Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon mies

M56N48
09.04.2019 |

Ollaan oltu naimisissa jo 10v ja yhdessä 13v, 4 vuotta sitten vaimoni toteutti fantasiani, hänestä toisen kanssa. Olen aisuri ja nautin siitä valtavasti, kuten vaimonikin ja meidän vakkari mies. Miksiköhän tämä asia on sellainen josta ei voi puhua ystäville. Moralismi syyllistää vaikka me nautimme .
Muita pareja ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme kaksinaismoralismin aikaa, jolloin pettäminen on hyväksyttävämpää kuin luvalla vieraissa käyminen.

Itselläni myös fantasioita naisestani toisen kanssa ja/tai kolmen kimpasta 2m+n, mutta en osaa sanoa toteutuuko koskaan.

2/10 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M56N48 kirjoitti:

Ollaan oltu naimisissa jo 10v ja yhdessä 13v, 4 vuotta sitten vaimoni toteutti fantasiani, hänestä toisen kanssa. Olen aisuri ja nautin siitä valtavasti, kuten vaimonikin ja meidän vakkari mies. Miksiköhän tämä asia on sellainen josta ei voi puhua ystäville. Moralismi syyllistää vaikka me nautimme .

Muita pareja ?

Olen ollut noin 16 vuotta kimppanaisena miehelleni ja hänen kaverilleen. On tietenkin ollut muitakin miehiä vuosien aikana.

Nyt on tullut mukaan kaverille kertominen.

Ystävien keskuudessa on herättänyt kiinnostusta ja jonkin verran kokeilu haluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimonikin kertoi kavereilleen että saa myös muita miehiä sänkyynsä kuin vain minua. Naisten reaktio oli onnittelut ja sanoivat olevansa kateellisia. Miksi tälläistä moralisoidaan ? Kaikki nauttii

Vierailija
4/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko oikeasti aisuri, eli pidät alistamista niin että näet kun vaimoasi pannaan, ja luulet sen toisen olevan parempi. Vai onko kyseessä vaan hyvä kimppaseksi, jossa kaikki osallistuu?

Vierailija
5/10 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kimpasta pitäisi kertoa muille? En mäkään kerro leluistani tai asennoista ukon kanssa. Seksi on eri muodoissaan ykstyinen asia. Se ettei siitä tee julkista ei tarkoita että sitä salataan, ainakin musta siinä on ero.

Vierailija
6/10 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aisuri, nautin siitä että vaimo sekstaillessame hieman alistaa, sanoin ja teoin. Vaimo ei aluksi osannut nauttia määräysvallastaan mutta nyttemmin nauttii siitä ja antaa hieman nöyryyttäviä tehtäviäkin kun nai ystävämme kanssa.

Elo on kyllä ihanaa.

Vierailija
7/10 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisurialoittaja kirjoitti:

Olen aisuri, nautin siitä että vaimo sekstaillessame hieman alistaa, sanoin ja teoin. Vaimo ei aluksi osannut nauttia määräysvallastaan mutta nyttemmin nauttii siitä ja antaa hieman nöyryyttäviä tehtäviäkin kun nai ystävämme kanssa.

Elo on kyllä ihanaa.

Kuulostaa kiihottavalta!

Minkälaisia tehtäviä vaimosi antaa sinulle?

Vierailija
8/10 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/10 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 48/49 mies ja nainen. Meillä on vakkari 36v mies, joka käy hoitelemassa minua. Mieheni kytken käsiraudoilla makkarin patteriin alasti, josta on esteetön näkymä sänkyyn. Sitten odottelen kun rakastajani saapuu. Hänellä on iso käyrä mulkku, aloitamme niin että hän seisoo ja minä otan kontiltani suihin. Homma etenee sänkyyn, jossa hän nuolee minua ja panee takaa kun eläin. Huudan ja kiljun orgasmien tullessa joita saan useita. Voi mies parkani, ei voi kun katsoa. Kun rakastajani on lähtenyt, niin vapautan mieheni ja hän saa nuolla spermaa valuvaa pilluani, jos sattuu että hänellä seisoo, niin saa myös naida tai annan suuhoidon.

Vierailija
10/10 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi vaimoni antoi seuraavat tehtävät: mattojen pesu, alakerran varaston siivous ja piha-aidan korjaus. Nämä siis sillä aikaa, kun olivat rakastajansa kanssa sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme