Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3731)

Vierailija
841/3731 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt enteitä ( harvoin), jotka olen tiennyt nähdessäni enteiksi. Ne ovat selkeitä näkyjä, jotka tukevat valveilla kesken tavallisen arjen.

Ainoa ongelma on, etten ole kertaakaan pysty yt niitä hyödyntämään. Eli en osaa etukäteen niitä sijoittamaan johonkin asiaan liittyviksi. Vasta kun tapahtuma tapahtuu. Näky ei ole yksi yhteen, mutta selkeästi samaa asiaa.

Vierailija
842/3731 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin lapsena äidin kanssa kaksin. Kerran tein koulun jälkeen läksyjä ja kuulin oven käyvän sekä äidin kävelevän oveni ohi keittiöön, äiti oli isokokoinen ja askeleet hyvin tunnistettavia eikä ovesta nyt ketään muuta olisi voinut tullakaan.  Äiti käveli keittiöön ja alkoi paiskoa vihaisesti ovia  mikä ei ollut tyypillistä käytöstä, varovasti menin kysymään saisinko kaakaota mutta keittiössä ei ollutkaan ketään. Äiti tuli vasta parin tunnin päästä. Tuossa asunnossa tapahtui muutakin outoa.

Olikohan etiäinen? Toki yleensä asianosainen toistaa etiäisen teot Mutta ei kai sekään ihan mahdotonta ole että tekisi ominpäin asioita :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/3731 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
844/3731 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä asunnossa on  jotain hämärää,  kokemuksia on sekä minulla että lapsilla. Muutimme tähän (kaupungin vuokrataloja) viime  keväänä ja lähes heti muuttopäivästä on sattunut ja tapahtunut.

- Näin jonkun menevän keittiöön mutta lapset nukkuivat

- Tyttö väitti veljensä kiusaavan häntä seinään koputtelemalla mutta poika oli kanssani ei huoneessaan

- Tyttäreni oli yksin kotona ja kuuli jysäyksen . Batterytölkki oli jotenkin sinkoutunut ulos jääkaapista, tyttö näytti tölkkiä ja ihan lommoilla se oli

- Olin vessassa ja joku  renkutti kahvaa nopeasti kolmen sarjassa,  lapset olivat isällään eikä meillä ole lemmikkejä

- Kuulin paljaiden jalkojen läpseen tulevan sänkyäni kohti ja luulin että poika tulee viereen, askeleet kulkivat sänkyni viereen ja pysähtyivät eikä siinä seissyt ketään

Vierailija
845/3731 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni luonnollisesti väärään ketjuun, kun sen sinne kirjoitteli ;)

Tapasin kaverini 15 vuotta nuorempana, kun sillä oli vielä pitkä tukka.

Sinccis

Yhdessä yössä oli tukka kasvanut siis 30 cm ja jätkä nuorentunut.

Yliluonnollistako ?

Vierailija
846/3731 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä on paljon. Kun kulkee Jeesuksen kanssa rukoillen ja sanaa lukien, arjessaan saa nähdä johdatusta ja pieniä ja suurempiakin ihmeitä.

Anteeksi kielenkäyttöni, mutta kuka helvetti näitä yläpeukuttaa?

Ei niitä varmaan sieltä helvetin puolelta yläpeukutetakaan. 

Vierailija
847/3731 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt enteitä ( harvoin), jotka olen tiennyt nähdessäni enteiksi. Ne ovat selkeitä näkyjä, jotka tukevat valveilla kesken tavallisen arjen.

Ainoa ongelma on, etten ole kertaakaan pysty yt niitä hyödyntämään. Eli en osaa etukäteen niitä sijoittamaan johonkin asiaan liittyviksi. Vasta kun tapahtuma tapahtuu. Näky ei ole yksi yhteen, mutta selkeästi samaa asiaa.

Minä osaan. Tiedän esim. yrityksiä, jotka lopettavat parin vuoden sisään.

Jos niitä meinaa vielä käyttää, niin aika on nyt.

Sinccis

Vierailija
848/3731 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on muutama vuosi aikaa.. olin raskaana ja katsoin illalla elokuvaa telkkarista ja yhenäkin sain jonkun ”näyn” tai mitä olikaan, niin tapaturmasta missä oli läheiseni. Kesti vain muutamia sekuntteja ja meni ohi. Ihmettelin miksi näin jotain tuollaista ikävää ja samalla säikähdin että ajattelinko/toivoinko jotenkin tietämättäni ks asiaa läheiselleni. (Vaikka en tietenkään toivonut!) Asia rupesi ahdistamaan ja menin nukkumaan. Aamulla en muistanut enää koko asiaa eikä asia tullut kun vasta illalla mieleen kun ks tapahtuma tapahtui tälle läheiselleni.

Vierailija
849/3731 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
850/3731 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
851/3731 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltergeist-ilmiöitä on tullut nuoruudessa koettua.

