Selvisin vieroitusoireista (bentso)
Mulle on määrätty siis yhtä rauhoittavaa lääkettä jo muutaman vuoden ajan. Nyt oon ollut omasta aloitteestani ja ilman tukea jo kuukauden kuivilla. Älyttömän vaikeeta on ollut, mutta nyt alkaa helpottaa. Halusin vain jakaa tämän asian jonnekin, tästä kun ei voi oikein kellekään puhua.
Kommentit (70)
Älä pullistele, niinhän kaikki alussa luulee kun ne lääkkeet vielä jotenkin tuntuu auttavan. Mutta koitappa lopetuksesta selvitä, taitaa olla mahdoton ajatus. Korvat suhisten totaalisen unettomana kipuineen kuolema korjaa. Selvisin eturauhassyövästä mutta en rauhoittavien lopetuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, jatka samaan malliin! Bentsoista voi olla tosi veemäistä päästä irti, joten saat olla ylpeä itsestäsi.
Kiitos!
Ap
Kova suoritus, onnea. Psyk.sh.
Mulla vain varalla, en juurikaan käyttänyt. Ajattelin aina, että seuraavana päivänä on lääkkeestä jotenkin tokkurainen ja väsynyt olo. Olinkin normaalia pirteämpi ja skarppi. Kai se kertoo karua kieltä siitä mitä rimpuilua elämä on.
Ei niistä kukaan elävänä eroon pääse.
Kyllä se on kuule se vakavin vieroitusoireista se että ei nuku ollenkaan ilman lääkettä, toleranssi on tullut ja loputtomiin niitä ei voi nostaa. Olet vielä tosi kusessa. Selvisin eturauhassyövästä mutta en rauhoittavien lopetuksesta.
Mulla eka yritys epäonnistui. Pian yritän uudelleen.
Syönyt vuosia etkä ole koukussa, koitahan lopettaa niitä,, sitten tiedät näiden myrkkyjen tosi luonteen. Itku tulee tuskissa.
Just näin ja loppu taitaa olla aika lähellä. Ei tappanut eturauhassyöpä eikä lonkkamurtuma mutta näiden lääkkeiden haitta ja vieroitusoireista johtuviin kipuihin menehtyy.
Mikä siinä niin vaikeaa on kun pitkän ajan varaa ja vähentää piiiikku hiljaa...? Hemmetin halpa addiktio muutenkin, ainakin jos apteekista saa reseptillä, tyyliin kympin/kuukausi.