Joka kerta, kun kurkistan parikymppisten naisten ostoskoreihin ruokakaupassa, niin aina niistä pilkistää mm. HK:n sinistä lenkkiä, Jalostajan hernekeittoa ja HK:n lihapyörykkäpussi
Noiden eväiden varassa ne parhaat instabodyt rakennetaan.
Kommentit (25)
Miksi kassajonossa hanuriin et väkisin naisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aloittajan korissa on kaljan ja tupakan lisäksi?
Aloittajan korissa on yleensä raejuustoa, maitorahkoja, ananaspurkkeja, pakastemansikoita, banaaneja, kaurahiutaleita, kevytmaitoa, pastaa, riisiä, broileria, jauhelihaa, sipuleja, kurkkua, tomaattia, jäävuorisalaattia ja paseerattua tomaattia. Kiitos kysymästä.
NAM NAM
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma etteivät osta niitä kotiin miehilleen? Itse ainakin tuon miehelleni pepperonia ja meetvurstia joita itse en syö.
En usko, minun tyttäreni vie nuo ostokset isälleen.
Ehkä aloittajan pitäisi tarkistaa sekä lääkitys että silmälasit. Aika vaikea kuvitella, miten ap hyötyisi tai edes huvittuisi hahmottelemistaan kuluttajakäyttäytymistrendeistä. Mutta kai niitä on hullumpiakin harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma etteivät osta niitä kotiin miehilleen? Itse ainakin tuon miehelleni pepperonia ja meetvurstia joita itse en syö.
En usko, minun tyttäreni vie nuo ostokset isälleen.
Ehkä aloittajan pitäisi tarkistaa sekä lääkitys että silmälasit. Aika vaikea kuvitella, miten ap hyötyisi tai edes huvittuisi hahmottelemistaan kuluttajakäyttäytymistrendeistä. Mutta kai niitä on hullumpiakin harrastuksia.
Ai jassoo... Että parikymppiset naiset ostaa ruokaa vaan isilleen, mutta eivät mitään itselleen?
Vaimomatskua nuo naiset 👍