Miehet! Mikä niissä naisten tisseissä niin kiinnostaa?
Miksi teidän pitää vähintäänkin vilkuilla, mutta usein jopa ihan suoranaisesti tuijottaa naisten tissejä? Ja minkä vuoksi useimmille miehille on tärkeää, että naisella on "hyvät tissit", joka usein tarkoittaa myös isoja tissejä? Mikä ihme niissä tisseissä niin kovasti kiinnostaa? Kertokaa!
Muistutan, että naisen tissit, olivat sitten minkäkokoiset ja millaiset tahansa, on tarkoitettu vauvan ruokkimista varten. Tissejä ei ole tarkoitettu miehen houkuttelemista tai miellyttämistä varten. On se vain käsittämätöntä, että aikuiset miehet ovat niin naisen tissien perään.
Kommentit (49)
minä en niillä ole tehnyt mitään sitten vaippaiän mutta naiset haluaa että niistä irroitetaan orkut joko pelkästään niitä käsittelemällä tai avituksena klitoris tai emätinorrgasmin kanssa
joko ratsastaen,takaapäin tai kontillaan pannen
miten aloittaja haluaa tissejää leivottavana
Varmaan se, kun niitä ei saisi katsella.
Ainakaan miestissit ei kiinnosta yhtään. Mutta olenkin hetero. Ainakin teoriassa.
- Sinkkumies (eri)
Vierailija kirjoitti:
Evoluutiopsykologian mukaan isorintaiset naiset ovat hedelmällisempiä kuin pienirintaiset. Miehet ovat evoluutiossa muovautuneet etsimään naisesta piirteitä, jotka kertovat hedelmällisyydestä, koska tietenkin kannattaa kiinnostua seksuaalisesti juuri kaikkein hedelmällisimmistä naisista.
Siinä. Siksi ne tissit kiinnostavat.
Outoa. Ainakin Pohjanmaalla kiinnostaa paljon pikkupoikavartaloiset, juurikin muodottomat aasialaiset. Mites tämä selittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluutiopsykologian mukaan isorintaiset naiset ovat hedelmällisempiä kuin pienirintaiset. Miehet ovat evoluutiossa muovautuneet etsimään naisesta piirteitä, jotka kertovat hedelmällisyydestä, koska tietenkin kannattaa kiinnostua seksuaalisesti juuri kaikkein hedelmällisimmistä naisista.
Outoa. Ainakin Pohjanmaalla kiinnostaa paljon pikkupoikavartaloiset, juurikin muodottomat aasialaiset. Mites tämä selittyy?
Olisiko vain, että siroina näyttävät vaatteet päällä muodottomilta, mikäli eivät trikoissa kekkaloi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko vain, että siroina näyttävät vaatteet päällä muodottomilta, mikäli eivät trikoissa kekkaloi?
Ei olisi. Nännit lapsivartalossa aika usein. Ja suosio on taattu Vaasa-akselilla.
Vierailija kirjoitti:
Evoluutiossa rinnakkaat ovat pärjänneet paremmin, kun ovat pystyneet ruokkimaan lapsensa.
Joten niiden miesten geenit ovat jatkuneet, jotka tykkäävät rinnoista.
Rintojen koollahan ei itseasiassa ole mitään tekemistä maidonerityksen kanssa. Ja itseasiassa kovin kookkailla rinnoilla on usein vaikeampi imettää kuin pienemmillä. Yksi kookasrintainen ystäväni pelkäsi tosissaan että nukahtaa joku kerta imettäessään yöllä, ja että vastasyntynyt vauva tukehtuu tissin alle. Hänenhän oli koko ajan kannateltava rintaa, ettei se vahingossa tuki lapsen ilmateitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastotieteellä. Faktaa on se, etteivät mitkään "miehet/naiset tykkäävät tästä ja tästä"-yleistykset koskaan päde jokaiseen yksilöön. Kyse on tilastollisista eroista todennäköisyyksissä, ts. jonkinlainen tilastollisesti merkitsevä enemmistö pitää tästä ja tästä asiasta. Tutkimusten mukaan miesten enemmistö pitää isorintaisista naisista.
/22
Vierailija kirjoitti:
Naisten tissit on tarkoitettu spermalla peitämiseen
Tämä! Spermakuorutteiset tissit on parhautta. Vielä kun toinen tissiolento nuoleespermat tisuleista niin aina parempi.
Naiset itse ovat rinnoistaan kiinnostuneita. Niiden suurentamisesta ja ties mistä. Aika kivasti naiset itse tuovat etumustaan esille lukuisin eri tavoin. Paha mies sitten "vilkuilee" ja häiritsee naista.
Jos on olemattomat nännipihat, niin ei mikään. Mutta auta armias jos daamilla on rinnoissa tummat ja laajat nännipihat, niin tämä mies lähes tulee housuun. Sama ilmiö toistuu myös, jos naisella on kunnollinen ja tumma häpykarvoitus.
Ilmeisesti kiihottumiseni vaatii jotain luonnollista ja ehkä alkukantaistakin ärsykettä, kun näiden kahden kohdalla on aina niin voimakas reaktio. Harmittaa muuten suunnattomasti, kun etenkin tuohon jälkimmäiseen näkyyn törmää nykyään niin kovin harvoin. :/
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse ovat rinnoistaan kiinnostuneita. Niiden suurentamisesta ja ties mistä. Aika kivasti naiset itse tuovat etumustaan esille lukuisin eri tavoin. Paha mies sitten "vilkuilee" ja häiritsee naista.
Tämä onkin kauhistuttavaa. Halutaan tissejä esittelemällä sitä huomiota, ja kun huomiota saa, sitä paheksutaan.
Totuushan on että nainen kiihottuu itsensä esittelemisestä ja huomiosta. Siksi niitä utareita esitellään.
Vierailija kirjoitti:
Ei päde isoihin luomuihin.
No kaikki niissä kiinnostaa ja viehättää - ulkonäkö, tuntuma, maku... aaah!
Ja 'hyvät' ei tarkoita 'isot', vaan hyvänmuotoiset, kauniit, seksikkäät ja muutenkin esteettiset; koolla ei ole juurikaan väliä.
Mutta ilmeisesti AP:lla on siten 'huonot', ja sen takia aihe kaivertaa. Otan osaa.
On ne ihan oikeasti mielenkiintoiset. Jokseenkin sellaiset tulee silmiin, kuin vaikkapa october festeilla saattaisi nahda.
Mutta vanha nainen, joka voisi heittaa rintansa olkapaille on ihan out - ellei hanella ole hiuksia.... Pitkat hiukset tekevat todella sykahdyttavan nayn..... upeat. Vai onko vanha ihminen arvostelun ulkopuolella.....?
Tisseissä on jotain taianomaista ja kiihottavaa, olen selkeästi tissimies. M42
Kyseessä on viha. Luotaantyöntävät tyypit vihaa puoleensavetäviä.
Vierailija kirjoitti:
Tisseissä on jotain taianomaista ja kiihottavaa, olen selkeästi tissimies. M42
Oletko taas lutkuttanut äitisi tissiä?
Haluan roiskia siemennesteeni isojen pyöreiden tissien väliin ja päälle. Aaaaahhh.
Tuo kiinnostus on ohjelmoitu miehen DNA:han.