Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kaikki valkoiset suomalaiset ovat? :o

Vierailija
04.04.2019 |

Kävin tänään Itiksessä ja näin todella vähän valkoisia suomalaisia. Olemmeko me kuolemassa sukupuuttoon vai mistä tämä johtuu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Puhoksen puolelle, sieltä kalpeiset on kuollu jo aikaa sitten.

Vierailija
2/13 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljalleen kuollaan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meininki muuallakin. Käy vaikkapa lontoossa. Ruskeeta koko sakki. Minulta kysyttiin monesti neuvoja kun olin se ainoa brittiläisen näköinen jätkä metrossa.

Jenkeissä myös sama. Telkkarista saa kyllä vähän väärän käsityksen siitä paikaista. Los angelesissa oli ehkä 10-20% valkoisia. Aika tasaisesti oli mustia, aasialaisia ja essejä eli mitälie meksikolaisia honduralaisia ovatkin. Tosi juntteja olivat varsinkin los angelisissa. Ei mitään käytöstapoja tai koulutusta. Suomeen verrattuna kuitenkin huippupaikka.

Sama juttu oli muissakin osavaltioissa missä olin. Ehkä jossain minnesootassa sit on valkoisia. En tiedä kun en käynyt.

Vierailija
4/13 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama meininki muuallakin. Käy vaikkapa lontoossa. Ruskeeta koko sakki. Minulta kysyttiin monesti neuvoja kun olin se ainoa brittiläisen näköinen jätkä metrossa.

Jenkeissä myös sama. Telkkarista saa kyllä vähän väärän käsityksen siitä paikaista. Los angelesissa oli ehkä 10-20% valkoisia. Aika tasaisesti oli mustia, aasialaisia ja essejä eli mitälie meksikolaisia honduralaisia ovatkin. Tosi juntteja olivat varsinkin los angelisissa. Ei mitään käytöstapoja tai koulutusta. Suomeen verrattuna kuitenkin huippupaikka.

Sama juttu oli muissakin osavaltioissa missä olin. Ehkä jossain minnesootassa sit on valkoisia. En tiedä kun en käynyt.

Vuoden 2011 väestönlaskennan mukaan Lontoossa oli 44,9 % asukkaista valkoisia brittejä. Leicester, Slough ja Luton ovat samoissa numeroissa.

Vierailija
5/13 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-D voi apaua... Tuskin olet käynyt Itiksessä, kunhan lämpimiksesi trollaat...

Vierailija
6/13 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kotona. Tilataan netistä, mitä tarvitaan. Kauppakeskukset alkavat olla last season, koska niissä on kaikissa samojen ketjujen kaupat, samojen ketjujen kahvilat, samojen ketjujen ravintolat. Lisäksi myymälöissä on pienemmät valikoimat kuin kyseisen kaupan verkkokaupassa. 

Vierailija
7/13 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltarasteilla näkee huomattavan paljon vaaleaihoisia osallistujia.

Vierailija
8/13 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän keskusta ainakin on 90 % ei-suomalainen. Valkoiset pieni vähemmistö.

Vierailija
9/13 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kula sielä mutama valkonama oli ku mä tana kävin kans itakeskuksesa.

Vierailija
10/13 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin 28km jää juoksussa 9m/s tuulessa. Ei näkynyt normaaleja naraton voittajia osallistujina tuossa lajissa.

Vierailija
11/13 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona käyminen kuten shoppailu tai ylipäätänsä kodista poistuminen on liian ahdistavaa kun on vaan tuota mustaa laumaa kaikkialla hengaamassa. Onko ihme että on huutava tarve joko poistua maasta tai saada noi lähetettyä pois puolverilapsineen

Vierailija
12/13 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki n.e.eker.it pitäis lähettää afrikkaan ja miinoittaa koko mantereen ympärys

Vierailija
13/13 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoden 2011 väestönlaskennan mukaan Lontoossa oli 44,9 % asukkaista valkoisia brittejä. Leicester, Slough ja Luton ovat samoissa numeroissa.

Karmeita lukuja. Nykyään tilanne on vielä paljon pahempi.