Muutamaan otteeseen olen nähny ns. ennenäkyjä.

Uskon kyllä tuonpuoliseen maailmaan - en raamatullisesti vaan tavalla, jolla täällä Suomessakin uskottiin ennen kristillistä aivopesua.

Vierailija
852/3731 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni puhui unissaan ja kerran pistin nauhoituksen yöksi kun halusin kuulla mitä hassua sieltä tulee enkä jaksanut valvoa  kuuntelemassa. Nauhalta kuului mieheni ääni joka sanoi  "kissa kissa.. jäätelöä"  ja sitten tuli hiljaisuus minkä jälkeen kuului naisen ja miehen kiivasta kuiskuttelua. Jotkut puhuivat sänkymme vieressä ! Olin siinä aamukahvilla ihan paniikissa kun äänitettä kuuntelimme ja halusin muuttaa heti,   mies koetti rauhoitella ja keksiä järkisyitä mm. että me olisimme siinä kuiskutelleet mutta eivät ne meidän äänemme olleet, tai että olisi kuulunut muka naapurista.

Vierailija
853/3731 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lottonumerot unessa ja kirjoitin ne vessapaperirullaan. Voitin 870,000!

Vierailija
854/3731 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpytin tekstaria seisten keittiössä ja näin sivusilmällä liikettä , kahvimukini  näytti liukuvan pitkin tiskipöytää! Epäuskoisena pysäytin sen kädelläni  , peruutin ja katsoin mukia nähdäkseni liikkuisiko se vielä ja  liikkuihan se selvästi. Kauhuissani viskasin mukin tiskialtaseen ja poistuin keittiöstä. 

Vierailija
855/3731 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta kenon numeroista ja seuraavana päivänä aivan kuin transssissa pelasin näillä numeroilla ja voitin 500,000. Toivon taas näkeväni samaa unta, koska rahat ovat huvenneet uhkaavasti.

Vierailija
856/3731 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin myöskin unessa tätini, joka kirjoitti kirjettä, kirjeessä luki, Lazzie (kuollut koirani) voi hyvin eikä sillä ole kipuja. Aamulla muistaessani unen kyyneleet valuivat pitkin poskiani.

Vierailija
857/3731 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pirunsarvet kaverini päässä peilin kautta lapsena kun leikittiin spiritismiä. Sen jälkeen mitään yliluonnollista ei ole omassa elämässäni tapahtunut.

Vierailija
858/3731 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani lapsi oltiin perheen kanssa tekemässä lähtöä johonkin, minä siinä kärtin, että mennään jo. Radio oli päällä ja sieltä kuului "Menkää, menkää!"

Vierailija
859/3731 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saisi kirjoittaa tätä koska tästä minut tunnistetaan...

Olin sairaalassa potilaana ja iltaisin ihmettelin mistä kuuluu tuo meteli aivan kun joukko ihmisiä istuu jonkun luona iltaa juoden pohjia, kuunnellen musiikkia ääni oli vaimeaa. Sitten rupesin silmäni sivukulmalla näkemään tumman viittelöivän hahmon sekä kissan joka tummana varjona hyppäsi esim. ikkulaudalle. Sitten alkoi öisin kuulumaan nuoren naisen ääni " Ei eiii EI tippaaa ei..." Jatkuvasti kuului miten portaita kävellään edes takaisin ja osastolla ei ollut missään portaita varsinkaan puisia. Eräänä yönä kun koitin nukkua kuulin äänen joka sanoi nimeni ja miten kuolen kohta samalla tuoli tippui minun vuoteeseen. Oli pakko yöllä lähteä osastolta kotiin! Olin sairaalassa sylkirauhasen tulehduksen ja toispuolisen kasvohalvauksen takia.

Kasvohermohalvaukseen käytetään isolla annoksella suun kautta otettavaa kortisonia. Aina silloin tällöin tulee vastaan psyykkisiä haittavaikutuksia, joku on mennyt ihan psykoosiinkin. 

Vierailija
860/3731 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni puhui unissaan ja kerran pistin nauhoituksen yöksi kun halusin kuulla mitä hassua sieltä tulee enkä jaksanut valvoa  kuuntelemassa. Nauhalta kuului mieheni ääni joka sanoi  "kissa kissa.. jäätelöä"  ja sitten tuli hiljaisuus minkä jälkeen kuului naisen ja miehen kiivasta kuiskuttelua. Jotkut puhuivat sänkymme vieressä ! Olin siinä aamukahvilla ihan paniikissa kun äänitettä kuuntelimme ja halusin muuttaa heti,   mies koetti rauhoitella ja keksiä järkisyitä mm. että me olisimme siinä kuiskutelleet mutta eivät ne meidän äänemme olleet, tai että olisi kuulunut muka naapurista.

Saitko selvää sanoista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi