Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3731)

Vierailija
821/3731 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin ensimmäistäni lastani ja ajoin myöhään yöllä kotiin heitettyäni kaverin toiseen kaupunkiin, olin juonut paljon kahvia ja vauva painoi rakkoa joten maailmalopun pissahätähän siitä seurasi. Vaikka oli yö ja pimeää en tahtonut mennä kykkimään tienposkeen vaan päätin kurvata edessä olevan lopettaneen huoltoaseman pihaan. Siinä mahaani pidellen lorottaessa aloin kuulla selvää kiireistä  korkokenkien  kopinaa  mutta  en nähnyt ristinsielua , ei näkynyt autojakaan vaikka oletin ensin jonkun olevan samalla asialla kuin minä.  Oli aika karmea tilanne klo 2 yöllä  kuun valaisemalla hylätyn huolsikan pihalla ja   tuli  aikamoinen kiire kaasuttaa  pois. 

Hirvi tai lauma kauriita lähti sua karkuun huoltsikan asfalttikentän yli.

Vierailija
822/3731 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliluonnollisesta ei ole mitään todisteita, "ilmiöt" ovat harhoja omasta päästä.

Jos siitä olisi todisteita, ei se olisi yliluonnollista. Tässä ketjussa on kommenttiisi mennessä noin 500 todistusta yliluonnollisista komemuksist.a 

Todistusta 😂😂😂

Tämä ei ole hellun täilaisten kokous, tämä on vauva.fi. ja aloituksessa pyydettiin kertomaan asioita, joilla on luonnollinen selitys. Ainahan sitä selitystä ei heti hoksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/3731 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakke kirjoitti:

Sammuuko/syttyykö aina tietyt katuvalot teidän kohdalla?

Ei enää niin paljoa ole tätä tapahtunut ihan lähivuosina (nyt30v), joskus teininä sekä nuorena aikuisena oli välillä jaksoja että lamput sammu omalla kohdalla. Enkä kyllä nykyään siihen kummemmin reagoi jos joskus sammuu, tapahtuu niin harvoin enää, että varmaan normaalia. Mutta sillon kun oli jaksoja että monesti viikossa, usean viikon ajan sammui lamppu kohdallani ja kävelin hiljaisia teitä yksinäni tai koiran kanssa, niin oli se vähän creepyn rajamailla. Rauhallinen kaupunki, eikä ruuhkia jalankulkuteillä ole koskaan. En muista koskaan nähneeni että lamppu sammuisi jonkun kauempana kävelevän ihmisen kohdalla.

Kohta syttyy ja sammuu alvariinsa, kun katuvaloihin tulee liikkeentunnistimet. Jossain jo on. Mutta sekin on sitten jonkun mielestä yliluonnollista.

Vierailija
824/3731 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Rinne tuotti monta loogista lausetta putkeen!

Vierailija
825/3731 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä ulkoona jyskysi ja puhkusi.

Hiilihangot kilisi en tiedä mitä tapahtuisi.

Aamulla nousi aurinko sitten normaali.

Vierailija
826/3731 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelenko vain, vai onko esim. täällä ollut joskus puhe, että Oulun Tuirassa liikkuu kaksoisolentoja, vai muistako ihan väärin?

Nimittäin miehen Tuirassa asuvalta veljeltä tuli eilen illalla WhatsApp-viesti, että mitä tämä toimittaa Tuirassa. Mies vastasi, että ei yhtään mitään, niin veli kertoi, että oli juuri nähnyt, kun mieheni oli tullut Merikoskelta päin S-Marketin tienoilla. Oli huikannut peräänkin, mutta mies ei ollut kuullut, kävellyt vain ohi.

Oltiin koko ilta illastettu kahdestaan eikä asuta Tuirassa päinkään. Mulle tuli sellainen hassu olo, että olen kuullut vastaavia juttuja Tuirasta ennenkin, mutta en ole varma kuvittelenko.

