Tuurin kyläkaupan ravintola tarjonta arvostelua
Kokemuksia ruoan tasosta. Ollaan pian menossa. Mitä suosittelette?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko edes kysyä?
Ei noilta pikkupaikkakunnilta juuri muuta saa kuin infarktihampurilaisia ja juustotulppapizzoja. Se on persujen mielestä hyvää ruokaa. Sama se on täällä Kemissä, burgeria burgeria burgeria porukka mättää.
Sinä olet hullu.
Tuurin kyläkauppa "miljöö" on käsittämättömän överiksi vedetty rakennelma keskellä ei mitään. Yhtäkkiä vaan metsän yli näkyy kauniin keltaiset linnamaiset tornit, kyllä siinä leuat loksahtaa etelä-suomenkin stadilaisilta. Luulee lähestyvänsä Versaillesin linnaa, pettyy, kun puutarhojen tilalla onkin kolkot parkkipaikat. Naurua ei pysty pidättelemään, on se niin hulvaton kyläkauppa.😀
Ootteko käyneet Onnenkivessä syömässä? Mä oon, tosin edellisestä kerrasta on pari vuotta. Oon yleensä ottanut listalta, kait joskus lounasbuffetistakin. Hyvää ruokaa sieltä on aina saanut. Burgeri-pizzapaikassa oon käynyt kerran, ja se oli todella pahaa.
Vierailija kirjoitti:
3-4 vuotta sitten siellä oli Happies hotdog koju pihalla. Se oli hyvää! Ei tosin varmaan oo enää.
Ruokatarjonta on siellä aika heikkoa - ranu/valkosipuliperuna, pastasalaatti, einespihvi, kermakastike... Tämä siis kahden käynnin (viimeisen 10 vuoden aikana).
Onko tuo Happies hotdog se sama kun Grillit huurussa ohjelmassa vilahti?
Juu, ruokaa saa, muttei hyvää. Jos tuo ruoka on hyvää jonkun mielestä, niin hyvää hän ei ole koskaan saanutkaan.
Niin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ruokaa saa, muttei hyvää. Jos tuo ruoka on hyvää jonkun mielestä, niin hyvää hän ei ole koskaan saanutkaan.
Niin se vaan on.
Oletko siis käynyt tuolla Onnenkivessä ja syönyt siellä listalta?
Mielestäni buffetpöytä on ihan hintaan nähden hyvä. Noin kympillä saa montaa salaattia, lihaa, kalaa, perunoita, vihanneksia... Todella mieluummin käyn siellä kuin abc:llä. Ihmettelen kyllä vähän näitä, joiden mielestä kaikki on syömäkelvotonta. Kyseessä on konstailematon suomalainen ruoka. Eri asia jos luulee siinä syövänsä sushia tai vaikka vietnamilaista. Tai 30 euron arvoista lounaspöytää. Ymmärrän kyllä jos lapsille ei enää kouluruoka kelpaa jos kaikki tavallinen, arkinen on vanhempien mielestä "liisteriä", "mössöä" tms.
Buffet siellä on mautonta, maustamatonta, visuaalisesti epäonnistunutta ainetta. Lihamakaroonilaatikkokin oli pahaa, miten senkin saa pilattua?? Oikea yksinkertainen kotiruoka on hyvää ja hyvän näköistäkin. Sushit ym on asia erikseen, niistäkin suurin osa on jossain yhteiskeittiössä tehtyjä klönttejä, joka kuppilassa saman makuisia. Kyllä lapsikin maistaa hyvän ruuan. Nimimerkki, kokemusta on.
Kerran elämässäni olen Tuurissa käynyt todetakseni et eipä tarvi toiste mennä. Huomenna lähdetään Pohjanmaalle, mut Tuuri kierretään kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko edes kysyä?
Ei noilta pikkupaikkakunnilta juuri muuta saa kuin infarktihampurilaisia ja juustotulppapizzoja. Se on persujen mielestä hyvää ruokaa. Sama se on täällä Kemissä, burgeria burgeria burgeria porukka mättää.
