Ilman meikkiä näytän piirteettömältä narkilta :(
Sitten kun laitan meikkivoide ja ripsari niin silmätkin erottuvat päästä.
Kommentit (12)
Minä näytän kiemungilta. Tarttis tehrä jotain.
Vierailija kirjoitti:
:D
Miks naurattaa. Mua ei naurata yhtään- :(
Olisko kellään mitään ihonhoitovinkkejä atoopikolle/allergiselle jotta saisin heleän ihon?
ap
En usko, tai mitä väliä. Minusta ihmiset näyttävät ihanalta ilman meikkiä! Myös minä itse.
Suunnittelin juuri haastavani itseni viikoksi ilman meikkiä.
Hallava kirjoitti:
En usko, tai mitä väliä. Minusta ihmiset näyttävät ihanalta ilman meikkiä! Myös minä itse.
Suunnittelin juuri haastavani itseni viikoksi ilman meikkiä.
Ihana kommentti. Mulla vaan on jotenkin hassut kasvot ja piirtettömät vaikka oon jonkun verran tumma. (puoliksi espanjalainen) silti ripset näyttää haituvilta ja kulmat. :D
:)
Hyvä huomio tuo heleän ihon tuote! Clarinsilla ilmeisesti pohjustukseen ja muuhunkin sopiva tuote, mutta lähes 50 euron hinta ei houkuttele.
Minuakin kiinnostaa jos jollain on ideoita.
Ap. Minä näytän kans narkilta. Ei mitään väriä naamassa. Tai on couperosaläikkiä.
Täytyy puunata naama jo aamulla. Onneksi jotain on tehtävissä...
täällä noita akka ja läskipossun yhdistelmä.
Mä näytän taas ihan krapulaiselta ilman meikkiä, vaikka olen melkein absolutisti. Siihen vielä aknearvet ja herkkä, ärtyvä iho niin voila. En todellakaan liiku missään ilman meikki- ja peitevoidetta + ripsaria.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Minä näytän kans narkilta. Ei mitään väriä naamassa. Tai on couperosaläikkiä.
Täytyy puunata naama jo aamulla. Onneksi jotain on tehtävissä...
Tähän viestiin asti kuvittelin, että otsikko oli ”näytän piirteettömältä NAKILTA”, tän viestin kohdalla tarkistin otsikon 😅
:D