Entisenä oululaisena en tiiä, onko aikasemmin ollu kaksoisolennoista puhetta, asuin reilu vuoden Oulussa, mies sano, et oli luullu nähneensä mut kerran kaupungilla, sanoin, etten ollu mä. En muista tarkalleen, koska tää tapahtu ku en muutenkaan käyny paljoa ulkona paitsi yhteen aikaan töissä. Aikamoinen haaste kaksoisolennolle ku oon musliminainen ja vaan naama ja kädet näkyvissä, yritäpä sitten näyttää multa 😂 Joskus kans nykyisellä paikkakunnalla kaveri laittanut viestiä, et nousinko tähän kulkuvälineeseen klo x, sanoin, että en ku olin jo töissä tuohon aikaan. Kuulen usein, et joku ois muka nähny mun näköisen naisen ja luullu, et se on minä.

Vierailija
827/3731 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tapahtui semmoinen yliluonnollinen pikkujuttu, että sain töitä! Siis miettikää vuonna 2019, joku saa töitä. Ja se on 

Vierailija
828/3731 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani oli halloween-leluna pirun hiilihankokeppi. Se oli nurkassa pystyssä seinää vasten, ollut koskemattomana jo pari päivää.

Oli ilta ja lapsi oli nukkumassa ja minä lekottelin sohvalla. Aloin miettiä mielessäni, että pettäisin miesystävääni toisen miehen kanssa. Silloin samassa se kepukka kaatui siitä ihan itsekseen lattialle kauhean kolinan kanssa. Kukaan ei siis liikkumut asunnossa, ei ollut tärinöitä, ja se oli pysynyt sii pystyssä jo päiviä muutenkin.

Säikähdin todella ja koin sen olevan yliluonnollinen varoitus, ettei pidä ryhtyä pettämään. Enkä ryhtynytkään. Muistan sen vieläkin vuosien päästä, kun on tullut vastaavia houkutuksia eteen, ja se on auttanut olemaan pettämättä.

Vierailija
829/3731 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut enkelin koskettavan minua olkapäälle. Siitä levisi valtavan hyvä lämmin olo koko kehoon. Ihan kuin se lämmin olo olisi virrannut siitä kädestä kehooni niin kuin jokin neste, todella vahva tuntemus.

Vierailija
830/3731 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin lapsena äidin kanssa kaksin. Kerran tein koulun jälkeen läksyjä ja kuulin oven käyvän sekä äidin kävelevän oveni ohi keittiöön, äiti oli isokokoinen ja askeleet hyvin tunnistettavia eikä ovesta nyt ketään muuta olisi voinut tullakaan.  Äiti käveli keittiöön ja alkoi paiskoa vihaisesti ovia  mikä ei ollut tyypillistä käytöstä, varovasti menin kysymään saisinko kaakaota mutta keittiössä ei ollutkaan ketään. Äiti tuli vasta parin tunnin päästä. Tuossa asunnossa tapahtui muutakin outoa.

Vierailija
831/3731 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin jossain vaiheessa kiinnostunut hengistä ja spiritualismista. En oikeastaan uskonut edes niihin vakavissani, joten homma oli aika kevyttä leikkiä, mutta toisaalta jännää, koska olen kristillisestä kodista ja siellä olisi ehdottomasti kauhisteltu moista. No, yhtenä päivänä sitten koin saavani vastauksia hengeltä ouija-laudan kautta. En itse asiassa erityisemmin uskonut että kyseessä on mikään muu kuin oma alitajuntani, joka "viestii" niiden tiedostamattomasti valittujen kädenliikkeiden kautta. Kului viikon verran, ja kerran näin kotini ovella tumman, usvamaisen ihmisen muotoisen hahmon. Pelkohan siinä iski persiiseen, sekä pelko siitä että olen tainnut tulla hulluksi ja näen harhoja, ja että entä jos spiritualismilla saakin yhteyden oikeasti johonkin henkiin ja minä olen sellaisen nyt kutsunut. Vieläkin uskoin suurelta osin että kyseessä on oma mielikuvitus, joten kysyin siltä, että mitä se haluaa minusta. Vastaus oli: "Sinä luulet, että on mukava leikki kutsua henkiä, mutta mitäpä sitten kun henget kutsuvat sinua! Ei se toimi vain niin päin, että sinä komennat ja henki tulee kun käsket, vaan palvelusta vastaan sinä teet vastapalveluksen". Siinä vaiheessa tuli agnostikollekin uskonasioita ikävä, ja käskin sitä Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä poistumaan. Hahmo katosi tyhjiin, onneksi. En ole enää leikkinyt spiritismillä tuon jälkeen, oli se niin kammottavaa, vaikka vieläkin ajattelen että mielikuvitusta se varmaan oli, koska kerran hengistä ei ole koskaan saatu mitään todisteita että niitä oikeasti on.

Olet siis uskovainen agnostikko?

Vierailija
832/3731 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin oppikoulussa ja about 12-14 v ikäinen. Pelasimme välitunnilla korttia, kun jumppamaikka halusi tulla näyttämään meille pari korttitemppua. Yksi oli sellainen, että otin yhden kortin käteen, ajattelin sitä ja hän telepaattisesti tiesi mikä se oli. Oletin hänen jotenkin näkevän sen, joten ajattelin jotain ihan muuta korttia ja hän sanoi sen mitä ajattelin, ei sitä mikä kädessä oli. Muutaman kerran toistettiin.

Kaikista hulluinta oli, että homma toimi myös toisin päin. Ope otti kortin ja minä tiesin mikä se oli. Ope hymyili vain arvoituksellisesti, kun yritettiin kysyä miten homma oikein toimii.

Ei ole toiminut kenenkään muun kanssa suuntaan tai toiseen.

Kertoisitko lisää opettajastasi? Oliko hän jotenkin muuten erityinen vai oliko tämä ainoa omituisuus? Omituisuus tässä positiivinen asia tietty!

Vierailija
833/3731 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai sillä ole väliä vaikka olisi keksitty 95-Tampereelle? Hommaa lauta, kerää sopiva porukka kasaan ja tulet hämmästymään tai kauhistumaan niin kuin minulle kävi..

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin jossain vaiheessa kiinnostunut hengistä ja spiritualismista. En oikeastaan uskonut edes niihin vakavissani, joten homma oli aika kevyttä leikkiä, mutta toisaalta jännää, koska olen kristillisestä kodista ja siellä olisi ehdottomasti kauhisteltu moista. No, yhtenä päivänä sitten koin saavani vastauksia hengeltä ouija-laudan kautta. En itse asiassa erityisemmin uskonut että kyseessä on mikään muu kuin oma alitajuntani, joka "viestii" niiden tiedostamattomasti valittujen kädenliikkeiden kautta. Kului viikon verran, ja kerran näin kotini ovella tumman, usvamaisen ihmisen muotoisen hahmon. Pelkohan siinä iski persiiseen, sekä pelko siitä että olen tainnut tulla hulluksi ja näen harhoja, ja että entä jos spiritualismilla saakin yhteyden oikeasti johonkin henkiin ja minä olen sellaisen nyt kutsunut. Vieläkin uskoin suurelta osin että kyseessä on oma mielikuvitus, joten kysyin siltä, että mitä se haluaa minusta. Vastaus oli: "Sinä luulet, että on mukava leikki kutsua henkiä, mutta mitäpä sitten kun henget kutsuvat sinua! Ei se toimi vain niin päin, että sinä komennat ja henki tulee kun käsket, vaan palvelusta vastaan sinä teet vastapalveluksen". Siinä vaiheessa tuli agnostikollekin uskonasioita ikävä, ja käskin sitä Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä poistumaan. Hahmo katosi tyhjiin, onneksi. En ole enää leikkinyt spiritismillä tuon jälkeen, oli se niin kammottavaa, vaikka vieläkin ajattelen että mielikuvitusta se varmaan oli, koska kerran hengistä ei ole koskaan saatu mitään todisteita että niitä oikeasti on.

Jep! Toi sama lauta tarjosi kyllä meidän pienelle kaveripiirille myös melko kylmääviä juttuja! Vieläkin menee kylmät väreet kun niitä muistelee. Oltiin kans vaan uteliaita, mutta ihan käsittämätöntä settiä tuo kyllä tarjosi..

Se lauta keksittiin 1800-luvun lopussa ihan lelutehtaan toimesta. Ei siinä ole taikaa enemmän kuin shakkipelissä.

Se on lelu, josta voi ennustaa yhtä paljon kuin mustanpekan korteista. Eli huuhaata kautta linjan.

