Pidättekö kotona rintsikoita?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
En pidä kotona alusvaatteita ollenkaan, en siis rintsikoita enkä alushousuja. Täysin mukavuussyistä! Yleensä mulla on kotona päällä toppi ja esim. pyjamahousut. Tai pehmeä mekko. Ihanaa olla kotona rennosti :)
Haluaisin esittää kysymyksen vanhemmille naisille tässä ketjussa: mitä mieltä olette, veltostuttaako ilman rintsikoita olo rintoja? Tätä mietin välillä, kun olen kuitenkin valtaosan vuorokaudesta ilman rintsikoiden tukea. Minulla on pienehköt rinnat (B-kuppi), ja ainakin vielä tässä iässä ne ovat kiinteät, mutta mietin, että mitenköhän iän myötä.
N26
Ei veltostuta. Kuljen usein ilman liivejä, E-kuppi ja ikää 38. Eivät roiku.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin esittää kysymyksen vanhemmille naisille tässä ketjussa: mitä mieltä olette, veltostuttaako ilman rintsikoita olo rintoja?
N26
Voiko tuollaiseen kysymykseen oikeasti kukaan vastata? Jos ei ole koskaan käyttänyt rintsikoita, ei tiedä, miltä näyttäisi, jos olisi käyttänyt - ja päinvastoin. Ihminen muuttuu joka tapauksessa vanhetessaan, omien geeniensä mukaisesti. Sitä ei voi estää edes ne av-mammat, jotka väittävät olevansa 6-kymppisenä ihan samanlaisia kuin 2-kymppisenä. Jos joku pysyisikin ihan saman näköisenä, niin se ei tarkoita, että sinä pysyisit. Kannattaa ehkä miettiä sitäkin, onko ihan kauheaa, jos keho muuttuu iän mukana.
Ohoh, mulle oli yllätys että näin moni ei pidä! Olen luullut olevani ihan friikki, kun nyt viime aikoina olen alkanut kokeilla olemaan ilman liivejä kotona. En olekaan siis poikkeus. Mutta kesällä on pakko pitää kyllä t-paidan alla, jos ei ole mitään neuletta tai löysää puseroa päällä, en kehtais omien lastenkaan nähden kulkea ilman liivejä, koska kyllähän rinnat hölskyy, heiluu ja näkyy läpi tavallisesta t-paidasta. Totesin tämän nyt uutena asiana =).
Vierailija kirjoitti:
En pidä. Tutkimusten mukaan rintaliivit lisäävät rintojen roikkumista.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä: ei pidä paikkaansa. Mulla on ryntäät kokoa 70H. Pidän aina rintsikoita, yleensä myös nukkuessa (ei todellakaan häiritse, kun on oikeaa kokoa ja istuu hyvin). Mun rinnat roikkuu kahdesta imetetystä lapsesta huolimatta huomattavasti vähemmän kuin samanikäisten pienempirintaisten kavereiden, joilla ei lapsia. Veikkaan syyksi sitä, että minä käytän aina liivejä, pienempirintaiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole rinnoille terveellistä kun ei pidä rintsikoita. Rintalihakset vahvistuu kun joutuvat kannattelemaan rintoja.
Kyllä on terveellistä. Rinnat eivät roiku niin paljoa kuin liiviä käyttävien rinnat. Nännit pysyvät korkeammalla.
Itselläni on isot (G75) rinnat ja olen todella paljon ilman liivejä (kotona) ja nännit ovat ylhäällä ilman kiivejä.
Sisällä oleillessa en. Ulkona ja liikuntaa harrastaessa kyllä. 80h-i...
Vaihdan rintsikat kotona sellaiseen urheilutoppiin/urheilurintsikoihin. Siis sellaiseen kevyen tuen malliseen. On mukavampi kuin rintsikat.
Kun vaihdan yöpuvun, en laita toppeja/rintsikoita alle. Vaikka hengailisin yöpuvussa puolipäivää.
Kuulostaa henkiseltä ongelmalta. Rintaliivejä kun ei ole tehty sen kummemmasta materiaalista kuin muitakaan vaatteita.