Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia penissukista ja -jatkeista

Vierailija
04.04.2019 |

Kertokaas omia kokemuksianne, joilla on kokemusta, millainen on ollut teille paras ja jos on ollut huonoja niin myös niistä olisi hyvä kuulla. Itseäni kiinnostaa nuo perfect fitin fat boyt tällä hetkellä.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähä updatea, kun saapui tuo taistelukärki. Siis sopii ja istuu tosi hyvin. Paremmin ku super dick sleeve joka irtoaa helposti ainakin mulla. Tuossa on sopiva rinkula pallien ympäri ja sekin on juuri sopivan kokoinen. 

Vierailija
82/95 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatke???!!!!!   :D :D :D :D  Päivän eikun viikon eikun vuoden paras!! :D :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähä updatea, kun saapui tuo taistelukärki. Siis sopii ja istuu tosi hyvin. Paremmin ku super dick sleeve joka irtoaa helposti ainakin mulla. Tuossa on sopiva rinkula pallien ympäri ja sekin on juuri sopivan kokoinen. 

No entä tykkääkö vaimo, paljonko on jatkeella mittaa eli uppoava osa. Entä paksuus kullin kanssa, halkaisija?

Kuinka pehmeä tämä on...ehkä näiden kaikkien dildojen / jatkojen päällimmäisen syy miksi eivät ole huippuja on kun ne on kylmiä. Jos vaikka dildoa tai jatkoa pitää lämpimässä vedessä sen aikaa, että lämpötila on sen 36-37c.

Vierailija
84/95 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa, toimivatko nämä jos miehellä on erektiovaikeuksia? Mun miehellä oli todella vaikea sairaus, ja vaikka hän on toipumaan päin tällä hetkellä, lääkityksestä johtuen hänellä on ajoittain aika pahoja erektiovaikeuksia. :-( Mikä tietenkin harmittaa molempia ja latistaa tunnelmaa, halut kun kuitenkin kohdallaan kummallakin tällä hetkellä jo. Toimivatko nämä silloin, kun erektio ei kertakaikkiaan pelitä, ts. saako tällaisen suht löysään penikseen?

Meillä sama juttu. Minä haluaisin vielä seksiä kovastikkin, mutta mies ei enää pysty yhdyntään. Olisiko tämä pelastus?

Vierailija
85/95 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa, toimivatko nämä jos miehellä on erektiovaikeuksia? Mun miehellä oli todella vaikea sairaus, ja vaikka hän on toipumaan päin tällä hetkellä, lääkityksestä johtuen hänellä on ajoittain aika pahoja erektiovaikeuksia. :-( Mikä tietenkin harmittaa molempia ja latistaa tunnelmaa, halut kun kuitenkin kohdallaan kummallakin tällä hetkellä jo. Toimivatko nämä silloin, kun erektio ei kertakaikkiaan pelitä, ts. saako tällaisen suht löysään penikseen?

Meillä sama juttu. Minä haluaisin vielä seksiä kovastikkin, mutta mies ei enää pysty yhdyntään. Olisiko tämä pelastus?

Penisjatke ilman remmejä on seisovaan kulliin, remmien kanssa ontto kalu taas voi enemmän olla teidän juttu.

https://www.kahdenkesken.com/product_catalog.php?c=251&listaus=1

https://www.kaalimato.com/catalog/RealRock+-+Ontto+strap-on_p_43675.html

https://www.sinful.fi/pareille/strap-on-tuotteet-pareille/ontto-strap-on

Vierailija
86/95 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Perfect Fit Fat Boy Checker Plate jatkeen. Inolla odotan miloin saapuu ja pääsee testaamaan

Vierailija
87/95 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä hyvinkin tarvitaan esim. Useamman synnytyksen jälkeen. Miksi näistä penisjatkeista puhutaan niin vähän? Mikään iltalehtien seksiosastokaan ei koskaan kirjoita näistä. 

Vierailija
88/95 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ketjut on niin naurettavia aina. Miehet huolissaan vaan omasta nautinnostaan aina, vaikka on erittäin hyvin yleisessä tiedossa, että orgasmikuilu toimii miesten voitoksi aivan huimalla prosentilla 😀 Eli ei miesten nautinnosta ole mitään syytä olla huolissaan. 

Vierailija
89/95 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nyt on selvääkin selvempi asia, että ei kenenkään miehen tarvitse tyytyä PELKÄSTÄÄN penisjatkeseksiin. Toisin kuin naisten on ikuisuuksien ajan täytynyt tyytyä tunnottomaan tai jopa kivuliaaseen seksiin. 

Vierailija
90/95 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "vastavuoroisuuskin" muuttuu miehille tärkeäksi asiaksi vasta kun ollaan ITSE vaarassa jäädä vaille jotain 😂

Niin kauan kuin naiset puhuvat vastavuoroisuudesta, niin he ovat itsekkäitä ja on hirveän vinkuna ja narina siitä että miksi ei voi vain anteliaasti antaa joskus (aina). 

Vierailija
91/95 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytääkö ne vaimot oikeasti pukemaan noita, vai onko se vaan osa teidän nautintoa, minkä he hyväksyvät? Kenen idea ekana oli hommata tuollainen?

En ole ikinä tavannut naista, joka olisi pyytänyt mitään vastaavaa ja suhteita on plakkarissa paljon. Pitkiä ja lyhyitä. Aina on se oma kalu ollut puutteineenkin paras nautinnon tuoja.

Näistä ei ihmiskunnalla taida edes olla kovin paljoa tietoa, paitsi alaan erikoistuneilla ihmisillä. Naisen nautinto on kautta historian ollut aika aliarvostettu asia. 

Vierailija
92/95 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bbb kirjoitti:

Meillä on välillä käytössä.

https://www.huippukiva.fi/p/4479/tosiharan-taistelukarki

On vain vähän tiukka laittaa, mutta paljon liukkaria niin saa peniksen sisään. Pysyy tietysti hyvin myös paikoillaan.

Hyvä on myös laittaa liukkaria päälle, niin uppoaa paremmin...

Meillä on sama jatke käytössä. Todella mahtava käyttää aina välillä. Jatkeella pystyy todella pitkäänkin sessioon ilman laukeamista. Itse tykkään ja myös vaimo tykkää.

m48

Kuinka usein käytätte? Mietin että haluaako enää luomua jos jatkeella alkaa työstää? Onko paikat menny 'väljemmäksi'? Eli kai yritän kysyä onko uhka vai mahdollisuus ? Ja tuota samaista olen miettinyt hankkivani kun sitä on paljon kehuttu..

Ei ne paikat mene siitä väljemmiksi. Jatkeen kanssa tavallinen muna voi riittää naiselle.

Vierailija
93/95 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin tämän ja oon ollu tyytyväinen, ja niin on vaimokin. Mukavasti istuu ja tuo sopivasti paksuutta ja pituutta ja silti tunnen itekin kun tällä panen. 

https://www.salapalatsi.fi/lisavarusteet-penikselle/8459-penisjatke-fan…

Vierailija
94/95 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytetty tuota penisjatketta siksi että sillä on saatu "vieras mies"  mukaan leikkiin. Eli kun näkee kun aivan toisenlainen ja hieman paksumpi ja pidempi uppoaa minun sijasta vaimooni, niin siinä voi samalla fantasioida keskenään siitä kuinka vaimo "pettää" minua vieraan kanssa.

Mutta tuo vaatii mieheltä sitä että tuo penisjatke kiihottaa, koska muuten se peniksen liike ei oikein tunnu missään niin että se liike pystyisi pitämään erektiota yllä.

Ne jotka eivät ole noita kokeilleet, niin kuvitelkaa että kalullanne on äärimmäisen paksu kondomi päällä. Emättimen puristukset ja liikkeet eivät tunnu oikein miltään ja se sukka, ellei se pääse liikkumaan peniksellä ollenkaan, ei tuota mitään tunteita yhdynnästä käyttäjälleen.

Sitten varoituksen sana. Koska sinä et tunne paljoa emättimen ominaisuuksia, niin älä junttaa kuin raivopää, koska se voi sattua myös naiseen! Joten malttia kun lähdette harjoittelemaan ja harjoitelkaa ihan rauhassa niin kauan että se lähtee sujumaan paremmin koska voin luvata että alkuun se ei suju.

Ja sitten vielä varoitukseksi. Jos peniksesi on suhteellisen lyhyt tai sen mallinen että terskasi on pieni. Niin ÄLÄ hanki sellaista sukkaa, jossa on viiden sentin jatkopala! Se taitekohta missä sukkaosa loppuu ja jatko alkaa on joissakin sukkamalleissa täysin väärän mallinen ja jopa vaarallinen! Se taittuu siitä kohdasta hyvin helposti ja pieni terska jää siihen taitokseen ja puristuu erittäin kipeästi! Jos sukkamallin kuvaa ei ole saatavilla, älä osta jatkopalaa ollenkaan!

Jos sukkamallin osa päätyy kohtisuoraan seinämään, älä osta sellaistakaan koska se taittuu helposti!

Hanki siis suosiolla sellainen sukkamalli, jossa on suippo kärki sisäpuolella, niin että se tukeutuu terskaan ja että se jatkopala on lyhyt, tai jopa sellainen ettei sitä oikein edes ole. Ensimmäisessä sukkamallissa mikä hankittiin oli tasainen kärki, jossa oli vain pieni kapea jatkoupotus siemennesteelle ja sitten viisi senttiä pituutta lisää. Se jatkopala painaa jo itsessään aika paljon koska se on umpinaista materiaalia, ja kun terska on pieni ja kapea, niin se jatkopala pyrkii yhdynnän aikana taipumaan! Se sukan sisäosan malli on kaikkein tärkein kriteeri kun ostatte sitä!

Vierailija
95/95 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita ollut ja ekassa oli pari milliä korkeita nystyröitä, kumi oli 2mm paksu. Nain sillä rouvaa  ja hän piti niin kovasti oli kertonut duunikaverilleen miten erilaiselta se oli tuntunut. Sitten on ollut kaikenmoisia, jotku isontaa penistä liikaa ja rouvaa sattuu.  Pitkästä aikaa kävin hotlipsistä hakemassa uuden, se on niin tiukka ja paksu, ettei mene peniksen päälle kuin liukkarilla, eikä pysy päikoilla eli panokelvoton. Otin vanhan ja leikkasin siitä terskan pois, se istuu hyvin ja oma terska jää näkyviin. Siinä on kolmen millin nystyrät, näytin rouvalle sitä, sanoi et tolla ainakaan pane, nuolemisen jälkeen vedin sen peniksen varren päälle, liukkaria sipaisin päälle ja sanoin et nyt tulee ja rouva otti ilolla vastaan. Ensin nain rouvaa päältä ja pyysin nelinkontin, siinä kumi pääsi toteuttamaan parastaan ja rouva ulisi, niin kuin parhaissa panoissa on hänellä tapana. 

Niin kuin yllä kirjoitan, vain jotku sleevet toimivat, pitää vain etsiä se sopiva. Rouva on ensimmäisestä kumista tykännyt, se hajosi silloin ja viimeisestä tykkäsi myös ja sitä käytetään jatkossa tuomaan rouvalle kivaa. M58