Kannattaako 19-vuotiaan äänestää SDP:tä?
Arvoni tuntuvat kyllä kohtaavan puolueen kanssa, mutta kaikki ehdokkaat ovat seniilejä vanhuksia. Voiko puolue ajaa myös nuorten asioita, jos puolueen keski-ikä on noin 60 v?
Kommentit (19)
Olen kaikille suositellut äänestävän henkilöä, ei puoluetta.
No jos haluat etuja ensisijaisesti ay-pomoille ja toissijaisesti kovapalkkaisille duunarialoille, korkeita veroja kaikille ja aktiivimalliakin pahempaa kurjuutta työttömille, äänestä toki demareita.
Jos haluat maahamme lisää sotarikollisia esim. Irakista niin äänestä ihmeessä.
Kommunistiset puolueet! Kommunistiset puolueet!!
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikille suositellut äänestävän henkilöä, ei puoluetta.
Huono neuvo kun suomessa äänestetään aina puoluetta
Voi äänestää. Itse äänestin toisen puolueen 6-kymppistä miestä, koska en vain löytänyt "itseni kaltaista" ehdokasta, jonka agenda olisi miellyttänyt tarpeeksi.
On kai siellä nuorempiakin ehdokkaita.
Et. Ainoa oikea on piraatipuoluetai joku puolueeton
Ei kenenkään kannata äänestää SDP:tä.
Ehdottomasti kuuluu äänestää naisehdokasta tasa-arvon vuoksi! Puolueella ei niin väliä sdp, vasemmisto vihreät jne.
Kyllä demarit usein yrittävät asettaa jonkun nuorisoehdokkaankin. Äänesi menee joka tapauksessa ensisijaisesti puolueelle.
Vierailija kirjoitti:
Voi äänestää. Itse äänestin toisen puolueen 6-kymppistä miestä, koska en vain löytänyt "itseni kaltaista" ehdokasta, jonka agenda olisi miellyttänyt tarpeeksi.
6- kymppinen alkaa olla lähellä eläkeikää, joten em kelpuuta. Parasikäinen on 40 - 50 vuotias. Siinä iässä on jo kokemuksia eri asioista ja aloilta.
Olen raakannut eläkeläiset ja sitä lähellä olevat aina pois kun olen äänestänyt. Kaikissa vaaleissa.
Demareita äänestävät ovat Kremlin asialla.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti kuuluu äänestää naisehdokasta tasa-arvon vuoksi! Puolueella ei niin väliä sdp, vasemmisto vihreät jne.
Ei se ole tasa-arvoa äänestää naista sen vuoksi, että hän on nainen! Päin vastoin! Todellista tasa-arvoa on äänestää ihmistä hänen kykyjen ja ansioidensa perusteella.
Mitkä mahtaa olla ne arvot jotka kohtaa,hen-gil-tä vero-ttaminen?
Ai on Sanna Marin seniiili mummo? :) No ehkä se 19 vuotiaasta voi tuntua siltä.
Ei.