Lähihoitaja, mitä puoluetta äänestät?
Kommentit (34)
Joku lahihoitaja sano vasmistoliito,mä sano sätymmä vihreät tykkä minu.muuti paatos
Persuja. Olen nähnyt työssäni mihin nykymeno johtaa
Ääneni menee perussuomalaisille. 1400 euron palkasta ei ole varaa maksaa uusia lentoveroja, lihaveroja ja haittaveroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomusta, koska olen tyhmä ja luulen olevani samaa porukkaa ylihoitajien ja lääkäreiden kanssa. Huijaan näin itseäni, tuntuu hetken aikaa paremmalta.
Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä, koska - kuten sanoit - olet tyhmä, mutta valtion politiikkaan ei yksittäisen äänestäjän koulutus- tai tulotaso vaikuta millään tavalla.
Sarkasmi on joskus vaikea laji.
Vihreille koska ilmastonmuutos ja koulutus.
RKP , koska ehdokas mieluinen ja hyvä, ajaa asioita jotka minulle tärkeitä.
Muuta puolueita tullut aiemmin kannatettua, mutta nyt vaihdoin.
Hoitoalan positiivisiin muutoksiin en usko kenenkään voivan vaikuttaa, koska kansantaloutemme ei niitä menoja tulisi kestämään mitenkään.
Kokoomusta, en usko ilmaiseen huttuun. Vasemmisto riistää verojen kautta kaikki työtä tekevät köyhiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähihoitaja ja palkka 14e/h. Olen tyytyväinen.
Niin mullakin, mutta ilman lisiä se ei ole mitään. Mutta miten tämä vastauksesi liittyy tähän kysymykseen? :D
Niin - sairaanhoitoalalla saa edelleen tehdä ylitöitä määrättömästi.
Tekniikan alalla raja on 230h/a.
Äänestän kokoomusta.
Tai sitten sitä munapäätä kielitieteilijää. Mikälie.
Vihreitä, koska puolue kannattaa minulle tärkeitä arvoja.
Miten ammatti liittyy siihen mitä puoluetta kannattaa? Töissä mennään kuitenkin työpaikan sääntöjen mukaan ei jonkun puolueen arvojen.
Ei jestas pienipalkkaisia kokoomuksen äänestäjiä... Ihan oikeasti oletteko perehtyneet poliikkaan ollenkaan? Vai uskotteko vaalipuheisiin?
Demarit. Inhimillistä politiikkaa, pienpalkkaisten ja naisten sekä tasa-arvon puolella, myös positiivinen suhtautuminen vanhuksiin ja lapsiin. Superillahan on omat ehdokkaat, jos en olisi jo tiennyt ketä äänestän sieltähän voisi valita jonkun sdp superin asettaman ehdokkaan.