Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Benadryl 99 kpl -paketteja ei saa, muu hyvä allergialääke?

Vierailija
08.04.2019 |

Koko kevät menee allergiaoireissa, joten lääkettä tarvitaan isossa paketissa. Nyt Benadryl- lääkettä ei enää saa isoissa paketeissa, joten mikä muu olisi hyvä lääke? Zyrtek ei todellakaan käy, vaan aiheuttaa pahat sivuoireet, kuten hikoilun ( todella paha haju vielä), nielutulehduksen ym. vähemmän kivaa. Niin ja en ole lihava tai hikoile muuten syyttä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Www.weldricks.co.uk tässä myös rekisteröity nettiapteekki. Tosiaan ihan mistä tahansa ei kannata ostaa.

Vierailija
22/28 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä huomasin saman!! Benadryl on ainoa, mikä toimii mulla!! Se on Jenkeissä todella yleinen ja suosittu allergialääke, ihmettelen miksei Suomessa???

Yritän kysellä ulkomailla apteekeista Benadryliä, muttei ainakaan etelä-Euroopassa ole sitä.

Britannian nettiapteekeista saa, ks. yllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on paljon. : x)

Nuhaneniä.

Vierailija
24/28 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä saanut tilattua, sillä toimittavat vain Britanniaan. Idioottimaista jättää tuomatta maahan ainoaa akrivastiinia sisältävää lääkettä.

Vierailija
25/28 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenkiinnosta,moniko vastannut on nainen ja moniko mies?

jotenkin painottuu naisille nuo allergiat ja toisilla vaan kärsä tukossa pölystä jota ei tartte lääkitä.

Vierailija
26/28 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mielenkiinnosta,moniko vastannut on nainen ja moniko mies?

jotenkin painottuu naisille nuo allergiat ja toisilla vaan kärsä tukossa pölystä jota ei tartte lääkitä.

Kyllä miehilläkin on allergiaa ja astmaa, että ei ole mistään naisten vaivasta kyse. Tsekkaapa vaikka hengitysliiton sivut, kun et tästä asiasta mitään tiedä. Eksälläni ja hänen isällään oli molemmilla todella paha siitepölyallergia, johon lääkäriltä allergialääkkeet. Samoin on miespuolisia esim. tubettajia jotka on puhuneet astmastaan videoilla. Kaikesta ei tarvi tehdä naisten ongelmaa. Ole onnellinen, ettei sulla ole allergioita.

Vierailija
27/28 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tämänkaltaisia halpoja  väärennetä. Eri asia potenssilääkkeet 

Vierailija
28/28 |
13.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut todella paljon käsikauppalääkkeitä varastoon.Niin paljon noita toimituskatkoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi