Miehen kanssa vääntöä itse tehdyistä maljakoista ylioppilaslahjoiksi. Mitä mieltä olette?
Teen siis paljon käsitöitä ja mielestäni olen aika hyvä niissä, en siis tee mitään sellaisia "kämäsiä" virityksiä, joista huomaa kilometrin päähän, että ovat diy-juttuja. Nyt olen innostunut maalatuista pulloista maljakkoina , tähän tyyliin https://www.google.fi/search?q=diy+maljakko&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v…: Meillä on tulossa muutamat ylppärit kesällä ja olen kaavaillut kullekin noista settiä lahjoiksi, yhteen niistä voisi sitten jo valmiiksi sujauttaa onnitteluruusun. Kaikki ovat siis tyttöjä, joten luulen että tykkäisivät sisustustavarasta kun ovat kaikki muuttamassa sitten omilleen syksyllä. Nuo kultaiset ovat aika nuorekkaitakin. Noista saa aika näyttävän asetelman, meillä kotona on niitä usein pöytäkoristeena jos on illalliset. Mies on nyt sitä mieltä, että ei missään nimessä vaan ostetaan lahjakortit. Nosti suorastaan metakan kun ehdotin. Onko teillä mielipiteitä, tykkäättekö diy-jutuista?
Kommentit (24)
Oikean taiteilijan itsetehty maljakko olisi persoonallinen ja arvokas lahja. Nuo pullot ovat kyllä aika kamalia. Mieluummin pelkkä ruusu ja kortti jos budjetti on sillä tasolla.
Eräisiin häihin yksi vieraista toi maalaamansa maisemataulun. Oli vieläpä isokokoinen ja todella kökkö. Kyseessä siis harastelijamaalari.
KUKAAN , ei todellakaan halua mitään maljakoita lahjaksi, vielä vähemmän mitään itsetehtyjä joista huomaa että on väsätty itse. Rahaa halutaan tai jotain käyttöesineitä omaa kotia varten mutta koriste-esineet ovat täysin väärä lahja.