Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan äänestää kristillisiä

Vierailija
06.04.2019 |

Hyä vain vastustaa kaikkee, mutta ovat aika harmittomia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillisillä on paljon hyvää, mutta en silti sekoittajat uskontoa ja politiikkaa. Olen itse kristitty ja koen keskustan vastaavan parhaiten käsitykseen kaikkien ottamisesta mukaan.

Vierailija
2/7 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristillisillä on paljon hyvää, mutta en silti sekoittajat uskontoa ja politiikkaa. Olen itse kristitty ja koen keskustan vastaavan parhaiten käsitykseen kaikkien ottamisesta mukaan.

Vai keskusta!!?? Mitä oikein horiset? Viimeiset neljä vuotta kuritettu heikommassa asemassa olevia - siinä ei ole mitään kristillistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset jakavat samat arvot.Itse käyn kirkossa ja äänestin perussuomalaisia. M48

Vierailija
4/7 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustan toiminta hyvin ei kristillistä, samoin Kokoomuksen. Ja ainakin paikallispolitiikassa Kristilliset Kokoomuksen apupuolue. Jos vanhusten hoidosta säästetään, kiirehtii Kristilliset äänestämään säästöjä. Vaasassa ainakin.

Vierailija
5/7 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt lainkaan viime eduskuntavaaleissa ja jätin kuntavaalitkin väliin. Olin sitä ennen melko uskollisesti äänestänyt KD:ta. Nytkin tekisi mieli jättää äänestäminen väliin. Äänestää ihan mitä tahansa puoluetta niin heillä on aina muutamia kannanottoja tai näkemyksiä asioista, joista ei itse voi olla samaa mieltä. Olenkin miettinyt niin, että äänestän sitten ketä tahansa, niin ne muut ehdokkaat saavat sitten ajaa niitä muita asioita, joita se oma ns. ykköspuolue tai ehdokas ei ihan täysillä ajakaan.

Suomella on rajallinen määrä rahaa, joten on tuolla päättämässä mikä kokoonpano hyvänsä, niin liikkumavara isoissa asioissa on kovin vähäinen. Sen päivän kyllä haluan nähdä, että uusi tuonne valittava poppoo päättää lopettaa aktiivimallin kokonaan. Siinäpä vasta olisi hatunnosto.

Vierailija
6/7 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta, kristilliset ja persut eivät ole aidosti kristillisiä puolueita.

Vierailija
7/7 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskusta, kristilliset ja persut eivät ole aidosti kristillisiä puolueita.

Ei kai aidosti kristillistä puoluetta voi olla olemassakaan. Eikö sellainen olisi jo 10 käskyn vastaista edes väittää moista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme