Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Almakin sitten floppasi uransa

Vierailija
09.04.2019 |

Levyn piti ilmestyä viime viikolla mutta ei ilmestynyt. Alma perui Euroopan-kiertueensa ja hengaa mieluummin Kontulan ostarilla pussikaljajengin kanssa.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006063568.html

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika hyvä biisi tuli ainakin 2 v sit

Vierailija
2/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä onkin, että kaikki nuo "lupaavat" naiset pilaavat uransa, retkahtavat kerskumaan lesboudellaan ja tyytyvät maaseutukuntien pride-konserteissa esiintymiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku kopsata tuon artikkelin tänne? Ei näy kun tilaajille.

Vierailija
4/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke luuser itke.

Vierailija
5/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuitenkaan vielä floppi ole. :D

Suomessa kuvitellaan, että kaikki tapahtuu yhdessä yössä ja jos et ole 24/7 julkisuudessa, niin se on floppi. Levyn julkaisu voi myöhästyä hyvin monestakin syystä.

Vierailija
6/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkin kiinostaa.

Vierailija
7/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikeaa olla artisti jos ei osaa kirjoittaa biisejä.

Vierailija
8/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä päivän paperilehdessä juttu on?

Vierailija
9/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Sirola taas, tekemättä itsestään valtavaa numeroa ja ilman kohkausta, kaikessa hiljaisuudessa on ampaissut soittolistojen kärkipaikoille Keski-Euroopassa Speechlessillään, tällä hetellä radiochartsien kolmantena. Jatkoa suurella mielenkiinnolla odottaen!

Vierailija
10/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt Alman suosiota. Vai onko sitä ollutkaan? Mielestäni aivan mitätön artisti.

Vierailija
11/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kuvitellaan, että kaikki tapahtuu yhdessä yössä ja jos et ole 24/7 julkisuudessa, niin se on floppi. Levyn julkaisu voi myöhästyä hyvin monestakin syystä.

Vaikka se esikoislevy olisi ilmestynytkin viime viikolla, olisi se silti ollut melko myöhässä siihen nähden että Almasta on nyt kohistu jo se pari vuotta. Kyllä se on myös niin että tuolla musa-alalla kannattaa takoa silloin kuin rauta on kuumaa, koska jos ei tao, niin uusia tulokkaita kyllä tulee koko ajan ja jos sitä levyä ei ala kuulumaan, voi käydä niin ettei ketään enää kiinnosta siinä vaiheessa kun se lopulta ilmestyy. Toivon toki että Alman nousukiito jatkuisi ja levy menestyisi kun se lopulta tulee. Mikähän mahtaa olla viivästymisen syy, onko Almassa itsessään vai jossain muussa, paha sanoa.

Vierailija
12/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat artistithan ei kirjoita itse biisejään (tai näytelmiään). Artisti on nimenomaan esiintymidtaiteilija, ei taiteen tekijä.

Vierailija
13/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat artistithan ei kirjoita itse biisejään (tai näytelmiään). Artisti on nimenomaan esiintymidtaiteilija, ei taiteen tekijä.

Nykyään se alkaa olla aika usein näin, mutta ennen vanhaan artistit tekivät useimmiten itse omat biisinsä, heillä oli oikeasti jotain kerrottavaa. Tämä muutos kertoo myös musiikkibisneksen muuttumisesta, nykyään tärkeintä on se itse artisti, ei niinkään hänen musiikkinsa. Musiikki on nykyään vain se väline saada sitä näkyvyyttä ja julkisuutta sille artistille, mahdollistaa se hieno popparin elämä ja glamour. On selvää että tämän ajan musiikista ei tule jäämään juuri mitään muisteltavaa tuleville polville.

Vierailija
14/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tuossa artikkelissa lukee? Olen kuvitellut että Almalla menee todella hyvin, hänhän on tehnyt yhteistyötä monien kanssa (mm. Tove Lo), esiintynyt mm. Dua Lipan kanssa, tekee biisejä Miley Cyrukselle? Itse ainakin toivon hänelle menestystä ja toivon että viivästyksen syynä on jokin muu kuin floppaus (vaikken mikään fani olekaan).

Vierailija
15/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se esikoislevy olisi ilmestynytkin viime viikolla, olisi se silti ollut melko myöhässä siihen nähden että Almasta on nyt kohistu jo se pari vuotta. Kyllä se on myös niin että tuolla musa-alalla kannattaa takoa silloin kuin rauta on kuumaa, koska jos ei tao, niin uusia tulokkaita kyllä tulee koko ajan ja jos sitä levyä ei ala kuulumaan, voi käydä niin ettei ketään enää kiinnosta siinä vaiheessa kun se lopulta ilmestyy. Toivon toki että Alman nousukiito jatkuisi ja levy menestyisi kun se lopulta tulee. Mikähän mahtaa olla viivästymisen syy, onko Almassa itsessään vai jossain muussa, paha sanoa.

Koko levyhän tehtiin uusiksi, koska Alma on kuulemma kasvanut ylivanhoista biiseistään. Striimaus luvut olisivat varmasti ainakin kotimaassa olleet korkeammat 2v sitten. Viisas artisti/marrkinoija olis julkaissut molemmat levyt. Kukaan ei enää edes kuuntelee kokonaisuuksia, joten turhaa odottelua ja buumin laskemista

Vierailija
16/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma on ollut nostamassa nimeään esille maailmalla ja luomassa yhteyksiä, tehnyt pari hittibiisiä esim. Charlie XCX:n kanssa. Kesällä näyttää kuitenkin keikkailevan, vaikka kiertueen on perunut. En nyt vielä sanoisi flopiksi.

Vierailija
17/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä on jo pari milliä pankkitilillä niin mitä väliä onko uraa tai ei? Ei tarvii töissä enää käydä.

Vierailija
18/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Almahan on Saara Aallon veroinen yleisömagneetti ja ahkera levyjen julkaisija!

Oikeesti.

Vierailija
19/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Almahan on Saara Aallon veroinen yleisömagneetti ja ahkera levyjen julkaisija!

Oikeesti.

Ja Kielinainen unohtui mainita tässä yhteydessä -soooriiii....

Vierailija
20/60 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt Alman suosiota. Vai onko sitä ollutkaan? Mielestäni aivan mitätön artisti.

Olen aina ihmetellyt Saaran suosiota. Vai onko sitä ollutkaan? Mielestäni aivan mitätön artisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi