Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomien harrastuksista

Vierailija
05.04.2019 |

Haluan tietää millä harrastuksilla lapsettomat aikaansa kuluttaa ja mulla kuluu aika ihan vain olemiseen ja tietokone vie puolet ajasta kun seuraan maailman asioita. Sitten loppu ajan harrastan puutarhaa kesäisin ja talvella kudon kun ei talvi liikunta kiinnosta.

Näin keski-iässä kun alkaa tulla kaikenmaailman vaivoja niin on ihanaa vain nukkua silloin kun haluaa. Mitä vaivoja alkaa tulla ja ihmettelin aina kun niitä jo oli alle kolmekymppisillä.

Talvella teen käsitöitä ja kesällä kasvatan hyötypuutarhaa josta tulee omenia, tyrniä, päärynöitä ja

kirsikkaluumuja. Kasvihuoneessa kasvatan keittiö yrtit ja tulee niin paljon ettei ehdi syödäkkään.

Kymmen vuotta sitten ei ollut muodissa tämä hyötypuutarhan kasvattaminen ja kun aloitin sitä niin minua pidettiin outona ja haukuttiin että elän kuin vanha muori. Nykyään on ihan tavallista että haluaa kasvattaa jotain vaikka pienessä pläntissä eikä haukuta vanhaksi muoriksi.

Yhteiskunta raaka niin että pitää tehdä kakara että olisi hyväksytty yhteiskuntaan. Minä en tee ja ajattelen erilailla vaikka se vituttaisi kaikkia. Ei kaikkien tarvitse tehtailla kakaroita vaan voi tehtailla ihan muita kiinnostavia juttuja. Ihan tarpeeksi on kakaroiden tekijöitä niin ettei me ihan heti kuolla sukupuuttoon ja jos kuollaan joskus tulevaisuudessa niin sou what. Aurinko loppuu joskus ja me ollaan kaikki menetettyjä jos ei sitä ennen tule ydinsota joka lopettaa meidät.

Ihmisen sairas kuvitelma on että suku jatkuu ja jatkuuhan ne rääpäleet mitä tehtaillaan vain itsensä takia ja itselleen mutta ei tämä maailma niistä muutu yhtään vaikka kuinka kuvittelisi.

Suomalaisten olisi ajateltava vähän kun kuluttavat kolmea ja puolta maapalloa ja kaikkein itsekkäin kansa on suomalaiset. Minä ja minää täynnä oleva paska kansa nykyään joka on unohtanut juurensa kokonaan. Kusi on noussut kupoliin ja äkkirikastuneilla tehdään teevee ohjelmaa vaikka mitää. Nämä sisustusohjelamat joissa on käytetty sisustus asiantuntijaa ja siivottu ne asumattomien näköiseksi jossa kukaan ei varmasti asu.

Ne ovat yksityisyrittäjiä jotka käyttävät harjoittelijoita ilmaistyövoimana. Samaa vitun työtä monet joutuvat siellä tekemään ja se ei kehitä yhtään mitään muuta kuin työnantaja saa hyödyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryytän köyhiä liikennevaloissa tehokkaalla urheiluautollani.

Vierailija
2/3 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo perheen perustaminen ja lasten saaminen on tosiaan jokaisen henkilökohtainen asia. Sinulla on täysi oikeus olla perustamatta perhettä. Minulla on oikeastaan vain kaksi vaatimusta tätä koskien.

-Kunnioita sinäkin minun päätöstäni perustaa perhe

-Jos kuvittelet erheellisesti, että maksaisit minun tai muiden perheille tulonsiirtoja, pidä se omana tietonasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo perheen perustaminen ja lasten saaminen on tosiaan jokaisen henkilökohtainen asia. Sinulla on täysi oikeus olla perustamatta perhettä. Minulla on oikeastaan vain kaksi vaatimusta tätä koskien.

-Kunnioita sinäkin minun päätöstäni perustaa perhe

-Jos kuvittelet erheellisesti, että maksaisit minun tai muiden perheille tulonsiirtoja, pidä se omana tietonasi

On fakta, että me hyvätuloiset lapsettomat maksamme verojen muodossa teidän lastenne koulutuksen, päivähoito- ja terveyskulut, kotihoidontuet ja mitä muita ilmaisia herkkuja te saattekaan siihen asti kun lapsenne täysi-ikäistyvät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi