Minkä mysteerin ratkaisemisesta olisit valmis maksamaan?
Minä haluaisin todella tietää, mikä on totuus Laci Petersonin katoamisen ja murhan taustalla, oliko se todella aviomiehen tekemä (joka yhä vannoo syyttömyyttään).
Ja sitten kadoksiin jääneet Piia Ristikankare ja Raisa Räisänen. Nämä jos joskus selviäisi.
Niin ja sitten hieman lähempää yksi - lapsuuden kodin naapurista kuului eräänä iltana hyvin kovaääninen pamaus, kuin laukaus. Myöhemmin sain tietää, että perheen teini-ikäinen tytär on tehnyt itsemurhan. Haluaisin jollain tasolla tietää, että ampuiko hän itsensä ja todistinko minä tuota hetkeä ohi kulkiessani :(
Onko muilla sellaisia, joista olisi valmis maksamaan, että saisitte vastauksen?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Miten syöpä parannetaan?
Kumpi oli ennen muna vai kana?
Mistä suomalaiset ovat peräisin?
Mikä on paras keino torjua hyttyset ja hirvikärpäset marjametsällä? Entä mäkäräiset?
Pitkän iän salaisuus?
Oliko MJ pedofiili vai ovatko kaikki syytökset rahanahneiden juoni?
Mitä luulet?
Ear-onsin kiinnijäämisen jälkeen ei tule mieleen yhtä suurta yhä avoinna olevaa rikosmysteeriä.
Siitä että elämmekö parodiahorisontissa ja maailma loppuikin jo 2012 kuten mayat ennustivat.
Meno on ainakin sen mukaista
D.B. Cooper ehdottomasti ykkösenä tällaisella listalla.
Varmaan sen oliko Jeesusta koskaan ollenkaan olemassa, ja jos oli, niin millainen elämäntarina?
JonBenet Ramsayn kuolema ja Madeleine MacCannin katoaminen sekä Black Dahlian tapaus jenkeistä 1940-luvulta ja Jack the ripperin henkilöllisyys.
Vierailija kirjoitti:
JonBenet Ramsayn kuolema ja Madeleine MacCannin katoaminen sekä Black Dahlian tapaus jenkeistä 1940-luvulta ja Jack the ripperin henkilöllisyys.
Jack the Ripperhan on nyt ratkennut? Oli uutisissa, tapaus oli jopa suomalaisen ratkaisema.
https://en.wikipedia.org/wiki/Setagaya_family_murder
Tässä on yksi, joka tulee joskus selviämään, vaikka vielä on täysi mysteeri.
Piia Ristikankareen murhaajan soisin jäävän kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut Burke Ramsayn haastattelua tai sitä dokkaria jossa esitettiin teoria siitä mitä olisi tapahtunut?
Wtc, MJ, AREA 51, Jon Benet, Bodom, Onko kuu juustoa?
...ja että käytiinkö kuussa ylipäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jack the Ripperhan on nyt ratkennut? Oli uutisissa, tapaus oli jopa suomalaisen ratkaisema.
Se ratkaisu oli yksi teoria joka perustui dna-jäämiin ja joka on jo hyvin vahvasti kyseenalaistettu.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko katsonut Burke Ramsayn haastattelua tai sitä dokkaria jossa esitettiin teoria siitä mitä olisi tapahtunut?
Juu, mutta olen totaalisen kyllästynyt teorioihin tapauksesta. Haluan kristallinkirkkaan ratkaisun. Toki sitä ei tulla ikinä saamaan, mutta ratkaisusta olisin valmis maksamaan.
Oliko perussuomalaisten puolueen hajottaminen Soinin, Sipilän ja Orpon kesken etukäteen sovittu juttu jossa esitettiin hauska näytelmä lentokoneineen.
WTC ja kaasukammiot, molempiin liittyy niin paljon fysiikan lakeja rikkovia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Oliko perussuomalaisten puolueen hajottaminen Soinin, Sipilän ja Orpon kesken etukäteen sovittu juttu jossa esitettiin hauska näytelmä lentokoneineen.
Siitähän kerrotiin lehdessä jo viikkoja etukäteen, eikö?
Mitä tapahtui Amelia Earhartille.
Että minnekä se peli oikein hävisi. Oliko se mun kateellinen sisko joka hajotti tai piilotti sen, vai hävitinkö sen muka itse?