Miehet! Mikä niissä naisten tisseissä niin kiinnostaa?
Miksi teidän pitää vähintäänkin vilkuilla, mutta usein jopa ihan suoranaisesti tuijottaa naisten tissejä? Ja minkä vuoksi useimmille miehille on tärkeää, että naisella on "hyvät tissit", joka usein tarkoittaa myös isoja tissejä? Mikä ihme niissä tisseissä niin kovasti kiinnostaa? Kertokaa!
Muistutan, että naisen tissit, olivat sitten minkäkokoiset ja millaiset tahansa, on tarkoitettu vauvan ruokkimista varten. Tissejä ei ole tarkoitettu miehen houkuttelemista tai miellyttämistä varten. On se vain käsittämätöntä, että aikuiset miehet ovat niin naisen tissien perään.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan miestissit ei kiinnosta yhtään. Mutta olenkin hetero. Ainakin teoriassa.
- Sinkkumies (eri)
Piukeat silikonitisut, tiukka peräsilmä ja kookas suonikaskulli kelpaisi kyllä sinullekin.
En tiedä.Ei ne mun mielestä ole sen kiinnostavat kuin omanikaan.Pi llu on kiinnostava kun mulla ei ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse ovat rinnoistaan kiinnostuneita. Niiden suurentamisesta ja ties mistä. Aika kivasti naiset itse tuovat etumustaan esille lukuisin eri tavoin. Paha mies sitten "vilkuilee" ja häiritsee naista.
Tämä onkin kauhistuttavaa. Halutaan tissejä esittelemällä sitä huomiota, ja kun huomiota saa, sitä paheksutaan.
Totuushan on että nainen kiihottuu itsensä esittelemisestä ja huomiosta. Siksi niitä utareita esitellään.
Ei noita piiloonkaan saa. Tarkoituksella esittelen hyvin harvoin - sulle en koskaan.
Kaikki tuntematon kiinnostaa. Vielä enemmän se kiinnostaa, jos kaikki muut tuntuvat siitä kouhkaavan. En ole koskaan nähnyt paljasta tissiä livenä, saati koskenut. Haluaisin nähdä sen, nuuhkaista, koskea, pomputella, maistaa ja käyttää tyynynä. Ei mua sinänsä niinkään kiinnosta esimerkiksi joku ihmisestä irroitettu erillinen pelkkä tissi. Kiinnostavaan ihmiseen kiinnitetty pari on tietenkin äärimmäisen kiinnostava, jota haluaisin vain hellästi rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyllymiehiä tuntuu olevan enemmän. Niitä ei vaan itse huomaa niin helposti.
Tää on vaan nykyaikaa ja johtuu soijan syönnistä.
Vielä enemmän häiritsee, kun aikuiset miehet vonkaa jotain tissikuvia oli tilanne mikä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä enemmän häiritsee, kun aikuiset miehet vonkaa jotain tissikuvia oli tilanne mikä hyvänsä.
laita tisukuvat tänne jakoon!
Höpöhöpö, aloittajalla on väärää tietoa. Oikeasti vilkuillaan lompakon paksuutta -tosimies
Joo, näinhän se juurikin on. Ihan yhtä lailla kun niillä vauvoja ruokitaan, on niiden tarkoitus myös miellyttää ja kiihoittaa miehiä.
Kyllä naisetkin tämän hyvin tietävät ja siksi meidän pukeutuminen usein suosiikin rintojen esille tuloa, esim.rintavaon näkymistä. Ja suurinta osaa naisia kuitenkin kiihottaa rintojen koskettelu.
Se on tietysti eri asia, että jotkut tuijottaa selkeästi rintoja ja hyvä ettei kuolaa niihin, mutta eiköhän se vilkuilu ole ihan normaalia.