Hävetti kun näin exän nykyisen tyylin
Erosimme melkein seitsemän vuotta sitten enkä ole nähnyt exääni eron jälkeeni. Kuulin, että muutti Helsinkiin. Oli meidän suhteen aikana siististipukeutuva yliopisto-opiskelija. No, olin viikonlopun Helsingissä ja sattumalta näin hänet kaupassa, hän ei nähnyt minua. Olin järkyttynyt. Ennen siisti mies oli kasvattanu järkyttävän risuparran, kasvattanut hiuksia, vaatteet olivat sellaiset homssuisen hipin näköiset ja mies näytti aivan nistiltä. Nykyinen mieheni näki tilanteen ja ihmetteli kun halusin nopeasti pois kaupasta. Hän tietenkin kysyi kuka se mies oli ja hävetti kertoa että kyseessä oli opiskeluaikainen poikaystävä. Miten voikin siisti ja koulutettu ihminen muuttua noin epäsiistiksi ja ällöttäväksi. Käsittääkseni käy töissä kuitenkin. Nyt vain toivon ettei kukaan uusi tuttava saa koskaan tietää että olen tuollaisen kanssa seurustellut. Onko muilla samanlaisia tilanteita että häpeää exää? Mietin koko ajan mitä miehini minusta nyt ajattelee ja uskoikohan kun kerroin että aikaisemmin ex oli ihan siisti ihminen.
Kommentit (21)
Mitä hävettävää, et sinä ole se toinen ihminen. Suotta sä toista ihmistä häpeät.
Miten huono itsetunto sulla oikein on? Miksi pelkäät, et sun kumppani ja ystävät tuomitsee sut sen perusteella, miltä sun _seitsemän_ vuoden takainen poikaystävä näyttää tänään? Keskity itseesi ja omaan hyvinvointiinsi, ehkä saat varmuutta ja onnea sen myötä. Hyvää kevättä!
Et nähnyt mitään "tyyliä", vaan toisen ihmisen.
No mun eksä on keski-ikäistyessään vaihtanut tyyliä MS Romanticin Kaitsun suuntaan. Toki varmaan hänellä olisi jotain yhtä kaunista sanottavaa minusta XDDD
Miksi edes viitsii reakoida mitenkään? Yksi ihminen muiden joukossa. Ei sillä ole mitään väliä onko ex:ä, tai ei. Minä ravaan vain oman elämäni "ravia", anna tilaa muille tehdä samoin. Menneet on menneitä, ihmiset muuttuu. Se on vaan hyväksyttävä. EVVK!
Vierailija kirjoitti:
No mun eksä on keski-ikäistyessään vaihtanut tyyliä MS Romanticin Kaitsun suuntaan. Toki varmaan hänellä olisi jotain yhtä kaunista sanottavaa minusta XDDD
Mulla ei ole moisia huolia! Kaikki eksät näyttää MS Romanticin "Guzu"ilta!
Kerran oltiin kaverieni kanssa kahvilla, kun tulevaisuuden minä käveli sisään.
Kaverini sanoi, että nyt käveli pulien puli sisään tänne ;)
Sinccis
10 vuotta myöhemmin kävelin sinne sitten sisään.
Mulla oli parta kuukauteen ajamatta, polkupyörästä oli se suojalevy rikki, niin se oli rikkonut housut, käytin silti niitä rikkinäisiä, kun jos olisin käyttänyt uudempia, niin sitten nekin olisi ollut rikki. taisi olla vielä krapulapäiväkin ;)
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Miten huono itsetunto sulla oikein on? Miksi pelkäät, et sun kumppani ja ystävät tuomitsee sut sen perusteella, miltä sun _seitsemän_ vuoden takainen poikaystävä näyttää tänään? Keskity itseesi ja omaan hyvinvointiinsi, ehkä saat varmuutta ja onnea sen myötä. Hyvää kevättä!
Aivan. 7 vuodessa sitä ihminen muuttuu kuitenkin jonkin verran vähintään. Minä näin ex tyttöystäväni noin 6v jälkeen Sörkassa kadulla nuokkumassa zombina. Se oli aluksi vähän järkytys, koska se oli ihminen joka yleisurheili ja piti itsestään huolta ja opiskeli lääkäriksi. Nyt se on täysipäiväinen narkomaani. 100% muutos sen elämässä. Menin hänen luokse, niin ei se tajunnut ollenkaan kuka olen. Kysyin siltä, että tarvitko apua ja pärjäätkö.. Ei se tarvinut mitään, mutta ei se kyllä tainnut tajuta, että se olin minä. Mun vieressä oli mun nykyinen vaimo. Vaimo kysyi kuka hän oli ja kerroin. Vaimo vähän ihmetteli, niin kerroin ettei se ollut tollanen todellakaan enkä minäkään tiennyt nykykunnosta mitään ja näin sen sillon ekaa kertaa eromme jälkeen. Kyllä olen miettinyt, että mitähän helvttiä sille on tapahtunut matkan varrella.
Vierailija kirjoitti:
Joo exää kun arvostelee, niin se exä ei sanattomaksi yleensä jää ja ne kehut on yleensä raskasta kuunneltavaa. Exät on siitä kummallista porukkaa, että jos ne on tuppisuita ja ei osaa jutella mitään rakentavaa, niin noissa kehuasioissa niillä aukee se arkku ja sanamuodot on hämmästyttävällä tasolla, kun se räpätin alkaa käkättää.
Ja ton kaiken halusit tänne kertoo? Ja miksi...? Jos sattumalta nyt näit exäsi ja se on muuttanut ulkonäköä, niin mitä sitten?
Ja miksi toista pitää hävetä, siis en ymmärrä tämmöstä alkuunkaan 😅
Ei jessus sanon minä.. noh opin tässä jotakin uutta 🙄🤷
Vierailija kirjoitti:
Kerran oltiin kaverieni kanssa kahvilla, kun tulevaisuuden minä käveli sisään.
Kaverini sanoi, että nyt käveli pulien puli sisään tänne ;)
Sinccis
Sehän oli kaksoisolentosi.
Eeeeei, miksi otitte taas todesta ilmiselvän provon?
Vierailija kirjoitti:
Eeeeei, miksi otitte taas todesta ilmiselvän provon?
Onko provo
Exän ulkonäkö kuuluu sinulle, koska.. ?
kun on näitä "kiinalaista" parturia joka yrittää epätoivoisesti jättää miesasiakkaansa "mä jätän sut (etunimi) jossain korttelissa itkukurkussa, niin kyllä sellainenjouttu sitten nkasvotusten häirintänsä jälkeen viranpuolesta toimivien kanssa eteen.
Siinä ei kannata selitellä ettei ole häiriköinyt Lapinrinteen lisäksi muualla.
Toisaalta on sellaisia vähä-älyisiä jotka kovasti yrittävät jättää ja esittää "exä"nä sellaista joka ei ole kysynyt naikkosta itkemään miehen perään. Sellainen fasadin ylläpito on varmaan erittäin tuskallista, monen vuoden ajan ja tuntuu varmaan sydän edelleen kipeältä, häirintätaipumuksesta päätellen.
Miltähän se tuntuu itku kurkussa kiljua miesasiakkaan nimeä korttelissa ja kauppakeskuksessa?
Seurustelin monen vuoden ajan erään eksän kanssa, joka on ukkoutunut sen jälkeen ihan kokonaan. Risuparta, rillit ja vanhat risaiset vaatteet, todella epäsiisti ja vanhentunut. Olin aika otettu kun mun aikana jaksoi yrittää ulkonäkönsä eteen ja oli todella siisti ja tarkka hygieniastaan, kuten itsekin.
Yhden exän näin just metsurin vaatteissansa, varmaan työkeikalle lähdössä. Herranen aika että sopi hyvin ja oli miehistynyt pojasta aikuiseksi! Tuli hyvä mieli kun varmasti saa hyvän naisen :)
Mulle on sinänsä sama mitä tekevät, toki toivon että ovat onnellisia.
En kyllä osaisi hävetä ketään menneisyydestä. Miksi ihmeessä pitäisi?
Nykyiselle miehelle olen jättänyt kertomatta yhdestä melko lyhyestä suhteesta koska nykyään hävettää kyseinen mies. Muut aikaisemmat suhteet olen kertonut. Minullakin nimenomaan ajatus että näkeekö mieheni minut jotenkin erilaisena sen jälkeen jos kuulee minun olleen tämän yhden exän kanssa.