Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka ostat hopealusikoita kummilahjaksi... olis kysymys!

Vierailija
20.05.2006 |

Minkä ikäiselle annoit ekan lusikan? Onko niissä jokin kaiverrus? Vinkkiä kaipaan! Hyvä idea lapselle, jolla on jo kaikkea.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lapseni on saanut ristiäisissä lahjaksi kummeilta lusikan jossa kaiverrettuna syntymämitat, nimi, pvm ja klo:n aika.

Vierailija
2/4 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuden lusikan jälkeen olen antanut samaa sarjaa veitsen ja haarukan. Soppalusikat tulevat sitten niiden jälkeen. Kaiverrus on jokaisessa, vuosi ja lapsen etunimi.

2, en taatusti ole sinun lapsesi kummi, sillä minun kummilapseni vanhemmat itse pyysivät, että aloittaisin tälläisen keräilyn. Heillä on omat keräilyhopeat aina pienissäkin juhlatilaisuuksissa käytössä. Nyt 10v kummityttöni tykkää itsekin näistä hopeistaan, joita saa myös käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin lahjaa semmoiselle lapselle, jonka äidin tiedän pitävän hopeajutuista (aterimista jne).

ap

Vierailija
4/4 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäsilahjaksi annoimme vanhempien toivomuksesta kastesormuksen. Synttärilahjaksi olemme sitten antaneet hopeisen kahvilusikan joka vuosi, kaiverruksena lapsen nimikirjaimet.

Lusikoita ostaessa kannattaa kertoa, mihin tarkoitukseen ne tulevat. Me ainakin saimme jo valmiiksi lahjalaatikon jokaiselle lusikalle. Ensimmäinen lusikka tietysti annettiin siinä lusikkalaatikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän