Mies ei koskaan tiedä perheessä sovituista ja puhutuista asioista
Taas ihan kummissaan kun sovittu että otan meidän maasturin kun lähden siskon kanssa mökille. Mielestään ei mitään ole kuullut vaikka eilen juuri tässä kahvipöydän ääressä asiasta puhuttiin. Ei tiedä että tytöllä kisamatka ensi viikonloppuna ja on koiralla leikkaus mökkireissun jälkeen. Vaikka asioista jutellaan ja niitä suunnitellaan ihan siinä vieressä niin aina ihan häh, mulle ei ole kukaan kertonu. Että tuokin nyt ärsyttää, mitä tiedotuspäiviä oottaa.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Seinäkalenteriin kaikki asiat ylös? Onko liian helppo ratkaisu?
Meillä on sama ongelma. Seinäkalenteri on mihin kirjaan tärkeimmät. Mutta mies ei viitsi lukea sitä.
Mitä jopa laitan miehelle muistilapun sovituista asioista ja laitan lapun hänen lompakkonsa tai kännykän päälle. Äijä sitten töihin lähtiessään nostaa lapun sivuun sitä kstsomatta ja väittää ettei oo mitään sovittu kun ihmettelen miksei oo tehnyt jotain sovittua juttua.
Siis onko itse sopinut vai vaan ollut paikalla?
Tutulta kuulostaa. Meilläkin sama juttu. Asioista puhuttu ja joistakin lapsiin koskevista asioista lasten kanssa niin että hän oli myös vieressä. Eikä sitten muista mitään jos ei erikseen muistuttele. Eikai sitten edes kuuntele eikä ole läsnä kotona. Ajatukset muualla. Omat työjutut kyllä muistaa mutta perheen asioita ei. Ymmärrän raivostuttavaa. Nykyään on ex. Syinä eroon kylläkin pahempaa kuin tämä.
No on kalenteri käytössä, ei auta. Eniten ärsyttää ja kummastuttaa tuo että ei kuuntele ja tajua kun siinä vieressä jutellaan. Tytön kisamatkakin on sovittu kaverin kanssa kyydit bussille, on uudet kengät sitä varten ja ite ostanu kilpailulisenssin, silti on että minulle ei ole kerrottu.
ap
"Pitäisi varmaan ottaa maasturi mökkimatkalle." Ei täytä asiasta sopimisen tunnusmerkkejä.
Jos ei ole kättäpäälle sovittu tai allekirjoituksia sopimuspaperiin laitettu mutta kun ei ole kuullut eikä tietoinen koko asiasta, vaikka vieressä istu kun puhuttiin niin ei ole kuullut, mitähäh, minne mökille, millon??
Omasta kokemuksesta voin kertoa, etta esim. mun aiti puhuu niin paljon, etta en nykyaan enaa juuri koskaan kuuntele mita han sanoo, vaan annan menna toisesta korvasta sisaan ja toisesta ulos.
Rajoittakaa sita ulostulevan "informaation" maaraa alkaaka koko ajan olko suunapaana. Kukaan jaksa kuunnella jatkuvaa holotysta.
Seinäkalenteriin kaikki asiat ylös? Onko liian helppo ratkaisu?