Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin pieraisemaan Tinder-treffeillä

Vierailija
07.04.2019 |

Oli siis niin kamala mies. Tuskin malttoi syödä illallistaan kun puhua pulputti vaan itsestään ja työtään ja matkoistaan ja moottoripyöristään. En tiennyt miten olisin keskeyttänyt sen hölötyksen ja sitten ajattelin, että what the hell, nyt on päästävä miehestä eroon.

Onneksi vatsassa kiersi sopivasti, eilen kun olin kiehauttanut itselleni hernarin ja syönyt vieläpä pannukakkua päälle äidin mansikkahillon kera. Niinpä minä päästin pierun. No ei minun tarkoitus nyt ollut mitään äänekästä pierua päästää, sellainen haiseva tuhnu vain, että mies kuitenkin älyäisi, että hei nyt ei kannata jatkaa. Mutta pahaksi onneksi (vai oliko se niin paha sittenkään?) pieru törähti kuin taivaan enkelin trumpetti. Mies pudotti haarukkansa ja veitsensä lautaselle ja naama oli kyllä näkemisen arvoinen. Aistin siitä ainakin kuvotusta, hämmennystä ja pelkoa.

Mies pyysi anteeksi ja nousi pöydästä, hoippui jonnekin vessaan päin, ken tietää. Ei se tullut takaisin, mutta sentään pyysi tekstarilla minun tilinumeroa, johon voisi laittaa rahat omasta osuudestaan illallista.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla