Joka kerta, kun kurkistan parikymppisten naisten ostoskoreihin ruokakaupassa, niin aina niistä pilkistää mm. HK:n sinistä lenkkiä, Jalostajan hernekeittoa ja HK:n lihapyörykkäpussi
Noiden eväiden varassa ne parhaat instabodyt rakennetaan.
Kommentit (25)
Aika huolestuttavaa stalkkaamista, onko sinulla jo hoitosuunnitelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma etteivät osta niitä kotiin miehilleen? Itse ainakin tuon miehelleni pepperonia ja meetvurstia joita itse en syö.
Olen. Siellä ne instabeibet vetää paljain käsin raakaa HK:n lenkkimakkaraa höystettynä kotisinapilla ja Karhu-oluen voimalla kurkusta alas.
Vegetrendi on todellakin hyvin monissa tapauksissa teeskentelyä, some-lumetta. Ostoskorit paljastaa, kuten myös ravintolassa kun naapuripöydän instabody-tytöt puhuu kuinka vegaanius on parasta ikinä, ja samalla menee suuhun ranuja ja naudanlihapihviä.
paulina kirjoitti:
Vievät ukille tuliaisia.
En usko. Kyllä ne purkkihernarit päätyy niiden omiin vatsoihin ja vieläpä heittävät Euroshopperin öljytonnikalat sekaan.
Halpaa ruokaa siis. Mikä ap:n tässä yllätti? Oletitko parikymppisten koreissa olevan salattiainekset, filettä ja kenties siikaa?
Miksi muuten kurkistelet toisten koreihin? Mä en ole koskaa tehnyt moista.
Halpaa ruokaa siis. Mikä ap:n tässä yllätti? Oletitko parikymppisten koreissa olevan salattiainekset, filettä ja kenties siikaa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan silkasta uteliaisuudesta kurkistelen.
Sou ??? Mitä hittoo se sulle kuuluu mitä eväitä toiset ostaa?! Pidä sinä huoli vaan omista eväistä ja lopeta toisten ihmisten vakoilu!
Hoh hoijaa,,, mua ainaki ärsyttää suuresti jos joku mulkoilee omia ostoksiani. Ei kuulu muille mitä mätän napaani ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Sou ??? Mitä hittoo se sulle kuuluu mitä eväitä toiset ostaa?! Pidä sinä huoli vaan omista eväistä ja lopeta toisten ihmisten vakoilu!
Tottakai mua kiinnostaa, mitä muut ihmiset ostaa, koska sillä perusteella voi hahmotella laajempia trendejä ihmisten kulutuskäyttäytymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mua kiinnostaa, mitä muut ihmiset ostaa, koska sillä perusteella voi hahmotella laajempia trendejä ihmisten kulutuskäyttäytymisessä.
No voithan sinä sen sairaalloisen uteliaisuutesi itsellesi perusteella noinkin, mutta ei se sitä ole.
En kyllä hetkeäkään usko että parikymppiset naiset söisivät mitään noista. Tarkoititko kirjoittaa "kasikymppiset"?
Mitä aloittajan korissa on kaljan ja tupakan lisäksi?
Kaikkihan toisten ostoksia katsovat. Meilläpäin asuu näitä ylipainoisia naisia,ja koreissa on aina lihaa,lonkeroa,siideriä ja suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan korissa on yleensä raejuustoa, maitorahkoja, ananaspurkkeja, pakastemansikoita, banaaneja, kaurahiutaleita, kevytmaitoa, pastaa, riisiä, broileria, jauhelihaa, sipuleja, kurkkua, tomaattia, jäävuorisalaattia ja paseerattua tomaattia. Kiitos kysymästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan korissa on yleensä raejuustoa, maitorahkoja, ananaspurkkeja, pakastemansikoita, banaaneja, kaurahiutaleita, kevytmaitoa, pastaa, riisiä, broileria, jauhelihaa, sipuleja, kurkkua, tomaattia, jäävuorisalaattia ja paseerattua tomaattia. Kiitos kysymästä.
Jäävuorisalaatissa ei ole ravintoa, joten ehdotan tilalle Roomansalaattia.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä hetkeäkään usko että parikymppiset naiset söisivät mitään noista. Tarkoititko kirjoittaa "kasikymppiset"?
Kyllä ne parikymppiset naiset vaan lappaa niitä einespyöryköitä kurkasta alas ja vieläpä Felixin perunasalaatin ja ketsupin kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäävuorisalaatissa ei ole ravintoa, joten ehdotan tilalle Roomansalaattia.
Ihan sama. Salaatti kun salaatti, sitä menee kuitenkin vaan lisukkeena.
Oletko varma etteivät osta niitä kotiin miehilleen? Itse ainakin tuon miehelleni pepperonia ja meetvurstia joita itse en syö.