Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet ei voi uskoa jos sanon baarissa etten tanssi?

Vierailija
06.04.2019 |

Eilen taas osui kohdalle tälläinen ruikuttaja.

Kysyi, lähdenkö tanssimaan. Vastasin nätisti kieltävästi että kiitos, mutta en tykkää tanssia.

Menee hetki, tyyppi kysyy uudestaan. Ja uudestaan.

Joko mennään. Mennään tanssimaan. Sit kun tulee hyvä biisi niin mennään. Nyt mennään.

Ainakin 10 kertaa toistaa samaa asiaa. Suunnilleen alkaa vetämään mukaansa ja sanon jo äkäisemmin että usko nyt jo oikeasti että mua ei kiinnosta tanssia.

Onko baarissa joku tanssipakko vai mikä näitä joitain tyyppejä vaivaa? Suurin osa on ihan ok asian kanssa mutta sitten on näitä vänkääjiä jotka ei usko millään.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista ei ole älyllä siunattu. Ruinaajat on säälittäviä. Ja rasittavia.

Vierailija
2/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei känniset mitään usko tai ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän pyysi tanssimaan? Flamengoa vai tangoa?

Vierailija
4/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et tanssi? Baariin mennään pitämään hauskaa ja irrottelemaan. Sinä vain seistä pönötät siellä?

Vierailija
5/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä olevat ei kyllä älyllä loista. Mä käyn eräässä baarissa toisinaan ihan selvinpäin hengailemassa. Kerran eräs mies sanoi että hän on ekaa kertaa siellä, käynkö mä siellä usein. Sanoin että olen mä täällä jo pian 9 vuotta käynyt joskus, eli jonkinlainen vakiopaikka jos niin voi sanoa.

Hetken kuluttua mies kysyy minkä ikäinen olen ja heittää arvauksen 20. :D Jos äsken sanoin käyneeni tässä baarissa pian 9 vuotta, niin olis laskenut 18+9 vähintään.

Vierailija
6/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et tanssi? Baariin mennään pitämään hauskaa ja irrottelemaan. Sinä vain seistä pönötät siellä?

Jos kyseessä on ns. tanssiravintola, niin on hyvin normaalia että mies pyytää naista tanssimaan ellei kyseessä on sitten naisten haku tai sekahaku.Tosin normaali mies jättää naisen rauhaan yksien pakkien jälkeen.

Vierailija
7/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen mies oli yksinkertainen/kyseiset miehet ovat yksinkertaisia.

Vierailija
8/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä olevat ei kyllä älyllä loista. Mä käyn eräässä baarissa toisinaan ihan selvinpäin hengailemassa. Kerran eräs mies sanoi että hän on ekaa kertaa siellä, käynkö mä siellä usein. Sanoin että olen mä täällä jo pian 9 vuotta käynyt joskus, eli jonkinlainen vakiopaikka jos niin voi sanoa.

Hetken kuluttua mies kysyy minkä ikäinen olen ja heittää arvauksen 20. :D Jos äsken sanoin käyneeni tässä baarissa pian 9 vuotta, niin olis laskenut 18+9 vähintään.

Ehkä mies yritti olla sympaattisesti itseironinen ja samalla vihjata sinun säilyneen hyvin.

Vierailija
9/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sanoa, että olet raskaana ja etsiskelet lapsellesi isää.

Vierailija
10/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pätee naisiin. Eräskin tuli pyytämään ja sanoin että omistan 2 vasenta jalkaa, joten en tanssi, niin tämä akka sanoi toimiiko edes tuo keskimmäinen. Arvaa nolottiko. Porukka nauroi sikana:_(

mies50v

Vierailija
11/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssiminen ei ees sovi miehille. Huh aikoinaan yks jätkä puhui väkivalta tansseista. Se tarkoitti sitä että vanhat naiset hakee väkisin nuorempia miehiä tanssimaan. Karmeeta touhua vaikken ole ikärasisti. Ei miestä oo tehty tanssimaan.

Vierailija
12/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa mieheltä, johon ei kannata tutustua lähemmin. Jos lähtisit tanssimaan, hän olisi seuraavaksi vänkäämässä narikassa, että lähde mun luo lähde nyt joo nyt mennään.

Vierailija
13/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee naisiin. Eräskin tuli pyytämään ja sanoin että omistan 2 vasenta jalkaa, joten en tanssi, niin tämä akka sanoi toimiiko edes tuo keskimmäinen. Arvaa nolottiko. Porukka nauroi sikana:_(

mies50v

Tuohon voi vastata vähän ilkeesti jos haluaa kieltäytyä naisen kanssa tanssimisesta. Kysyy näytänkö sun mielestä kevin cosnerilta? Kun vastaa et näytä niin kertoo ettet myöskään tanssi susien kanssa.

Jos vastaa kyllä niin sitten ei auta kun mennä.

Vierailija
14/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa vaaralliselta ja pelottavalta, kantsii ehkä vinkata portsarille seuraavan kerran

Vierailija
15/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskee näköjään molempia sukupuolia. Olen kuullut kunniani muutaman kerran kun en ole halunnut tanssia. Aika hyvin osaavat naisetkin alatyylisen kommentoinnin jos asiat eivät mene suunnitellulla tavalla. Kieltäytymisen olen tehnyt aina asiallisesti joten siitä ei pitäisi huonon käytöksen johtua.

Vierailija
16/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on taas näitä, kun on muka niin "kamalaa ja hirveetä" kun baarissa saa huomiota ja jotkut haluaa sinua niin perhanasti.

Sit pitää tehdä palstalle oikein oma keskustelu siitä kuinka "ärsyttävää" miesten huomion saanti on, vaikka oikesti on tyytyväinen ja todella otettu siitä, että oikein väkisin haluaa. ;)

Vierailija
17/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskee näköjään molempia sukupuolia. Olen kuullut kunniani muutaman kerran kun en ole halunnut tanssia. Aika hyvin osaavat naisetkin alatyylisen kommentoinnin jos asiat eivät mene suunnitellulla tavalla. Kieltäytymisen olen tehnyt aina asiallisesti joten siitä ei pitäisi huonon käytöksen johtua.

Tämä. Ihan yhtä mulkkuja ovat etenkin kännissä

mies50v

Vierailija
18/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on taas näitä, kun on muka niin "kamalaa ja hirveetä" kun baarissa saa huomiota ja jotkut haluaa sinua niin perhanasti.

Sit pitää tehdä palstalle oikein oma keskustelu siitä kuinka "ärsyttävää" miesten huomion saanti on, vaikka oikesti on tyytyväinen ja todella otettu siitä, että oikein väkisin haluaa. ;)

Mikä ihmeen etanan empatiakyky voi olla, jos ei ymmärrä miltä epätoivottu huomio tuntuu. Kuvittele vaikka  äitisi vonkaamaan sinua tanssimaan, ei siinä sen kummempaa, alkaa vähän rasittaa kun ei todellakaan halua ja toinen ei kunnioita rajojasi. Onko sinulla rajatonta käyttäytymistä muita kohtaan vai miksi tätä on vaikea ymmärtää?

Vierailija
19/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sanoa, että olet raskaana ja etsiskelet lapsellesi isää.

Mä olin kerran oikeasti raskaana, kun eräs miekkonen tuli iskemään baarissa. Lähti ÄKKIÄ kun mainitsin asiasta. Olisin ihan munan tarpeessa kyllä ollut, mutta ei sitten.

Vierailija
20/23 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa vain pidetään hauskaa tanssimalla tai ollaan tylsiä pönöttämällä?

Ei nautiskella juomista, ei keskusutella mielenkiintoisia joko omien tuttujen tai tuntemattomien kanssa, kuunnella musiikkia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi