Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalitteän reunalle risteilymatka

Vierailija
06.04.2019 |

Onhan se maa litteä. Itsellä on jo liput varattuna.
https://www.stara.fi/2019/04/06/littea-maanpiiri-yhteison-hanke-matka-m…

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lähteä, koska korkean paikan kammo (en uskalla katsoa reunalta avautuvaan tyhjyyteen). Mutta luen mielelläni lehdestä toteutuneesta retkestä ja katson kuvat.

Vierailija
2/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi lähteä, koska korkean paikan kammo (en uskalla katsoa reunalta avautuvaan tyhjyyteen). Mutta luen mielelläni lehdestä toteutuneesta retkestä ja katson kuvat.

Voin ladata youtubeen huikeat näkymät reunalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Litteän Maanpiirin kannattajat ovat aiemmin yrittäneet todistaa teoriaansa kotikutoisilla raketeilla ja keränneet jopa rahaa omien satelliittien lähettämiseksi taivaalle. Heidän teoriastaan ei ole vielä olemassa vankkaa näyttöä.

Litteän Maanpiirin kannattajat arvostelevat tiedemiesten, instanssien ja valtioiden valehtelevan ihmiskunnalle Maan muodosta. Heidän mukaansa väitetty maapallon muoto on pelkkä salaliitto, ja kaikki planeetan pyöreyttä tukeva aineisto on tekaistua."

Toivon todella että flat-earherit saavat todistettua maan muodon ihan itse. Antakaa heille tarpeeksi rahaa omaan satelliittiin!

Vähän kuitenkin epäilen, että kun todistusaineisto on koossa, niin he eivät usko sitäkään. He saattavat alkaa ajatella, että heidän keskuudessaan on petturi, joka on puuttunut tuloksiin, tai että joku on hakkeroinut heidän tietokoneensa.

Salaliittoteoreetikoille on aika yleistä se, että ensin on uskomus ja sitten mitä tahansa (jopa todisteiden puuttumista) tulkitaan niin, että se tukee heidän uskomustaan.

Vierailija
4/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on keulavisiiri kunnossa. Ikävää olisi upota siellä reunalla, voi vaikka tippua litteältä pois.

Vierailija
5/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti on keulavisiiri kunnossa. Ikävää olisi upota siellä reunalla, voi vaikka tippua litteältä pois.

Kyllähän siellä joku reunus on, muutenhan meret valuisivat avaruuteen.

Vierailija
6/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tietää mikä olisi se motiivi huijata ihmisiä maapallon muodosta.

Vierailija
7/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi tietää mikä olisi se motiivi huijata ihmisiä maapallon muodosta.

Motiivia on vaikea arvailla, mutta epäilen että maalitteän toisella puolella asuu harmaita pieniä alieneita.

Vierailija
8/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Motiivia on vaikea arvailla, mutta epäilen että maalitteän toisella puolella asuu harmaita pieniä alieneita.

Eihän siellä voi ketään asua, kun sieltä tippuu avaruuteen.

Vierailija
9/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei voi asua, alienit taas pysyvät siellä imukuppi jaloillaan.

Vierailija
10/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei voi asua, alienit taas pysyvät siellä imukuppi jaloillaan.

Aah, no sitten.

Vierailija
11/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaliitto, se sama joka väittää ilmastonmuutoksen olevan totta. Taustalla isot raharikkaat, jotka pyrkivät hyötymään ja manipuloimaan meistä kaikista. Kannattaa vähän tutkia asioita.

Vierailija
12/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salaliitto, se sama joka väittää ilmastonmuutoksen olevan totta. Taustalla isot raharikkaat, jotka pyrkivät hyötymään ja manipuloimaan meistä kaikista. Kannattaa vähän tutkia asioita.

Aha. Ei kai tmä sama saliitto liity mj pedokohuun tai dianan kuolemaan? Tai aueriin?

Vierailija
13/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hankalaa. Jos törmää vaan jäävuoreen ja tulkitsee sen reunaksi?

Vierailija
14/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on hankalaa. Jos törmää vaan jäävuoreen ja tulkitsee sen reunaksi?

Ei ollenkaan hankalaa. Laivassa on helikopteri ja droneja joilla asia tarkistetaan.

Vierailija
15/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilailette tärkeällä asijalla. Miten sitten suu pannaan kun putoatte reunan yli?

Vierailija
16/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ”he” hyötyvät valehtemalla maan muodosta? Mikä siinä on se varsinainen hyöty?

Vierailija
17/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilailette tärkeällä asijalla. Miten sitten suu pannaan kun putoatte reunan yli?

Kuka täällä on pilaillu?? Ei normaali ihminen putoa reunalta jos on varovainen.

Vierailija
18/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ”he” hyötyvät valehtemalla maan muodosta? Mikä siinä on se varsinainen hyöty?

Jos tämä tiedettäisiin, niin se ei olisi salaliitto.

Vierailija
19/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siitä ei ole edes valistunutta arvausta, sitten se on vain kaistapäiden paranoiaa.

Vierailija
20/34 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siitä ei ole edes valistunutta arvausta, sitten se on vain kaistapäiden paranoiaa.

Taidat olla siellä hyötyjä puolella kun noin kärkkäästi yrität asiaa kieltää.

En yhtään ihmettelisi jos valkotakkiset tulisivat tänne osastolle kohta piikittämään minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi