Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuuraja tekstaa AINA silloin kun minulla on lomaa

Vierailija
04.04.2019 |

Pitäisikö jättää tulevaisuudessa vastaamatta. Olen vain peruspaskaduunari ei sen tyypin työantaja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asiaa sillä on?

Vierailija
2/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän olisi outoa, jos tuuraaja ottaisi yhteyttä kun olet töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut töissä että lomalla en vastaa työasioihin. Kaikkien pitää ymmärtää se. Sun tuuraaja kysyy sitten työnantajalta jos on kysyttävää kun sulla on lomaa, ei sinulta.

Vierailija
4/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on työpuhelin kotona, kun olet lomalla?

Vierailija
5/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on työpuhelin kotona, kun olet lomalla?

Työpuhelin jää AINA työpöydälle, kun lähden päivän pääteeksi tai jään lomalle.

Vierailija
6/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse vastata. Jos vastaat, merkitset työaikaa. Tarkista tes. Joillakin aloilla yksi vastattu puhelu vapaa-ajalla on tunti työaikaa ihan riippumatta puhelun pituudesta. Eli minuutissa tunnin palkka parhaassa tapauksessa.

Vierailija
7/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et ole perehdyttänyt häntä riittävän hyvin, jos hän joutuu olemaan sinuun yhteydessä.

Vierailija
8/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse vastata. Jos vastaat, merkitset työaikaa. Tarkista tes. Joillakin aloilla yksi vastattu puhelu vapaa-ajalla on tunti työaikaa ihan riippumatta puhelun pituudesta. Eli minuutissa tunnin palkka parhaassa tapauksessa.

Löytyykö tesissä säädös tekstareista?

Vierailija
9/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis kyse avun kysymisestä vai ihan muuten vaan?

Muistan itse, kun tein erään assarin lomasijaisuuksia ja hänen työnkuvaansa kuului paljon myös sellaisia asioita, joita ei oltu ehditty opettamaan perehdytyksen aikoihin. Pomo ja muut työntekijät eivät tienneet läheskään kaikkea mitä hänen työnkuvaansa kuului ja miten mikäkin asia tehdään! Ei ollut siis firmassa ketään, joka olisi tiennyt. Pomo oli ihan tuskainen ja yritti sitten jotain neuvoa, että voit tehdä niin tai näin ja ne oli kuitenkin ihan väärin neuvottu... Lopulta pomo pyysi minua kysymään tältä lomalla olevalta ihmiseltä :D ystävällisesti hän neuvoi ja lupasi palata pomonsa kanssa asiaan, että mikä mättää, kun ei tiedetä hänen työnkuvastaan tuon taivaallista ja neuvotaan väärin.