Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvisin vieroitusoireista (bentso)

Vierailija
10.04.2019 |

Mulle on määrätty siis yhtä rauhoittavaa lääkettä jo muutaman vuoden ajan. Nyt oon ollut omasta aloitteestani ja ilman tukea jo kuukauden kuivilla. Älyttömän vaikeeta on ollut, mutta nyt alkaa helpottaa. Halusin vain jakaa tämän asian jonnekin, tästä kun ei voi oikein kellekään puhua.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärtyisyyttä, masennusta, hikoilua, pahoinvointia, unettomuutta, uupumusta, koko kropan kattavaa järkyttävää lihaskipua...

Just näin.

Ihan kuin mun vaihdevuosioireet. Niitä on kestänyt jo toistakymmentä vuotta... 😫

Vierailija
42/70 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bentsojen kk-käytön... kamalauus on se, ettei ihmiset muuta kuin VEDÄ.

Kärsikää reflat (1-3 viikoa), mutta lopettakaa.

Lopettakaa ja olkaa nukkumatta?

Sitten vielä sellainenkin juttu, että bentsoreflat voivat pahimmillaan viedä hengen eli joissain tapauksissa lopettaminen pitää tehdä tarkan suunnitelman mukaan ja valvotusti eikä ns. kylmä kalkkuna ole vaihtoehto.

Sano se näille anti-bentsottajille. En tiedä mistä oikein tuulee kun bentsot yhtäkkiä muka ovat maailman kamalin asia - tuskinpa tietävät itsekään; kunhan vain laumasieluina toistavat samoja aatelauseita, jotka keksitään nykyään melkein kaikki jenkkien liberaalipiireissä.

Joo, älkää leimatko kaikkia, jotka niitä tarvii. Olen käyttänyt 10 vuotta niitä. Satunnaisesti töissä. Yksi paketti on kestänyt minulla aina 1-2 vuotta. Aina on "rikollinen" olo silti, kun käy uusimassa reseptin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei oo kovin vaikea olla ilman bentsoja (ainoastaan nukkumisen suhteen voi tulla ongelmia) mutta Lyrican vieroitusoireet on ihan helv*ttiä.

Vierailija
44/70 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä kukaan enää elävänä pääse eroon. 

Vierailija
45/70 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu, ei niistä todella kukaan elävänä eroon pääse, kuolema korjaa. Ei tappanut eturauhassyöpä eikä lonkkamurtuma, mutta näiden lääkkeiden haitta ja vieroitusoireista johtuviin kipuihin menehdyin. 

Vierailija
46/70 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä hyväuskosia jotka luulette pääsevänne Rauhoittavista ja mielialalääkkeiden haitta ja vieroitusoireista eroon elävänä. Ette pääse, korvat suhisten, täysin unettomana, suolitukokset ja valtavat lihaskivut, kuivat silmät jne. Kuolema korjaa ja käyttö ollut lääkärin määrää, ei väärinkäyttö eikä hupikäyttöä. 

Vierailija
47/70 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! Itsellä ollut pamit ja zopinoxit 20 vuotta. Viime kesänä jätin pamit pois, mitä ennen olin vähentänyt 1/4:aan hiljalleen. En huomannut mitään oireita. Vielä pitäisi nuo toisetkin saada pois, mutta on vaikeampi, kun ei muutenkaan nukuta.

Vierailija
48/70 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu, ei niistä todella kukaan elävänä eroon pääse, kuolema korjaa. Ei tappanut eturauhassyöpä eikä lonkkamurtuma, mutta näiden lääkkeiden haitta ja vieroitusoireista johtuviin kipuihin menehdyin. 

Kauanko olet ollut kuolleena? Anteeksi tämä utelu mutta harvoin tapaa kuolleita nykyään niin ajattelin nyt kysyä ihan suoraan.

Vierailija
49/70 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan tarvii lääkityksen pysyäkseen toimintakykyisenä, hyvä että on apua niille jotka sitä tarvitsevat.

Vierailija
50/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä kukaan elävänä eroon pääse 

Vierailija
51/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää unettomuus ja korvien suhina unettomana kipuineen kuolemaan johtaa. 

Vierailija
52/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ainakin se1990 -luvun lama ja firmojen saneeraukset taisi monen bentsokierteeseen johtaa. Monet menehtyi kun vielä viinaa siihen lisäksi otettiin.  Kyllä noista kuitenkin kuiville pääsee. Sanoisin, että tukiryhmiin kannattaa mennä ja osallistua. 

Vierailija
53/70 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan unettomuuteen Opamoxia puolikkaan joka toinen ilta, joka toinen puolikkaa Zopinoxia.  En ole huomannut muuta vieroitusoiretta kuin aamuyön hikoilun, kun herään. Ilmeisesti aineen vaikutus on siinä vaiheessa yötä loppu. Usein saan unen päästä kiinni vielä uudelleen, kunhan maltan pysyä rauhallisena odottamassa unen tuloa.

Ilman lääkkeitä en nuku ollenkaan. Johtuu neurologisesta häiriöstä, joka on pahentunut iän karttuessa. Unettomuutta on jatkunut jo ainakin 15 v ajan. Noita lääkkeitä olen käyttänyt 2 v. Sitä ennen pärjäsin joten kuten melatoniinilla ja väsyttävällä antihistamiinilla.

Vierailija
54/70 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iki unettomuus kuolemalta tuntuu

52o

Vierailija
55/70 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niistä pääsee eroon, en minä ainakaan, totaali unettomana ja korvien suhina ja muut kivut seurana taitaa olla vaikeeta. Selvisin eturauhassyövästä mutta nämä lääkkeet ovat ylivoimaisesti vaikeitta mitä lääkäri voi määrätä, ei taida hengissä selvitä. 

Vierailija
56/70 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, ei muuten nukuta ollenkaan kun dentsot on sotkenut koko nukuhtamisjärjestelmän ja unet karanneet totaalisesti, korvat suhisten totaalisen unettomana taitaa loppu olla edessä 

Vierailija
57/70 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietippä jos olet syönyt vuosikymmeniä monia eri bentsoja ym. unilääkkeitä, niistä ei noin helposti vierottaudutakkaan.

Se nyt riippuu ihan kyseisen bentson puoliintumisajasta ja annoksesta, ei niistä käytetyistä vuosista. Itellä oli hirveät viekkarit.

Vierailija
58/70 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ei oo kovin vaikea olla ilman bentsoja (ainoastaan nukkumisen suhteen voi tulla ongelmia) mutta Lyrican vieroitusoireet on ihan helv*ttiä.

Mä lopetin 600mg päivässä seinään eikä Lyrican viekkarit kestäneet kuin viikon, bentsot oli paljon pahempi.

Vierailija
59/70 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman bentsoja ei ole unta - ja niitä bentsojakin jakelevat niin älyttömän kitsaasti että on ihan siinä rajalla tuleeko hommasta yhtään mitään.

Halpa riippuvuushan se muuten on, mikäli on.

Mistään muusta ei ole niin vaikea päästä eroon. Ja tuskin kukaan elävänä eroon pääse. Totaali unettomana korvat suhisten kipuineen kuolema korjaa. Selvisin eturauhassyövästä mutta en rauhoittavien ja mielialalääkkeiden lopetus ja haittavaikutuksista. 

Vierailija
60/70 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä vittuile, kyllä tässä kuolema taitaa korjata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän