En ole koskettanut naista yli vuoteen
Jos ei oteta huomioon omaa äitiä tai sitä, että kassatytön sormet ovat hipaisseet joskus kuittia ottaessa. Reilu vuosi sitten taisin kätellä naispuolisen henkilön kanssa, en sen enempää. Viime halausta en muista. Siitä taitaa olla jo kymmenen vuotta.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimoni ei ole vuosiin ojentanut kättään mua kohti ensimmäisenä. Joskus vastaa kosketukseen jotenkuten innottomasti hetken.
En näe enää eroottisia, vaan pikemminkin romanttisia unia, joissa olen nuori ja olen rakastunut ja minut huomataan.
M46
Oletko sä mun mies? Jatkuvasti pitää olla lääppimässä, eikä saa edes nukkua rauhassa kun pitää tunkea ihan kiinni. Todella ahdistavaa.
Itse olen nuori nainen, enkä edes muista koska olisin halannut miestä. Ehkä jossain juhlissa 4 vuotta sitten. Ei muutenkaan ole ketään ketä "koskettaa". Hieronnassa viimeksi "kosketeltu".
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimoni ei ole vuosiin ojentanut kättään mua kohti ensimmäisenä. Joskus vastaa kosketukseen jotenkuten innottomasti hetken.
En näe enää eroottisia, vaan pikemminkin romanttisia unia, joissa olen nuori ja olen rakastunut ja minut huomataan.
M46
Tässä ollaankin keski-iänkriisin kourissa ja odotetaan viidenkympin villitystä.. Onko koskaan juolahtanut mieleen tehdä asialle jotain? Esim keskustella sen vaimon kanssa omista ja hänenkin toiveistaan? Parasta olisi ennenkuin on liian myöhäistä suhteenne kannalta.
Nämä ovat niin vastenmielisiä ulinoineen, katkeruuksineen ja pakkohan se on sanao, mt-ongelmineen. On sen verran järjetöntä teoriaa, jota toistetaan pakonomaisesti.
Minkälaisia olivat noiden lapset? Syrjäytyneitä valittajia nekin, y-hyy kun ei kaikkea tuoda valmiina kotisohvalle, y-hyy.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole harrastanut seksiä naisen kanssa 8 vuoteen ja viimeksi suudellut naista 4 vuotta. Ihan normaalisti käyttäytyvä vakitöissä alle 30 vuotias mies olen, ei ole edes rumaksi koskaan haukuttu. En kyllä käy baareissa tai yökerhoissa. En myöskään pidä tinderistä.
No siinähän se. Jos ei laita verkkoja vesille, ei voi saada saalista.
retert kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole harrastanut seksiä naisen kanssa 8 vuoteen ja viimeksi suudellut naista 4 vuotta. Ihan normaalisti käyttäytyvä vakitöissä alle 30 vuotias mies olen, ei ole edes rumaksi koskaan haukuttu. En kyllä käy baareissa tai yökerhoissa. En myöskään pidä tinderistä.
No siinähän se. Jos ei laita verkkoja vesille, ei voi saada saalista.
Eri kirjoittaja kommentoi nyt.
Baareista ja yökerhoista löytää ihmisiä, jotka pitävät baareista ja yökerhoista. Harva sinne menee vasten tahtoaan vain etsimään vastakkaista sukupuolta. Tässä ketjussa joku ehdotti lavatansseja, mutta mitäs sitten tehdään, kun lavalta löydetyn kumppanin veri vetää joka kesä lavatansseihin, mutta toinen osapuoli ei oikeasti siedä paritansseja tai edes niihin kuuluvaa musiikkia?
Tinder ja muut seuranhakupalvelut voivat olla tuskallisia välineitä niille, joiden ulkonäkö ei herätä kiinnostusta. Minulle jo se, että huutelisin julkisesti etsiväni seuraa, olisi vaikeaa, saati sitten jatkuvasti torjutuksi joutuminen. Netissä saatu torjunta on melkein yhtä ikävää kuin elävässä elämässäkin.
Minulle sopivia kumppaneita varmaan on kirjakaupoissa ja kirjastoissa. En kyllä ole löytänyt yhtään.
M46