Hävetti kun näin exän nykyisen tyylin
Erosimme melkein seitsemän vuotta sitten enkä ole nähnyt exääni eron jälkeeni. Kuulin, että muutti Helsinkiin. Oli meidän suhteen aikana siististipukeutuva yliopisto-opiskelija. No, olin viikonlopun Helsingissä ja sattumalta näin hänet kaupassa, hän ei nähnyt minua. Olin järkyttynyt. Ennen siisti mies oli kasvattanu järkyttävän risuparran, kasvattanut hiuksia, vaatteet olivat sellaiset homssuisen hipin näköiset ja mies näytti aivan nistiltä. Nykyinen mieheni näki tilanteen ja ihmetteli kun halusin nopeasti pois kaupasta. Hän tietenkin kysyi kuka se mies oli ja hävetti kertoa että kyseessä oli opiskeluaikainen poikaystävä. Miten voikin siisti ja koulutettu ihminen muuttua noin epäsiistiksi ja ällöttäväksi. Käsittääkseni käy töissä kuitenkin. Nyt vain toivon ettei kukaan uusi tuttava saa koskaan tietää että olen tuollaisen kanssa seurustellut. Onko muilla samanlaisia tilanteita että häpeää exää? Mietin koko ajan mitä miehini minusta nyt ajattelee ja uskoikohan kun kerroin että aikaisemmin ex oli ihan siisti ihminen.
Kyllä nyt on onkelmaa kerrakseen jos ei provo ole.