Maalitteän reunalle risteilymatka
Onhan se maa litteä. Itsellä on jo liput varattuna.
https://www.stara.fi/2019/04/06/littea-maanpiiri-yhteison-hanke-matka-m…
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi tietää mikä olisi se motiivi huijata ihmisiä maapallon muodosta.
Kuinka niin huijata? Etsihän netistä maailman kartta. Onko se pallo vai lituska? Hä?
No litteähän se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilailette tärkeällä asijalla. Miten sitten suu pannaan kun putoatte reunan yli?
Kuka täällä on pilaillu?? Ei normaali ihminen putoa reunalta jos on varovainen.
Ja saadaan vihdoin todistettua, minkä moni jo tietääkin: Amerikkaa ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilailette tärkeällä asijalla. Miten sitten suu pannaan kun putoatte reunan yli?
Kuka täällä on pilaillu?? Ei normaali ihminen putoa reunalta jos on varovainen.
Ja saadaan vihdoin todistettua, minkä moni jo tietääkin: Amerikkaa ei ole olemassa.
Tietääkseni kaikki tietää jo että Amerikka on vain tosi-tv sarja.
Asutaan pojan kanssa 100m päässä reunasta. Olen aina huolissa, ettei poika ja naapurin lapset putoa reunalta. Täytyisi kesällä laittaa siihen aita.
Mitähän litteään Maahan uskojat tuumaisivat, jos etsiessään maailman laitaa he huomaisivatkin menevänsä Maapallon ympäri?
Että heitä huijataan teleporteilla?
Tai että reunan jälkeen on hämäykseksi luotu toinen maailma, joka on tästä täydellinen kopio?
Ei kukaan tosissaan usko maapallon litteyteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan länsimaissa, missä koulutustaso on korkea. Eri asia maissa, missä edes kaikki aikuiset eivät osaa lukea ja kirjoittaa.
Maa on paperia. Minulla on paperinen kartasto.
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin joskus facessa sitä Flat earth Finland -ryhmää ja väkisin tuli mieleen, että kyseessä on joky psykologinen tai sosiologinen koe. Että miten saadaan ihmiset uskomaan joku täysin irrationaalinen väite ja miten pitkälle sitä saadaan vietyä.
Eikös Kanye Westkin yrittänyt todistaa maata litteäksi. Hiljaista on ollut. Ostettiinkohan hänet hiljaiseksi 😂 Toivon todella, että nämä imbesillit saavat retkensä tehtyä. Haluaisin myös, että joku tv-firma lähtisi kuvaamaan heidän retkeään maailman laidalle. Sieltä maailman laidan läheltä voisi myös ampua satelliitin yläilmoihin kuvaamaan sitä reunan tuota puolta todisteeksi maailman laidasta. Äkkiä nyt rahoitusta hyvälle viihdeohjelmalle! Olinkin jo kyllästynyt tähän nykyiseen tv-tarjontaan. Minua on aina huvittanut nämä yksinkertaiset ihmiset, joiden mielestä kaikki on salaliittoa, jos he itse eivät sitä ymmärrä, esimerkiksi ihan perus fysiikka. Se ettei itse osaa havainnoida tai laskea oikein, ei tee tiedettä olemattomaksi. Tämän ymmärtäminen näillä realitytähdillä on hyvin vaikeaa.
M23
Sen ohjelman minäkin haluaisin nähdä!
Suomessa litteä maa -ihmiset ovat ihan pilailumielellä mukana.
Oli kyllä upea risteily ja maalitteän reuna oli tajuttoman syvä.
Kuinka niin huijata? Etsihän netistä maailman kartta. Onko se pallo vai lituska? Hä?