Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työntekijää pyytää pysymään poissa...

Vituttaa tällainen meno
10.04.2019 |

...työpaikalta vapaapäivinään?

Työkaveri ravaa työpaikalla päivittäin ja saattas viipyä pahimmillaan kolmekin tuntia.

En tykkää, kun työskentelen parhaiten yksin ja tuntuu että olen tarkkailun alla?

Työkaveri vain naurahti kun sanoin itse hälle asiasta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HMm, tuo on nyt sulle hyvä ap erittäin hyvä paikka kehittää omia rajoja ja jämäkkyyttä mitä tarvitaan elämässä muutenkin tosi paljon.

Eli kun mietin niin voit sanoa hänelle näin kun hän vähän " neuvoo sinua kun olet töissä"

" Hei, ole ystävällinen äläkä neuvo mua kun mä olen täällä töissä. Sinä et nyt ole töissä täällä "

Toisin sanoen kun hän on vapaalla hän on kuin kuka tahansa muu, eikä sellainen ihminen voi tosta vaan tulla "vähän neuvomaan" sinua työssäsi. eihän asikkaatkaan tule notkumaan ja katsomaan työskentelyäsi arvostellen. siitä voi jopa saada porttarin kyseiseen paikkaan

Tsemppiä! ja rohkeutta! Kyllä sä uskallat! Ja tietysti esimiehn kanssa myös juteltava tilanteesta että sinua häiriköidään kun teet työtä

Tähän tyyliin ei missään nimessä saa puhua asiakkaiden kuullen. Se olisi todella epäammattimaista. Mutta tietysti voi sanoa, "kiitos avusta, mutta me klaarataan tämä". Tai sitten, otat hänen apunsa haltuun eli hyödynnät hänen osaamisensa, teidän yhteiseksi osaamiseksi - riippumatta siitä onko hän töissä vai ei, tavoite eli asiakkaan palvelu edistyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän