Pidättekö kotona rintsikoita?
Kommentit (49)
Aina paitsi nukkuessa, koska on sen verran riippurinnat.
Pidän.
Rakastan kaarituellisia ja nättejä rintsikoita. On monet kappaleet.
Liikunnassa päällä kahdet, jopa kolmet, jotta ei rinnat hölsky. Koska sattuu, jos hölskyy.
Öisin myös - ovat ainut pyjamani :D
Eipä ole liiemmin ruvenneet roikkumaan raskauksista ja imetyksistä huolimatta.
En pidä. Ensimmäinen asia minkä riisun kun pääsen kotiin. Mulla on isot rinnat, mutta hyvin pärjään kotona ilman rintsikoita. Ihmisten ilmoilla ne on pakolliset.
Kyllä pidän. Erittäin epämukavaa olla ilma. 75G
Tissiliivit nurkkaan kun jäin eläkkeelle. Nyt on paljon mukavampaa kun ei hierrä eikä kierrä. Ja nää reput,ihan sama,niitä kukaan kato :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pidän. Erittäin epämukavaa olla ilma. 75G
+n :)
Jos on jymylollot niin pakkohan se on 😁
Jos olen kotona ilman liivejä niin mies ei pysty pitämään näppejään kurissa sitäkään vähää 😁
En pidä, lollottimet saa heilua vekkulisti valtoimenaan. Tiukat ohuet vartaloa nuolevat puserot päälle vain.
Minulla on rintsikat aina paitsi suihkussa (ja joskus seksissä). Siis myös nukkuessa, tällöin hieman erilaiset. Minulla on tosi kosketusherkät rinnat, minkä tahansa muun vaatteen suora kosketus ja hankaus tuntuu kamalalta - liivit tuntuvat todella mukavilta, tukevilta ja turvallisilta.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen kotona ilman liivejä niin mies ei pysty pitämään näppejään kurissa sitäkään vähää 😁
Ei meilllä edes vaarallisen näköiset pitsit toimi esteinä :D
En, paitsi silloin kun on vieraita käymässä. En pidä myöskään vaikka kauppareissulla silloin kun en aio riisua takkia missään vaiheessa. Ulkoillessa pidän kyllä, silloin saattaa tulla otettua juoksuaskelia ja heiluminen alkaa tuntua. Varmaan olen pihi, kun ajattelen että liivit kestävät hyvinä pidempään, kun niitä käyttää vain "edustustehtävissä".
Pidän. Nukkuessa en pidä. Mahan päällä roikkuvat lerpat ei ole lasten katsottavaa. Eikä aikuistenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidetä! Ei tietenkään, kuka nyt niin hullu olis :)
No minä pidän, mulla on tosi isot rinnat ja tulevat kipeäksi jos en pidä liivejä.
Mä pääsääntöisesti pidän. Pienirintaisena ei olis pakko, mutta tuntuu paremmalta kun on rintsikatkin päällä, sit en varmaan pitäisi, jos ne tuntuisi epämukavilta.
Tosi outo kysymys. Ilman rintsikoita olo on tosi epämukavaa, enkä kyllä mielelläni ole yhtään missään ilman niitä.
Tietenkin. Näin isoilla ei tunnu eikä näytä kivalta olla ilman.
Paitsi öisin; nukun alasti.
En pidä kotona alusvaatteita ollenkaan, en siis rintsikoita enkä alushousuja. Täysin mukavuussyistä! Yleensä mulla on kotona päällä toppi ja esim. pyjamahousut. Tai pehmeä mekko. Ihanaa olla kotona rennosti :)
Haluaisin esittää kysymyksen vanhemmille naisille tässä ketjussa: mitä mieltä olette, veltostuttaako ilman rintsikoita olo rintoja? Tätä mietin välillä, kun olen kuitenkin valtaosan vuorokaudesta ilman rintsikoiden tukea. Minulla on pienehköt rinnat (B-kuppi), ja ainakin vielä tässä iässä ne ovat kiinteät, mutta mietin, että mitenköhän iän myötä.
N26
Todellakin pidän. En pysty edes kävelemään tuntematta oloani epämukavaksi ja rintani ei vät edes ole mitenkään isot