Minkä mysteerin ratkaisemisesta olisit valmis maksamaan?
Minä haluaisin todella tietää, mikä on totuus Laci Petersonin katoamisen ja murhan taustalla, oliko se todella aviomiehen tekemä (joka yhä vannoo syyttömyyttään).
Ja sitten kadoksiin jääneet Piia Ristikankare ja Raisa Räisänen. Nämä jos joskus selviäisi.
Niin ja sitten hieman lähempää yksi - lapsuuden kodin naapurista kuului eräänä iltana hyvin kovaääninen pamaus, kuin laukaus. Myöhemmin sain tietää, että perheen teini-ikäinen tytär on tehnyt itsemurhan. Haluaisin jollain tasolla tietää, että ampuiko hän itsensä ja todistinko minä tuota hetkeä ohi kulkiessani :(
Onko muilla sellaisia, joista olisi valmis maksamaan, että saisitte vastauksen?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Dyatlovin solan tapahtumat
Pyramidien rakentaminen
Dyatlovin allasta uusin tutkimus versio oli lumivyöry. Olen itsekin kiinnostunut ko tapauksesta ja tämä lumivyöry selitys oli todella järkevä (tämän vuoden puolella luin jostain,oli hyvin perusteltu kaikki)
Pyramidit yms rakennelmat (Cusco) askarruttavat myös. Erittäin hyvä pohdintapähkinä on se että miksi pyramidien rakentamisesta ei ole ensimmäistäkään piirrosta kun kuitenkin kaikesta muusta sen ajan elämästä on...
Madeleine McCann. Tämä on jostain syystä ollut kaikista mysteereistä se, joka on kaivellut mua kaikkein eniten. Ehkä siksi, että omat lapset olivat katoamisaikaan samanikäisiä.
No en olisi valmis maksamaan, mutta silti kiinnostaa kovasti oliko se maailman vanhin ihminen sittenkin huijaus...
Sen, että kuka/mikä tekee peltokuvioita.
up