Mitä syötte tänään ruuaksi?
Nyt tarvitaan inspistä! Kanasalaattia olen miettinyt, mutta olisko kuitenkin jotain muuta, mitä teillä syödään??
Kommentit (50)
Lounaaksi oli eilistä lasagnea. Illaksi ajattelin tehdä kanakeittoa, nyt tosin alkoi laiskottamaan ja ajattelin että kävisikin ulkoillessa ostamassa vain ranskalaisia tms. ja tekisi keiton vasta huomenna. Kanakeittoon laitan pastaa, maissia, herneitä, tomaattipyrettä, pekonikuutioita, mausteita ja sitä kanaa.
Paistettua maksaa pekonilla ja kapriksilla.
Vierailija kirjoitti:
Lounaaksi oli eilistä lasagnea. Illaksi ajattelin tehdä kanakeittoa, nyt tosin alkoi laiskottamaan ja ajattelin että kävisikin ulkoillessa ostamassa vain ranskalaisia tms. ja tekisi keiton vasta huomenna. Kanakeittoon laitan pastaa, maissia, herneitä, tomaattipyrettä, pekonikuutioita, mausteita ja sitä kanaa.
Mistä ostat sen kanan?
Vuohenjuustokanaa, parsaa pekonilla, hollandaise-kastiketta ja keitettyjä perunoita.
Oon ihan kamala syöppö darrassa. Nyt jo mennyt alas seuraavat:
- 2 mehujäätä
- energiajuoma
- tonnikalakolmioleipä
- kanakolmioleipä
- puoli rasiaa hummusta
- paketti juustopastaa
tiiän et tuun syömään tänään vielä sipsejä ja nugetteja sekä lisää pastaa. Onneks asun yksin niin ei oo kukaan tuomitsemassa ja näkemässä mun porsastelua.
Gnogghi-chorizovuokaa. GRV:n reseptiä mukaillen, alkuperäisessä oli papuja mutta niistä ei pidä kukaan muu kuin minä niin kokeillaan makkaraversiota.
Tortillapäivä ja vähän enemmän vaivaakin niihin!
-Grillattua kanaa, texmexmaustetta
-Paprikaa, sipulia, maissia, tomaattia, jalapenoja
-Ranskankermaa
-Cheddarkastike itse tehtynä
-Guocamole itse tehtynä (jaettuna kahteen joista toiseen korianteria, toiseen ei)
-Nachoja, tacodippi kaveriksi
-Salsaa itse tehtynä
On hyvää!
Broileri-makaronikeittoa