Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvisin vieroitusoireista (bentso)

Vierailija
10.04.2019 |

Mulle on määrätty siis yhtä rauhoittavaa lääkettä jo muutaman vuoden ajan. Nyt oon ollut omasta aloitteestani ja ilman tukea jo kuukauden kuivilla. Älyttömän vaikeeta on ollut, mutta nyt alkaa helpottaa. Halusin vain jakaa tämän asian jonnekin, tästä kun ei voi oikein kellekään puhua.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bentsojen kk-käytön... kamalauus on se, ettei ihmiset muuta kuin VEDÄ.

Kärsikää reflat (1-3 viikoa), mutta lopettakaa.

Lopettakaa ja olkaa nukkumatta?

Jep. Siihen unettomuuteen pitää etsiä uudet keinot. Päihteet eivät ole sitä.

Vierailija
22/70 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helkkaristi te niitä vedätte, että joutuu vieroittumaan? Niitähän otetaan vaan tarvittaessa paniikkihäiriöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Siihen unettomuuteen pitää etsiä uudet keinot. Päihteet eivät ole sitä.

Ei ole muita keinoja. Rahalla olisi, mutta sitä ei sada taivaalta. Helppohan se on jeesustella.

Vierailija
24/70 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka helkkaristi te niitä vedätte, että joutuu vieroittumaan? Niitähän otetaan vaan tarvittaessa paniikkihäiriöön.

Pelkotiloihin ja unettomuuteen ne ovat ehdottomia ja toisllla jopa ainoa toimiva vaihtoehto. En tiedä, onko tämäkin kaikkinainen jeesustelu nyt taas sitä vassarien maailmanlaajuista anti-bentso kampanjaa.

Ihme porukkaa ovat.

Vierailija
25/70 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Hyvää vointia sinulle jatkossa :)

Vierailija
26/70 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä sellainenkin juttu, että bentsoreflat voivat pahimmillaan viedä hengen eli joissain tapauksissa lopettaminen pitää tehdä tarkan suunnitelman mukaan ja valvotusti eikä ns. kylmä kalkkuna ole vaihtoehto.

Vierailija
27/70 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä sellainenkin juttu, että bentsoreflat voivat pahimmillaan viedä hengen eli joissain tapauksissa lopettaminen pitää tehdä tarkan suunnitelman mukaan ja valvotusti eikä ns. kylmä kalkkuna ole vaihtoehto.

Sano se näille anti-bentsottajille. En tiedä mistä oikein tuulee kun bentsot yhtäkkiä muka ovat maailman kamalin asia - tuskinpa tietävät itsekään; kunhan vain laumasieluina toistavat samoja aatelauseita, jotka keksitään nykyään melkein kaikki jenkkien liberaalipiireissä.

Vierailija
28/70 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi alkaa käyttämään noita bentsoja, sillä olen alkoholisti, tosin raitis sellainen. Mä ihan vaan elän päivä kerrallaan ahdistusten, pelkojen ja univaikeuksien kanssa. Ei noita onneksi ihan joka päivä ole, tai no uniongelmat ovat. Mutta silti ihan jees menee. 

Vierailija
29/70 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano se näille anti-bentsottajille. En tiedä mistä oikein tuulee kun bentsot yhtäkkiä muka ovat maailman kamalin asia - tuskinpa tietävät itsekään; kunhan vain laumasieluina toistavat samoja aatelauseita, jotka keksitään nykyään melkein kaikki jenkkien liberaalipiireissä.

No, toisaalta bentsoja käytetään tosi paljon myös väärin eli liikaa tai päihtymistarkoituksessa, fyysinen riippuvuus kehittyy nopeasti, toleranssi nousee nopeasti ja vierottautuminen on hankalaa eli toisaalta ymmärrän hyvin niistä varoittelun. Oikein käytettynä ovat tietysti paikallaan, ja joskus se tarve voi olla pitkäkestoinenkin.

