Vahvistaako tämä epäilyni miehen ihastuksesta? (Hänen avopuolisonsa käytös minua kohtaan.)
Tapaan säännöllisesti harrastuksen merkeissä pariskuntaa, jonka miehen epäilen oleva ihastunut minuun. Olen suoraan sanottuna ignoorannut merkit, koska en halua uskoa asiaa - olen onnellisesti naimisissa, hän on myös varattu, plus joudun olemaan tekemisissä heidän kummankin kanssa.
Nyt ko. miehen puolison käytös on muuttunut niin erikoiseksi, että alan epäillä miehen ihastuksen olevan sekä totta että paljastuneen myös puolisolle. Ennen kyseinen nainen suhtautui minuun ihan normaalin neutraalisti. Nykyään ei aina edes tervehdi, toisinaan saan kiinni vihaisista mulkaisuista?! Todella erikoista. Ja mitään ikävää ns. tämän muutoksen selittävää seikkaa ei ole tapahtunut. Ainoa asia mikä tulee mieleen on se, että miehen ihastus minuun on paljastunut tälle naiselle.
Syitä miksi epäilen miehen olevan ihastunut: hän ujostelee seurassani (muuten todella avoin / puhelias), välttelee katsekontaktia, on aidon ilahtuneen ja lähes rimastuneen näköinen silti aina minut nähdessään. Siis näitä klassisisa ihastuneen ihmisen markkereita. On lisäksi yksi toinen selkeä seikka, josta olen päätellyt asian näin olevan, mutta en sitä voi tähän laittaa ettei meitä tunnisteta.
Mitä muuta tämä voisi olla ja mikä nyt eteen? Harrastus on tärkeä, enkä halua jäädä tällaisen takia pois :(
Kommentit (42)
Harrastatko sinä siis yksin ja tää pariskunta yhdessä? Vai onko sinun miehesi myös tässä harrastuksessa mukana?
Sanotaan että muhun on lisätty noin 70% kauneutta ja komeutta on sitten se 30%.
Eli karkeasti sanottuna olen enemmän kaunis kuin komea mutta yleensä miehistä sanotaan että ne on komeita vaikka olen vain 30% komea.