Ei kuule kelpaa meille persuillekkaan tollanen kura. Hyi helvetti.
Vesan ruoka on joka paikassa melkoista kuraa.. steak housessa pekonit raakaa ja burger paikassa hampparit niin ällöttäviä ettei pysty loppuun syömään.. pizzabuffet ainoa missä joskus käydään syömässä. Onnenkivessä niin monet kerrat syönyt että kyllästyttää ja sieltä saa joka kerta jäätävät ilmavaivat ja ruoka ei aina niin hääviä ole..
Tuurin grilli sitä vastoin tarjoaa oikeesti hyvät hampparit kohtuuhinnalla. Sieltä haetaan hampparit jos nälkä on. Suosittelen!
Monesti on tullut kyläkaupassa käytyä vuosien varrella ja nyt ensimmäistä kertaa syömässä pihviä Vesa's steak housessa, toista kertaa ei tule. Hinta/laatusuhde aivan perseestä, kastike ei hyvää, ranskalaisia nyt pystyy syömään mutta pihvi oli kyllä sellainen sitkeä mauton pettymys että harvoin näkee.
Vesa's burgerille iso ääni. Hamppari mehevä,ranskiksiä toki liikaa,mutta ihanan suolaisia. Kanapekoni on mun lemppari ja oon käyny siellä kymmeniä kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseeko edes kysyä?
Jos luulet, että tuo persujen vetäminen joka paikkaan on vitsikästä, niin ei, ei se ole. Olet vaan jämähtänyt lammasmaisesti vanhaan ja kulahtanut. Uusiudu sinäkin!
Eikös tuo oloe WEEteee ihmiselle suunniteltu paikka. Ne rakastavat isoja annoksia ja roskaruokaa.
Kokemusta on1 kirjoitti:
Vesan ruoka on joka paikassa melkoista kuraa.. steak housessa pekonit raakaa ja burger paikassa hampparit niin ällöttäviä ettei pysty loppuun syömään.. pizzabuffet ainoa missä joskus käydään syömässä. Onnenkivessä niin monet kerrat syönyt että kyllästyttää ja sieltä saa joka kerta jäätävät ilmavaivat ja ruoka ei aina niin hääviä ole..
Tuurin grilli sitä vastoin tarjoaa oikeesti hyvät hampparit kohtuuhinnalla. Sieltä haetaan hampparit jos nälkä on. Suosittelen!
Töysän keskustassa oli ennen Töysä Inn majatalo, tosi hyviä hampurilaisia, mutta paikka lopetti, ei kannattanut.
Kokemusta on1 kirjoitti:
Kannattaa tehdä ihan oikeasti jotain tuolle sun ruoansulatusvaivallesi. Normiruoasta ei saa ilmavaivoja, paitsi jos suolisto jo vetelee viimeisiään.
Luin arvosteluja Vesas Steakhousesta, aika monella oli negatiivisia kokemuksia. Mutta ehkä parantunut?
Olen käynyt kahdesti. Ensimmäisellä kerralla syötiin hampurilaisia, muistan vain, että annokset olivat ihan tajuttoman isoja. Toisella kerralla oltiin aikuisporukalla ja syötiin jossain ravintolassa. En muista, että olisi ollut mikään pettymys joskaan ei mikään mieletön makuelämyskään.
Olen samaa mieltä mauttomasta sisustuksesta mutta eihän nuo kauppakeskukset koskaan ole mitään tyylikkäitä. Lisäksi se varsinainen kauppa on liian iso, ei siellä jaksa etsiä mitään tarvitsemaansa, kun joutuu kävelemään järkyttäviä matkoja ja kiertämään, jotta pääsee pois ja voi siirtyä ruokaostosten pariin. Todella epäkäytännöllistä!
Lapsiperheille siellä kuitenkin on kaikkea kivaa, leikkipuistoa ja tivolia, joten siinä varmaan syy, miksi sinne porukkaa lappaa. Paljon oli myös eläkeläisiä.