Vierailija
834/3731 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliluonnollisesta ei ole mitään todisteita, "ilmiöt" ovat harhoja omasta päästä.

Jos siitä olisi todisteita, ei se olisi yliluonnollista. Tässä ketjussa on kommenttiisi mennessä noin 500 todistusta yliluonnollisista komemuksist.a 

Kokemus voi olla yliluonnollinen, mutta taustalla oleva ilmiö yleensä ei.

Vierailija
835/3731 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin keskustassa ja penkillä istui kaksi pultsaria. Kävelin ohi kun toinen sanoi toiselle "mulla on hirveä nälkä". Olin jatkamassa kävelyä kun mielessä alkoi soida "minulla oli nälkä, te annoitte minulle ruokaa, minulla oli jano, te annoitte minulle juotavaa..." Ensin yritin sivuuttaa sen mutta sitten ajattelin että mitä jos tämä on sellainen hetki jolla on oikeasti väliä, käännyin kannoillani, tarkistin että he olivat siinä, marssin lähimpään kauppaan, rukoilin ja ostin syötävää. Kun tulin kaupasta, penkillä istui enää se, jolla oli ollut nälkä ja ojensin ruuat hänelle. Kun hän kiitti minua ja katsoi silmiin, tunsin että sisälläni palaa jotain. Lähdin kävelemään pois niin ihan kuin minulla palaisi näkymätön tuli tai liekki sydämen/rintakehän kohdalla, energiaa antava jota en pysty itse niinkään kontrolloimaan ja että se olisi loistanut ulos. Se sama tunne on tullut myös sen jälkeen kun kadulla puolestani on rukoiltu, kaksi ihmistä laittaneet kätensä päälleni.

Vierailija
836/3731 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kakarana kuvittelin, minkälainen oisin ku oon 11-12, aattelin, et mulla olis paljon kavereita ja niin siinä vähän kävikin. Näin joku 15v aina ku suljin silmät ennen nukkumaanmenoa kasvottomia ihmisiä. Nään edelleen ennenunia, joista yks asia aina tapahtuu mut en aattele niistä unista sen kummempaa, en ees, vaikka oisin nähny unta jonkun kuolemasta.

Kerran Halloweenin aikaan olin menossa alas oottamaan äitiä yhteistä kauppareissua varten, ovea sulkiessa kuulin, ku joku hönkäs mun korvaan ja sano hää tai jotain ton tapasta. Kiiruhdin alas rappukäytävään ja soitin kaverille, jottei olis pelottanu. Ei kyllä ollu ketään muuta. En muista, koska tää tapahtu, mut poliisit soitti kerran ovikelloa, naapuri, joka oli politiikko tai jotain, oli tehny itsarin. En muista muuta ku et ei se tavallisen pulliaisen hommia tehny työkseen.

Ennen ku olin muslimi näin välähdyksiä ihmisistä, joihin olin just tutustunu, esim. kaks tummatukkasta nauravaa pikkutyttöä, iältään 5-6v, olin just tutustunu mun saudiarabialaiseen mieskaveriin ja kysyin, onks sillä perheessä kaks tyttölasta ja olihan sillä, sano kans et ne tykkää siitä kaverista tosi paljon (oli sen veljen lapsia). En oo enää nähny näitä välähdyksiä, hyvä niin ku en fyysisesti jaksanu niitä.

Toinen kumma juttu ku olin just tullu muslimiks oli ku olin kaverin luona yötä ja hän oli poissa, olin olkkarissa ja makkarista alko kuulua tepastelun ja lattian raapimisen ääniä. Yhtenä yönä samaisella kaverilla yötä ollessani heräsin siihen, ku ovella oli joku vihreä hohtava vanha mies, joka ei sanonu tai tehny mitään, katto vaan mua ja mä tuijotin sitä. Olin pitkään sängyssä ku pelotti ja lähin kiertämään kämppää, kaveri nukku sikeesti sohvalla.

