Onko näyttelijä Sienna Miller mielestäsi kaunis?
Kommentit (25)
ei oikein osaa stailata nykyään itseään, hiukset mitä sattuu ja värit epäsopivia.
Todella kaunis, luonnollisen näköinen, hyvä tyyli ja upeat hiukset.
"Aah"- ensimmäinen mieleeni tullut sana kun avasin kuvalinkin. On mun makuun ehdottomasti.
Mies 40vee
Tämän kuvia on katseltu kerta jos toinenkin.
-rietas ukkomies
Imo kauniimpi kuin suurin osa misseistä tai malleista. Ei monikaan meistä äijistä välitä silikonitisseistä ja töröhuulista vaan luonnollisen näköisistä söpöliineistä :-)
T. Sinkkuäijä
Siennalla on ihana ja hienostunut tyyli!
Vierailija kirjoitti:
Imo kauniimpi kuin suurin osa misseistä tai malleista. Ei monikaan meistä äijistä välitä silikonitisseistä ja töröhuulista vaan luonnollisen näköisistä söpöliineistä :-)
T. Sinkkuäijä
Tää on ihan huippukommentti! :D Vähän kun sanoisit, ettet välitä tuunatusta Cadillacista, mutta tuunaamaton Ferrari kelpaa. Kuinka jalomielinen oletkaan!
Vierailija kirjoitti:
T. Sinkkuäijä
Miller ei ole luonnollista nähnytkään. Vaalennetut hiukset ja ammattilaisen tekemä meikki. Ei hän toki ruma olisi missään nimessä ilman näitä "tuunauksiakaan", mutta kun sinä puhuit hänen luonnollisuudestaan, niin halusin vain ottaa kantaa sen paikkansapitämättömyyteen. Kaunis nainen, mutta ei todellakaan luonnollinen, millaiseksi sinä hänet miellät. Välillä tuntuu että miesten silmissä epäluonnollinen nainen = huonosti meikattu nainen ja luonnollisen kaunis = taidokkaasti meikattu nainen.
Vierailija kirjoitti:
T. Sinkkuäijä
Joo eikä monikaan meistä naisista välitä Arnold Schwarzeneggerin näköisistä epäluonnollisen näköisistä lihaskimpuista, mutta sellainen perusmies kuten Johnny Depp kyllä kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sinkkuäijä
Miller ei ole luonnollista nähnytkään. Vaalennetut hiukset ja ammattilaisen tekemä meikki. Ei hän toki ruma olisi missään nimessä ilman näitä "tuunauksiakaan", mutta kun sinä puhuit hänen luonnollisuudestaan, niin halusin vain ottaa kantaa sen paikkansapitämättömyyteen. Kaunis nainen, mutta ei todellakaan luonnollinen, millaiseksi sinä hänet miellät. Välillä tuntuu että miesten silmissä epäluonnollinen nainen = huonosti meikattu nainen ja luonnollisen kaunis = taidokkaasti meikattu nainen.
Minun hiuksenikin ovat luonnostaan tuon väriset, liukuvan vaaleat. Mistä tiedät mikä on Siennan luonnollinen hiusväri? Hänen kulmakarvansakin ovat järjestäen ennemmin vaaleat kuin tummat.
Meikkiäkin hän käyttää hyvin vähän.
Mulle on sanottu että muistutan tätä. Olen kyllä saanut kuullakkin paljon kehuja siitä että olen kaunis ja huomannut miesten katselevan minua vaivihkaa vaikka oma nainen olisi vieressä. :D
Hallava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sinkkuäijä
Minun hiuksenikin ovat luonnostaan tuon väriset, liukuvan vaaleat. Mistä tiedät mikä on Siennan luonnollinen hiusväri? Hänen kulmakarvansakin ovat järjestäen ennemmin vaaleat kuin tummat.
Meikkiäkin hän käyttää hyvin vähän.
Suomalaistyyppinen maantienväri taitaa olla
http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/headlines/2012/12/sie…
https://i.pinimg.com/originals/38/be/31/38be313195d76986bfbb775686e10fc…
Hän nyt vain on luonnollisen kaunis.
Oli 15 vuotta sitten.
Miksi näitä aina kysytään keski-ikään ehtineistä naisnäyttelijöistä, eikä nuorista?
Hallava kirjoitti:
https://i.pinimg.com/originals/38/be/31/38be313195d76986bfbb775686e10fc…
Hän nyt vain on luonnollisen kaunis.
Oi kyllä!! <3
On yksi kauneimpia. Ihastuttavat tähtisilmät ja hymykuopat.
M34