Naisystävä laittaa kermaa kaikkiin ruokiin
Eilen hän teki päivällä kermaista kanapastaa ja illaksi porsaan sisäfilettä kermakastikkeessa ja iltapalaksi vohveleita hillolla ja kermavaahdolla. Äsken hän lähetti viestin, että jos tulisin illalla taas syömään. Tarjolla olisi kermaista lohikeittoa ja jälkiruoaksi kinuskikakkua. Tätä menoa maha alkaa minullakin kasvaa, vaikka olen urheileva mies. 185cm ja 80kg. Mitä voin sanoa naiselle? Ei ole kovin terveellistä tuo kermankäyttö.
Kommentit (37)
Onko nainen itse lihava? Jos ei niin kuvittelee jostain syystä että kermaiset tahdit ruoat ovat sinulle mieluisia. Siihen auttaa kun vaivihkaa kertoilet omien lempiruokiesi olevan mitä lienee kevyitä ovatkaan. Ja kun itse teet ruokaa teet kevyttä.
Jos nainen on taas lihava niin kyse on hänelle itselleen mieluisasta ruokavaliosta. Silloin on jo hankalampi juttu. Joko pyydät suoraan kevyempää (voi sen kauniistikin sanoa) tai sitten toteat ettei suhde vaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee mieleen, että nainen koittaa tehdä helppoja herkkuja, kun tulet käymään. Koita vähän jutella ruoasta ja ruoanlaitosta, niin selviää mistä on kyse. Älä nyt suoraan pamauta siitä kermasta. Aika vanhanaikaisia ruokia myös, vähän maaseutu tulee mieleen.
No voi helk**ri sentään. Minä en tekisi minkäänlaisia sapuskoja miehelle joka niistä vauvapalstalla itkee. Ensin äijä lompakkoloisii naisen rahoilla ja sitten vielä nyyhkii.
Naisystäväni ei ole ylipainoinen. Ihan vähön on lantiolla ja reisissä ylimääräistä. Hän on sairaanhoitaja ja siksi tosiaan ihmetyttää kermankäyttö. Kieltäydyin tuosta kutsusta ja teen itselleni salaatin illalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen perheelle 5 litran kattilan täyteen kermaista lohikeittoa, kermaa kuluu enintään 2 dl. Ei sitä yhdelle lautaselliselle paljoa tule.
Se on kyllä totta että eipä noihin ruokiin usein kulu edes sitä yhtä purkkia. Ja sitten on pakko keksiä seuraaville päivillekin jotain mihin saa ne loput upotettua, ettei tarvitse roskiin heittää.
Kermaisen kalakeiton koko liemi ei koostu kermasta.
Vierailija kirjoitti:
Naisystäväni ei ole ylipainoinen. Ihan vähön on lantiolla ja reisissä ylimääräistä. Hän on sairaanhoitaja ja siksi tosiaan ihmetyttää kermankäyttö. Kieltäydyin tuosta kutsusta ja teen itselleni salaatin illalla.
Mun sairaanhoitajakaveri retkahtaa jostain syystä reppanoihin. En nyt väitä että olisi sama lady kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä tarjoa välillä ruokaa naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen perheelle 5 litran kattilan täyteen kermaista lohikeittoa, kermaa kuluu enintään 2 dl. Ei sitä yhdelle lautaselliselle paljoa tule.
Se on kyllä totta että eipä noihin ruokiin usein kulu edes sitä yhtä purkkia. Ja sitten on pakko keksiä seuraaville päivillekin jotain mihin saa ne loput upotettua, ettei tarvitse roskiin heittää.
Kermaisen kalakeiton koko liemi ei koostu kermasta.
Ap kuvitteli vissiin että koostuu. Eipä ole paljon itse laitellut ruokia ilmeisesti ja silti on vaatimuksia muille.
Hyh, mä käytän kermaa muutaman kerran vuodessa. Syön joskus makeita herkkuja.
Syöt ensin kotona terveellistä ruokaa ja sitten kevyesti kylässä
Älä vaan tee lapsia tuollaisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se naisesi normaalipaino jo todista, että se kerma ei lihota.
Syö sinä salaattis ja kärsi nälästä :)
Vierailija kirjoitti:
Olet mitä syöt ohjelmassa oli kanssa muuten nätti ja mukava nuori sairaanhoitaja nainen mutta ruoikalu tottumukset ihan retuperällä. Se yrittää nyt varmaan sun sydämeen vatsankautta ja meinaa että mikäs sen parempaa kun kerma ja sokeri🍛🍰
Kyllä mä mielummin syön reilun annoksen salaattia kun lihapullan ja lusikallisen muusia kermakastilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mitä syöt ohjelmassa oli kanssa muuten nätti ja mukava nuori sairaanhoitaja nainen mutta ruoikalu tottumukset ihan retuperällä. Se yrittää nyt varmaan sun sydämeen vatsankautta ja meinaa että mikäs sen parempaa kun kerma ja sokeri🍛🍰
Sokeri on pahasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä mielummin syön reilun annoksen salaattia kun lihapullan ja lusikallisen muusia kermakastilla.
Ei ne toisiaan poissulje, syön salaatin ja ne muusit ja lihapullat.
Se muija on selvästi ns. Feederi, ja se lihottaa ap :ta että saa sen pihtikinttujensa kuolemansyleilyyn. S O S ! Pelastautukoon ken voi !