Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyajan nuoret aikuiset ovat kuulokkeet päässä KOKO valveillaoloaikansa!

Vierailija
07.04.2019 |

Ensimmäinen asia, jonka ne tekevät suihkun jälkeen, on kuulokkeet päähän. Töissä ollaan kuulokkeet päässä, jopa ruokaillessa. Koti-ilta jopa pariskunnilla on sitä, että molemmat istuvat luurit päässä tahoillaan ja tuijottavat ruutua.

Muutaman kymmenen vuoden päästä tämäkin tuottaa kauheaa satoaan...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoina ovat kuuroja mutta se ei haittaa, viihtyvät vanhainkodissa kun saavat tuijottaa vilkkuvaa ruutua.

Vierailija
22/27 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tulpat päässä, kuin ulkona liikkuessa ja kotona jos öisin haluan kuunnella musiikkia. Ulkona liikkuessa kuulokkeilla on helppo sulkea pois mm. ilkeät huutelijat ja muut öyhöttäjät, turhat mainokset, feissarit ja muut kerjäläiset, itkevät ja kirkuvat lapset...jne. Saa olla ja mennä rauhassa. Musiikki on silti sellaisella volumella, että kuulen esim. hälytysajoneuvot ja autot, sekä mahdolliset jutustelijat, eli esim linkkipysäkillä rupattelemaan alkavat vanhukset. Elämä pysyy mielekkäänä, kun ei tarvitse kuulla ihan kaikkea maailmassa olevaa melua ja hälyä.

-N21

LINKKIpysäkillä?

Niin kato, kai sä tiedät?

- fase, vottssäp, instta, guugle, LINKKi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin muksuilta kysynyt, pitäidikö heille ommella sellaiset lentäjänlakit, joissa on kuulokkeet ja kurkkumikrofonit. Olisivat sitten ne huuvat päässään kuin teletapit.

Vierailija
24/27 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme siis kuulu mieheni kanssa nuoriin aikuisiin.. 23-26v

Mä en voi pitää kuin 4 biisin verran päivässä kuulokkeita, sattuu päähän. Ja mies haluu kuunnella mua.

Vierailija
25/27 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä omistanut kuulokkeita.

N21

Vierailija
26/27 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoilla ei juuri muuta tekemistä ole, liikunta sujuu luontevammin ja mukavammin musiikin kanssa.

Vierailija
27/27 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nämä kaikki "kuulo menee" -kommentit oikein tulee? Sehän on äänenvoimakkuudesta kiinni, ei kuulokkeiden käyttämisestä.

Julkisissa liikennevälineissä kyllä törmää silloin tällöin nuorempaan väkeen, joka luukuttaa musiikkia korvanappien kautta järjettömän kovalla, mutta se on oma juttunsa.

Joillakuilla on myös avoimet kuulokkeet, jotka vuotavat ääntä vapaasti ympäristöön. Sellaisten käyttäminen julkisilla paikoilla on epäkohteliasta, eikä varmaan kovin kummoinen kuuntelukokemus myöskään.

Komppaan yllämainittuja kommentteja vastamelukuulokkeista. Paras keksintö ikinä, työmatkalaisen maailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä