Olenko hyvännäköinen jos miehet tuijottaa?
Kommentit (43)
Kyllä olet ja kiinnostava myös.
Alat vaan tuijottelemaan takaisin ja valitset parhaimman kenelle näytät vihreää valoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olet ja kiinnostava myös.
Alat vaan tuijottelemaan takaisin ja valitset parhaimman kenelle näytät vihreää valoa.
Parhain on se joka on varattu ja yrittää katsella muualle😄
Ei siihen ulkonäköä tarvitse, tarpeeksi antavat vaatteet päälle, niin aina on joku p.ervo tuijottamassa.
Jos tuijotetaan, ekana tulee mieleen että unohdinko pukea jonkin olennaisen vaatekappaleen tai onko naamassani jotain. Esim. suklaavanukas otsassa voi aiheuttaa mielleyhtymiä ja tuijotusta.
Miehet tykkää katsella naiskauneutta. Ei siinä sen kummempaa. Älä suotta ahdistu, tai myöskään luule sen tarkoittavan sen kummempaa.
M
Katsellaan ja käännytään katsomaan, mutta ei lähestytä missään... ruokakaupassa voisit ojentaa sen mitä yritän kurottaa ylähyllyltä, lounaalla voisi kysyä, että sopiiko istua samaan pöytään, salilla voisit vaikka sanoa vaan moi
Voit toki olla hyvännäköinen monella tapaa. Kauniit naiset kuulevat olevansa kauniita jo lapsesta asti.
Minulle on käynyt pari kertaa niin että joku on hätkähtänyt kun on nähnyt minut ekaa kertaa. En tiedä olenko ollut niin karsean vai hyvän näköinen heidän mielestään :D
Punastun jos tuijotetaan. Olen ihan nätti kyllä kai, mutta en tyrkky. Ap
Saatat olla myös botixilla pumpattu silikonitissi, jota on pakko tuijottaa. Tekoripset ja liian pienet vaatteet. Näky saattaa olla niin erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää katsella naiskauneutta. Ei siinä sen kummempaa. Älä suotta ahdistu, tai myöskään luule sen tarkoittavan sen kummempaa.
M
Samoin kuin naiset tykkää katsella mieskomeutta :)
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt pari kertaa niin että joku on hätkähtänyt kun on nähnyt minut ekaa kertaa. En tiedä olenko ollut niin karsean vai hyvän näköinen heidän mielestään :D
Mulla sama! Olen miettinyt onko mulla kaksoisolento jossain aikuisten leffassa vai miksi silminnähden oikeasti ihan hätkähtävät jotkut, eivät säilytä cooliuttaan esim. vartija kaupassa niin ei pysy roolissaan kun noin käyttäytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama! Olen miettinyt onko mulla kaksoisolento jossain aikuisten leffassa vai miksi silminnähden oikeasti ihan hätkähtävät jotkut, eivät säilytä cooliuttaan esim. vartija kaupassa niin ei pysy roolissaan kun noin käyttäytyy
Apua, toi olsikin paha kun olisi kaksoisolento jossain aikuisviihteessä :D
Vierailija kirjoitti:
Voit toki olla hyvännäköinen monella tapaa. Kauniit naiset kuulevat olevansa kauniita jo lapsesta asti.
Keneltä he sen kuulevat? Äidiltä?
Naiset tuijottaa myös