En yhtään ihmettele ku täällä julkaisseiden tavarat lentelee ja muuta on tapahtunu, itte selitän sen jinneillä, en todellakaan usko, että jotkut kuolleet vierailee muiden luona sun muuta. Tääkin on mulla uus ilmiö; joskus ku oon tosi vihanen, haluun raapia olkkarin sohvaa. Tulee vaan vimmatun iso halu tehdä niin. Välillä on tunne, et joku liikkuu vatsan sisällä. Ennenunia juu nään nykyään millon mistäkin, kaverin raskauksista, siitä, missä ihmiset on.. Ootan innolla, et saisin kokee just jotain tavaroiden lentämistä sun muuta. Yks mekko hävinny vastikään, asun yksin, pesin ja ripustin sen mut en vaan löydä sitä mistään. Nään kans tosi usein ihme pisteitä, välillä ne on hopeisia ja välillä sinisiä ja ne välkkyy. Tunnen kans, jos mun miehellä, joka asuu yli 4500 kilometrin päässä, on pääkipu, en siis fyysisesti tunne mitään mut tulee vaan semmonen "aha, nyt sillä on pääkipu" tunne.

Vierailija
837/3731 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin töissä vanhustentalolla, ja yhen hoidettavan oven takaa lens enkeli. Vähän aikaa siitä se vanhus kuoli. Se oli ensimmäinen kuolintapaus kun olin siellä töissä.

Toinen kerta oli, kun olin kaverilla yötä yksin, niiden asunnossa ku ne oli matkalla. Näin enkelin taas. Jonkun ajan päästä tästä tapahtumasta sain tietää et mut oltiin huumattu ja raiskattu sillä aikaa ku nukuin siellä.

Sinäkö et huomannut itse mitään jälkeenpäin että olit tullut raiskatuksi?

Voikohan tuo olla mahdollista? Että ei huomaisi. Periaatteessa ihminen voidaan huumata ja on sellaisia jotka vievät muistinkin, mutta vievätkö niin hyvin että ei muistaisi mitään esim. minuutteja ennen kun huumataan? Ja muista seikoista, no periaatteessa voi olla mahdollista että fyysisistä seikoista ei huomaa. Riippuu vähän toteutustavasta.

Mulle tuli mieleen vahvan humalatilan mahdollisuus ja että on filmi mennyt illalta poikki jo ennen muita tapahtumia. Siihen päälle jos on huumattu kokemus on aika kova.

Vierailija
838/3731 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena  kävelin koulusta kotiin kun näin liikettä metsässä, semmoinen iso tumma möhkäle liikkui nopeasti puiden takana ja näytti kovasti muumien möröltä. Saattoi se tietysti olla mielikuvitustakin kun pimenevä ilta ja yksin olin ja pieni tyttö mutta monet kuulivat tuossa metsässä outoja ääniä

Teininä olin kaverin luona , kaverin vanhemmat töissä ja jäin yksin kun kaveri lähti käymään kioskilla. Aloin  kuulla nojatuolin jossa istuin takaa kovaa raapivaa ääntä vaikkei perheellä ollut kissaa, pelästyin ja loikkasin siitä tuolista ylös ja menin  rappukäytävään odottamaan että kaveri tulisi

Opiskelin ja olin monta päivää flunssassa, vein opettajalle lääkärin todistusta miltei tyhjään rakennukseen ja kun  odotin hissiä näin sivusilmällä mustan möhkyn joka oli kuin meduusa paitsi iso ja musta  eikä vedessä vaan kulki siinä käytävällä. Tuli semmoinen olo kuin se veisi voimaa minusta ja käsillä raahaten revin itseni hissiin turvaan

Vierailija
839/3731 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin lapsena äidin kanssa kaksin. Kerran tein koulun jälkeen läksyjä ja kuulin oven käyvän sekä äidin kävelevän oveni ohi keittiöön, äiti oli isokokoinen ja askeleet hyvin tunnistettavia eikä ovesta nyt ketään muuta olisi voinut tullakaan.  Äiti käveli keittiöön ja alkoi paiskoa vihaisesti ovia  mikä ei ollut tyypillistä käytöstä, varovasti menin kysymään saisinko kaakaota mutta keittiössä ei ollutkaan ketään. Äiti tuli vasta parin tunnin päästä. Tuossa asunnossa tapahtui muutakin outoa.

Mitä muuta? Kerro nyt lisää kun jäi vaivaamaan enkä varmasti ole ainut !

Vierailija
840/3731 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän