Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisit kävi!!

Vierailija
22.07.2008 |

Meillä oli riita vkl, mies oli tolkuttomassa kunnossa kotiin palattuaan yöllä ja heitti mut ja lapsen ulos kämpästä..me nukuttiin kun tuli ja pisti siis meidät väkivaltasesti ulos. soitin poliisit ja he tulivat paikalla mut mies ei ollut enään kotona. meillä iso talo joten oli poistunut toisesta ovesta..poliisit kävi sisällä tarkkailemassa onko se kotona. asiasta en tehnyt rikosilmotusta, onko tästä nyt jotain jälkiseurauksia kun poliisit kävi..? siis tuleeko joku merkintä, lastensuojeluilmoitus tai jotain muuta!!??

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kehtaat puolustella ukkoasi, että muuten hyvin.. Lapselle hyvä isä ei tee noin ei ikinä ei koskaan. Anteeksi voi antaa, mut unohtaa ei saa. En jaksa edes enempää kommentoida. Lapsi parka, kun kumpikaan vanhemmista ei pidä hänen puoliaan vaan asiaa hyssytellään.

Vierailija
22/35 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitinkin ollut hyvä isä , en on hyvä isä.. Tarkotin siis viime vkl asti. Mä siksi mietinkin kun mies ei siis ollut ees paikalla kun poliisit olivat meillä, eivätkä sanoneet että siitä tulee ls-ilmoitusta tai muuta. Itse olisin halutessani voinut tehdä rikosilmoituksen, mutta en siis tehnyt. Minulla ei ollut eikä tullut tönäisystä mitään jälkiä tms. Paitsi henkiset.. :O(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä puolustelet?

Ja puithan sinä täällä asiaa.

Vierailija
24/35 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha mieli. Mutta tarkoitinkin etten haluiaisi puida sitä missään toimistossa..Jos ei olisi minua töninyt en kait olisi pollareita soittanut paikalle? T:ap

Vierailija
25/35 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska luulisi että olisi yhtenäinen linja että joko asia menee eteenpäin tai ei..?

Vierailija
26/35 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittelet poliisille, jos et kerta välitä lastesi turvallisuudesta. Seuraavan kerran kun mies pahoinpitelee sinua, hoida asia itse, niin ei tarvitse sitten selvitellä ulkopuolisten kanssa mitään. Saahan aikuinen ihminen hakkauttaa itsensä niin halutessaan. Lasten kanssa on ihan eriasia.

Vierailija
27/35 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se kirjaimellisesti suojelee lasta. Jos tämä hyvä isä on heittänyt kännissä perheensä ulos, olen sitä mieltä, että on hyvä asia, jos lastensuojelun työntekijä keskustelee teidän kanssanne. Lapsi on taatusti pelästynyt tilannetta. Ja kun noin on käynyt kerran, tilanne voi toistua. Ja isä, jonka käyttäytymistä täytyy pelätä, ei ole hyvä isä.

Vierailija
28/35 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää pystyssä ls-ilmoituksen jälkeenkin..eihä sitä kukaan tiedä kuka siellä käy ja kuka ei!!

Vierailija
29/35 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

traumatisoi äitiin kohdistettu väkivalta yhtä lailla kuin häneen itseensä kohdistettu?

Kotoa pois heittäminen *on* paha juttu.

Vierailija
30/35 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet poliisille ilmoittanut miehesi käyvän sinuun tai lapsiisi käsiksi. Se, että olisivat vaan vieneet äijän pois ei tuu mitään ilmoitusta. Vaan, jos olet sanonut et mies on väkivaltainen ja käynyt käsiksi.

Vierailija
31/35 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös kaikilla muillakin virkamiehillä tms. eli tekevät virkavirheen jos jättävät ilmoittamatta.

Vierailija
32/35 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies yöllä pahoinpiteli minut sairaalakuntoon. Poliisit tulivat hakemaan miehen talteen, mistään ilmoituksesta ei ollut puhetta eikä ls-ihmiset koskaan ottaneet yhteyttä.

Mies on nyt entinen.

Vierailija
33/35 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivaltainen sua tai lasta kohtaan? Tiedätkö että miksi nyt oli seonnut noin, että oli perhe pitänyt ulos heittää?

Vierailija
34/35 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kävi oven takana riehumassa ja soitin poliisit paikalle.

Poliisi ei edes kysynyt onko lapsia talossa.

Tapauksesta aikaa nyt kaksi vuotta eikä ole perästä mitään kuulunut.

Vierailija
35/35 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja he tulevat käymään tai ottavat yhteyttä.

Helvetin huono homma ap, että olet enemmän huolissasi viranomaisten käynnistä kuin lapsistasi ja väkivaltaisesta miehestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä