Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjastot maksaa joka vuosi 28 miljoonaa kuluja ja ei mitään iloa

Vierailija
10.04.2019 |

Kukaan ei käy kirjastosta ne on ne samat tyypit aina vaan. Ne on 100 tuhatta ja suomes 5 ja puol miljoonaa ja se 100 tuhatta saa ton kaiken ja muut maksaa sen. Haluisin ne lopettaa ja muuttaa ne asunnoiks tai sellaseks mikä ei maksa ja olis tiloja harrastaa ihmisille

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käy jääkiekko peleissä. Mun mielestä jäähallit pitää sulkea ja tilalle voi rakentaa vaikka kirjastoja

Sen lisäksi myös kaikki muut urheiluhallit ja kuntosalit voi muutta joksikin hyödyllisemmäksi. Mitä niillä tekee, kun mä en niitä tarvitse.

Vierailija
22/29 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauli Niinistö ehdotti kirjastoja maksullisiksi 90-luvulla. Se olisikin minusta ollut järkevää. Ehkä olisimme pystyneet tähän päivään mennessä kehittämään järjestelmän, joka liittymis- ja lainausmaksujen avulla pystyisi tilkkimään edes kolmanneksen tuosta kuntien rahanreiästä. Huono-osaiset eivät muutenkaan käy kirjastoissa ja keskituloisilla on kyllä varaa maksaa materiaalien käytöstä.

Kokoomuksen äänestäjä

Taas tipahti vasemmiston laariin lisää ääniä kun kokoomuslainen täällä höpisee typeryyksiä :D. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käy jääkiekko peleissä. Mun mielestä jäähallit pitää sulkea ja tilalle voi rakentaa vaikka kirjastoja

Energiaa kuluu jäähalleissa tarpeettomasti.

Tulevaisuudessa ei ole varaa pitää halleja käytössä joten turha koulia lapsista selänteitä.

Vierailija
24/29 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kirjoitti AP:n viestin? Itse hän ei varmasti osaa lukea saati kirjoittaa. Ei ole kapasiteettia.

Vierailija
25/29 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2018 Suomessa oli toiminnassa 288 pääkirjastoa, 450 sivukirjastoa, 27 laitoskirjastoa ja 140 kirjastoautoa.[3] Vuonna 2015 Suomessa toimi 46 tieteellisen kirjaston hallinnollista yksikköä ja niillä 180 toimipistettä.[4] Lisäksi Suomessa toimii muun muassa oppilaitosten kirjastoja, erikoiskirjastoja ja organisaatioiden ja yritysten kirjastoja.

-Wikipedia-

Aika pieni raha 28 miljoonaa on tästä palvelusta. Verratkaa vaikka Oopperaan ja sen kustannuksiin. Siellä käy vain eliitti, koska taviksilla ei ole varaa käydä. 

Vierailija
26/29 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallisooppera ja -baletti on Suomen tuetuin taidelaitos. Se saa valtion budjettirahaa 39 miljoonaa euroa vuodessa, josta kaksi kolmasosaa veikkausrahoista, kymmenes pääkaupunkiseudun kunnilta ja 23 prosenttia omana hankintana. Tukea maksetaan 230 euroa myytyä lippua kohti.

-Maaseudun tulevaisuus-

Siinä vertailun vuoksi Kansallisoopperasta.

Vierailija
27/29 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen lisäksi myös kaikki muut urheiluhallit ja kuntosalit voi muutta joksikin hyödyllisemmäksi. Mitä niillä tekee, kun mä en niitä tarvitse.

Uimahallit on pahimpia. En todellakaan menisi samaan paskaveteen lillumaan kaikkien ällöjen kanssa. Nekin rahat voisi käyttää toimeentulotuen nostamiseen. Samoin teatterit täysin turhia, ylinäyteltyä soopaa.

Onhan näitä turhia, en tarvitse.

Vierailija
28/29 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, ehkä kannattas joskus käydä. Sieltä voi lainata muutakin kuin kirjoja, jos ne eivät kiinnosta.

Ihania paikkoja.

Vierailija
29/29 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap elää kyllä aikamoisessa kuplassa, kannattasko joskus tutustua vähän muuhunkin kuin autojen rassaamiseen ja nähdä vähän mitä palveluita omasta kunnastakin löytyy, voit yllättyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan