Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummon pakkomielle ruokaan

Vierailija
07.04.2019 |

Me asutaan aika lähekkäin ja olen itse 20v joten osaan tehdä ruokaa hyvin. Mummoni haluaa aina laittaa meille jotain vaikka oltais sanottu et ei tarvita nyt.
Asun vanhemmillani vielä.
Nytkin se on tehny maksalaatikkoa joka lentää roskiin kun kukaan ei tykkää siitä millä tämän tuputtamisen saisi loppumaan ja hän suuttuu jos emme ota hänen ruokiaan vastaan kysyy että eikö kelpaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, mä huolisin riemumielin tuollaisen mummon!

Vierailija
2/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa ruoat pakkaseen odottamaan sitä hetkeä kun ei jaksa kokkailla. Kyllä se sitten kohta loppuu kun mummon kunto huononee niin, ettei hän enää jaksa itsellensäkään kokata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on ruokahävikki-ryhmiä. Laita ruoka kiertoon, joku voi tulla siitä onnelliseksi. 

Vierailija
4/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas lapsia hoitaisi, jos ei mummo. Mietihän sitä.

Vierailija
5/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama. Ruokaa suoraan 50-luvulta. Ei suolaa, ei mausteita. Äitini laittoi pahaa ruokaa jo, kun olin lapsi.

Vierailija
6/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vaarallista jos joku joskus suuttuu. Antakaa suuttua. Elämää ei kannata elää niin, että antaa kaikessa periksi jottei kukaan suutu.

Vierailija
7/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä tota hemmetin tuputtamista  munkin mummo tekee porkkanalaatikkoo joka on ällön limasta ei sitä syö kukaan. ja ei jaksais joka kerta tapella siitä miksen ota hänen tekemii ruokii

Vierailija
8/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas lapsia hoitaisi, jos ei mummo. Mietihän sitä.

vanhemmat on sitä varten.

Vierailija
9/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama. Ruokaa suoraan 50-luvulta. Ei suolaa, ei mausteita. Äitini laittoi pahaa ruokaa jo, kun olin lapsi.

Mummon mieleksi ottaisin ruuat vastaan ja tuunaisin ne omaan makuuni. 

Vierailija
10/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenlapset käyvät usein ja olenko minä nyt sitten "pakkomiellemummo"? 😞

Minä teen lastenlapsille sitä ruokaa, mitä eivät kotonaan syö. Tämä siis tarkoittaa rasvasuurustuksella tehtyä lihapullakastiketta, muusia (nyrkin kokoinen pala voita) ja sitä kananmunakastiketta. Kukaan ei ole moittinut.

Vierailija
11/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummon mieleksi ottaisin ruuat vastaan ja tuunaisin ne omaan makuuni. 

Olet kiltti ja hyväkäytöksinen.

Vierailija
12/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mummo <3 . Älä pelkää, ei hän enää kohta jaksa ruokaa laittaa, vaan hänellekin se sit tulee ruokapalvelusta kun varmasti ei läheiset häntä auta.

Ota vastaan, kiitä mummoa, hymyile ja halaa. Ja tee ruuille, mitä teet. Vaikka ne nyt menisikin hukkaan, niin mieti kumpi painaa vaakakupissa enemmän,ummonhyväieli vai sinun kranttuilu. Tämä ainoa elämä täällä tulisi viettää vanhempia kunnioittaen. Kyseessä kun ei liene mikään muuten rajaton hulluanoppimummo kuitenkaan.

Vierailija
13/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummon_hyvä_mieli. Tabletilla kirjoittaminen on välillä haastavaa.

Vierailija
14/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mummeli* kirjoitti:

Minä teen lastenlapsille sitä ruokaa, mitä eivät kotonaan syö. Tämä siis tarkoittaa rasvasuurustuksella tehtyä lihapullakastiketta, muusia (nyrkin kokoinen pala voita) ja sitä kananmunakastiketta. Kukaan ei ole moittinut.

No se vähän riippuu siitä onko sulla pakkomielteenomainen tarve ihan jokakerta tehdä tota samaa ruokaa.

Tietty jos lapsenlapset aina pyytää tota samaa ruokaa niin ok (edellyttäen ettei lapset ole ylipainoisia tai alaikäisiä ja niiden vanhemmat kieltäneet ylenmääräisen rasvan syönnin).

Vierailija
15/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti mummostqsi. On ehkä ollut nälässä itse lapsena ja halua teille hyvää.

Mummoilla on elinkaari heilläkin. Sitten se itse on palvelutalossa tai kotipalvelusta tulee sille ruoka.

Vierailija
16/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*mummeli* kirjoitti:

No se vähän riippuu siitä onko sulla pakkomielteenomainen tarve ihan jokakerta tehdä tota samaa ruokaa.

Tietty jos lapsenlapset aina pyytää tota samaa ruokaa niin ok (edellyttäen ettei lapset ole ylipainoisia tai alaikäisiä ja niiden vanhemmat kieltäneet ylenmääräisen rasvan syönnin).

No ei nuo mukulat ole ylipainoisia. Syyllistyn kyllä siihen, että teen sitä ruokaa, mitä lapset pyytävät. Lettujakin täällä syödään usein. Yksi ruoka yli kaiken on myös makaroonilaatikko, mutta tää vissiin on kaikkien lasten herkku.

Vierailija
17/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mummeli* kirjoitti:

MIKSI? Täysin sairasta käytöstä.

Vierailija
18/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen heitä ruokaa roskiin! Jos et mummoa saa ymmärtämään, niin lahjoita ruoka eteenpäin.

Kiittämättömyys on maailman palkka!

Vierailija
19/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*mummeli* kirjoitti:

MIKSI? Täysin sairasta käytöstä.

No nii-i! Olen minä melkoisen sairas mummo 😃

Vierailija
20/32 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*mummeli* kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*mummeli* kirjoitti:

No ei nuo mukulat ole ylipainoisia. Syyllistyn kyllä siihen, että teen sitä ruokaa, mitä lapset pyytävät. Lettujakin täällä syödään usein. Yksi ruoka yli kaiken on myös makaroonilaatikko, mutta tää vissiin on kaikkien lasten herkku.

Mikä tossa olisi sitten sun mielestä se pakkomielle? En ymmärrä miksi sellaista edes epäilet.

Ja ei, ei oo kaikkien lemppari. Mun lapsi ei suostu makaronilaatikkoa syömään, sen lemppari on uunilohi tai kalapuikot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi