Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia penissukista ja -jatkeista

Vierailija
04.04.2019 |

Kertokaas omia kokemuksianne, joilla on kokemusta, millainen on ollut teille paras ja jos on ollut huonoja niin myös niistä olisi hyvä kuulla. Itseäni kiinnostaa nuo perfect fitin fat boyt tällä hetkellä.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eihän ison kalun omistavat näitä tarvitse, mutta meille pienille ovat hyviä. Ei kai kukaan järkevä enää nykyään usko, että pienellä munalla nainen tyydytetään. Ainakaan ohuella ja asennotkin olisi lähinnä vain lähetyssaarnaaja, tyyny naisen perseen alla.

Vain kokemattomat ja osaamattomat pojat ajattelevat näin. Se on miehestä eikä munasta kiinni miten hyvän kyydin ja orgasmin nainen saa.

No enpä tiedä olenko nyt niin kokematon ja osaamaton poika. Naisia on ollut yli 30 ja maksulliset päälle. M42. Se on kyllä totta, ettei kaikki sitä "suurta" tahdo, mutta itselläni onkin ohut penis. 11 cm ympärysmitta.

Vierailija
42/95 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luonto on hutiloinnut koko asian niin onneksi sitä voi lisäkkeillä korjata. Pilit on liian pieniä tai pildet väljiä niin ihminen on kekseliäs ja saadaan sopivaa tuntumaa lisukkeilla molemmille osapuolille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät jatkot kun oma ei riitä. Aika harvalla oikeasti riittää.

Vierailija
44/95 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin häiritsee ajatus ja tieto, että olen sieltä pienimmästä päästä. Melkein kaikilla miehillä on isompi ja ainakin paksumpi kun itsellä. Yritäppä siinä sitten olla "hyvä" sängyssä.. vaikka seksi on muutakin kun yhdyntää, niin kyllä se on noloa. Mieluummin sitten on ilman seksiä tai käy maksullisissa. T. 13,5/11.

Vierailija
45/95 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vois ihan hyvin ja reilusti ilmoittaa toiveensa myös kalun suhteen. Tarkoitan kaikkia seuran ja parinhaku ilmoituksia. Kuten muutakin toivotaan, esim pituus +180 cm, liikunnallinen/urheilullinen, ei partaa tai tykkää, ei kalju tai tykkää kaljupäisistä, ynm. Sitten tietäisi pysyä pois, jos ei omat ominaisuudet ole sitä mitä haetaan. Kun jos mies ilmoittaa kysymättä, esim peniksen koon, niin se hän on pervo. Mutta sitten jos se onkin liian pieni, niin valitetaan palstalla, et muuten ihana mies, mut. Ynm...

Vierailija
46/95 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ihmetellyt, miksi miehet EIVÄT seksideittipalstoilla ilmoita.

Vierailija
47/95 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska monella miehellä ei ole sitä isoa, paksua parrua.

Vierailija
48/95 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kyllä todennäköinen selitys. Kyllä minä joskus seksideittipalstalla kerroin selkeästi, minkäkokoista haen. Ilmeisesti joillain miehillä oli lukutaidon kanssa ongelmaa, kun toiveikkaasti tarjottiin aivan muuta, tai sitten kun varmistin, että onhan koko nyt tämä, niin kävi ilmi, ettei lähellekään. Kumpikin kun kertoo selkeästi mitä hakee niin pettymyksen todennäköisyys on pienempi.

Vierailija
49/95 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää käyttää sellaisia? Jos ei muna kelpaa naiselle sellaisenaan kun se on niin muija vaihtoon.

Nuorempana ajattelin samoin, mutta nyt kolmekymppisenä, kun itsekin haluan erikoisempaa seksiä useimmiten, niin tottakai käyttäisin tuollaisia jos se häntä innostaisi. Kunhan kaikki on vastavuoroista.

Taidat olla joku 30v mä jo päälle 50v niin että kokemuksia löytyy. Noi on niin turhia kapistuksia.. kyllä se muna pitää kelvata niin kun se on. Muuten akka vaihtoon.

Täh? Tietenkin ne on meille turhia kapistuksia, kysymys olikin, että jos se antaa jotain hänelle, niin voin minä semmoista käyttää. Kunhan minä vastavuoroisesti saan mitä itse haluan.

Siinäpä se onkin. Jostain syystä naiset suhtautuvat nihkeästi, jos mies haluaisi tiukempaa tai paremmin imevää tavaraa.

Vierailija
50/95 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kaalimadolta Fat Boy Thin penis sukan, ei kokemuksia ollenkaan kyseisistä tarvikkeista, mut innolla odotan kuin käy, että tykkäänkö ja tykkääkö vaimo!

Oma vehje 13cm / 3,5cm, ja hyvin toimii vaikka 20 vuotta ollut saman naisen kanssa, mut kokeilun halu, dildoja löytyy jo muutamat!

Vierailija
51/95 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Siinä on kyllä todennäköinen selitys. Kyllä minä joskus seksideittipalstalla kerroin selkeästi, minkäkokoista haen. Ilmeisesti joillain miehillä oli lukutaidon kanssa ongelmaa, kun toiveikkaasti tarjottiin aivan muuta, tai sitten kun varmistin, että onhan koko nyt tämä, niin kävi ilmi, ettei lähellekään. Kumpikin kun kertoo selkeästi mitä hakee niin pettymyksen todennäköisyys on pienempi.

Sinä tykkäät viestiesi perusteella isoista ja paksuista kaluista. Kun calculaattiin syöttää molemmat määreet ja hakee tilastoista tietoa 20/15cm niin todennäköisyys, että mieheltä sellainen löytyy on enää 0.003%.  Rajaa kummasti vapaita miehiä.  Vahva veikkaus, että enin osa tuollaisen omaavista on isoista pitävät naiset  plokanneet jo  kulkemasta.  Ei noita löytöjä muille kerrota. 

Ajattelin ennen, että mitä noilla jatkeilla tekee, mutta sitten tuli mieleen, että käytetäähän isoja dildojakin tyydytystä tuottamassa. Jos ei itsellä oli kookas varustus niin jatkeella saa lisää mausteita seksiin ja parhaassa tapauksessa saa tyydytettyä naisen ison kaipuun, jos sitä sattuu olemaan. 

M62

Vierailija
52/95 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fat Boy thin penis sukka testattu!

Vähän mielestäni liian pehmeää, saisi olla jäykempää ainetta, paksuutta toi lisää 0,8cm.

Toimii hyvin kun täysi seisokki päällä!

Vierailija
53/95 |
25.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kun löytyisi hyvä vaihtoehto, joka toisi hieman paksuutta ja olisi realistisen oloinen. Vaikea löytää. Emäntä on ronkeli. Muutamia dildo ja olen ostanut ja mikään ei ole hänestä tuntunut hyvältä. Aito kuulemma paras. Minä saan taas sävörit, jos saan isoa antaa hänen sisällensä... Haluan olla itsekäs. Olemme kokeillee: jelly jortikka = surkea, Big Boss G5 (4,3-4,6 cm paksu) = liian paksu, ei mahdu sisään, pari halpis tekopenistä = molemmat surkeita (halvalla ei saa hyvää), viimeksi ostin aidon oloisen dildo (paksuus normaali ja omaan käteen tuntuu aidolta) = emännän mielestä ei tunnu aidolta ja ei halua käyttää, ainoa seksilelu mitä käyttää kanssani ja joskus harvoin yksin on satisfyer pro 2 = no ei sekään mikään yli hyvä ole, ei meinaa saada silläkään, mutta positiivista: välillä sentään suostuu käyttämään minun mieliksi, kun itse pidän seksi leluista, kun tuovat vaihtelua. 3-5xviikkossa yli 20v, kun painaa, niin välillä kaipaa jotain erilaista.... Ainakin minä... Tietääkö kukaan mitään realistista, ei yli pitkää / paksua jatketta? Mittani ovat pituus n. 17cm ja ympärysmitta keskeltä vartta mitattuna n. 12, 5cm (tyvestä ei järkeä mitata, kun mitat ihan tajuttomia, niin kuin täällä suurin osa ilmeisesti mittaa)... Olisi mukava yllättää emäntä viikonloppuna... kaksin hotelli viikonloppu tiedossa, ilman lapsia!

Vierailija
54/95 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nysä. Mutta jatkeen avulla naiset ei ole haukkuneet.

Vierailija
55/95 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään kuulisin naisilta kokemuksia.

Ovatko tykänneen?

Vierailija
56/95 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eihän ison kalun omistavat näitä tarvitse, mutta meille pienille ovat hyviä. Ei kai kukaan järkevä enää nykyään usko, että pienellä munalla nainen tyydytetään. Ainakaan ohuella ja asennotkin olisi lähinnä vain lähetyssaarnaaja, tyyny naisen perseen alla.

Kyllä minä olen tällä omalla pienellä pärjännyt (14,5cm pitkä ja 14cm ympärysmitta). Me olemme lisämausteita etsitty kaikenlaisista muista leikeistä kuin isommasta välineestä.

Vierailija
57/95 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi kirjoitti:

Mielellään kuulisin naisilta kokemuksia.

Ovatko tykänneen?

Minä ainakin nautin kun mies suostuu jatkeen päälle laittamaan. Tuntuu niin ihanalta saada isoa! Tykkään itsekin kun näkee miten nautin

Vierailija
58/95 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen testissä FatBoy large ja aika miehekkään kokoiselta oma mulkku tämän kanssa tuntui. Ei riitä sormet kunnolla ympäri ja vaimokin tuntui ymmärtävän että kohtaa saa isoa!

Tuntui aika mahtavalta alkaa upottamaan sitä pilluun kun samalla katsoi vaimon kasvoja kun näki että iso tuntuu.. munassa lähinnä tuntui tasainen puristus.

Pituutta reilu 20cm ja paksuutta 5-6 cm niin ihmekös tuo että tuntuu 16cm ja 4 cm paksun jälkeen.

Molemmat saatiin semmoinen pano että ei ole ennen koettu.

Vierailija
59/95 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen testissä FatBoy large ja aika miehekkään kokoiselta oma mulkku tämän kanssa tuntui. Ei riitä sormet kunnolla ympäri ja vaimokin tuntui ymmärtävän että kohtaa saa isoa!

Tuntui aika mahtavalta alkaa upottamaan sitä pilluun kun samalla katsoi vaimon kasvoja kun näki että iso tuntuu.. munassa lähinnä tuntui tasainen puristus.

Pituutta reilu 20cm ja paksuutta 5-6 cm niin ihmekös tuo että tuntuu 16cm ja 4 cm paksun jälkeen.

Molemmat saatiin semmoinen pano että ei ole ennen koettu.

Kyllä vaimollasi on väljät paikat jos 6 cm halkaisijalla oleva vehje uppoaa sisään.

Vierailija
60/95 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tuota mitannut ole.. ihan paksun oloinen se on mutta varsin joustava.

Ei sitä ykkösellä perille laitettu vaan hiiiitaaaasti hivuttaen. Yllättävän hyvin ne paikat venyy, on sieltä kuulemma lapsikin ulos joskus tullut.

Oispa jo ilta niin pääsisi uudestaan painamaan