Vierailija
30/70 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, toisaalta bentsoja käytetään tosi paljon myös väärin eli liikaa tai päihtymistarkoituksessa, fyysinen riippuvuus kehittyy nopeasti, toleranssi nousee nopeasti ja vierottautuminen on hankalaa eli toisaalta ymmärrän hyvin niistä varoittelun. Oikein käytettynä ovat tietysti paikallaan, ja joskus se tarve voi olla pitkäkestoinenkin.

Itselääkityksen ja päihtymistarkoituksen raja on kyllä hämärä kun katselee useimpia päihteidenkäyttäjiä. Kumpi oli ensin, ongelma vaiko lääke? Ja joka tapauksessa, lääkärin respalla addiktiokin on varsin halpa. Katukäyttäjällä se on taas yhteiskunnalle kasautuva ongelma, ja käyttäjähän käyttää lakiin katsomatta aina.

Vierailija
31/70 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietippä jos olet syönyt vuosikymmeniä monia eri bentsoja ym. unilääkkeitä, niistä ei noin helposti vierottaudutakkaan.

Nii! Ei toi vielä mitään, mutta ajattelepa mua!

Mikä ihme tätä kansaa vaivaa kun täytyy kilpailla sillä kenellä on kauhein ja kurjin elämä? :D

Onnea ap, pahin on ohi jo :)

Vierailija
32/70 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Olen nähnyt läheltä, mitä tuhoa bentsot aiheuttavat (väärin käytettyinä), ja on todella hyvä juttu päästä niistä eroon.

Vierailija
33/70 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei paljon naurata kun todelliseen tarpeeseen jätetään kirjoittamatta koska joku jossain on vetänyt homman överiksi

Vierailija
34/70 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ei mulle bentsot ole aiheuttanut riippuvuutta, annoskoon kasvua tai vieroitusoireita! Noin 10 v. olen käyttänyt esiintymisjännitykseen noin 30 kpl, 1 mg Xanor vuodessa. Kerta annos 1-2 mg. Hyvä lääke stressaavan työhön tueksi.

Vierailija
35/70 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Ei mulle bentsot ole aiheuttanut riippuvuutta, annoskoon kasvua tai vieroitusoireita! Noin 10 v. olen käyttänyt esiintymisjännitykseen noin 30 kpl, 1 mg Xanor vuodessa. Kerta annos 1-2 mg. Hyvä lääke stressaavan työhön tueksi.

Eipä sitä tuollaisilla annostuksilla tulekaan. Useasti kerta-annokset ja käyttökertojen määrä ovat ihan eri luokkaa kuin tuo sinun käyttösi.

Vierailija
36/70 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä tuollaisilla annostuksilla tulekaan. Useasti kerta-annokset ja käyttökertojen määrä ovat ihan eri luokkaa kuin tuo sinun käyttösi.

Hyvä olisi siis pitää erillään satunnainen käyttö, jossa annoskoot ei kasva ja päivittäinen käyttö. Bentsot voi olla myös hyödyllinen lääke.

Vierailija
37/70 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian on vuosi takana diapamin käytöstä (vuosia kestänyt) voin sanoa että välillä sitä unohtaa kuinka kauan vieroitus kestää! Ja mitä vaivoja tulee. Ei voi uskoa millaisia temppuja kemikaalit tekevät ihmiselle.

Vierailija
38/70 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kannata koko ajan popsia. Ihmettelen ihmisiä, jotka eivät pidä niistä taukoa lainkaan. Terveisin: Itse syönyt vuosia jäämättä koskaan niihin koukkuun.

Vierailija
39/70 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä menee ehkä 1 tabu viikossa. Loistava lääke kohtauksittaiseen ahdistukseen. Mulle ei sovi sertraliinit yms.

Vierailija
40/70 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä menee ehkä 1 tabu viikossa. Loistava lääke kohtauksittaiseen ahdistukseen. Mulle ei sovi sertraliinit yms.

Loistava - ja ainoa toimiva - lääke ahdistukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän