Mitä tv-ohjelmia ette koskaan katso? Edes hetkellisesti. Kun ne ovat ehkä ärsyttäviä tai muuten huonoja.
Mikä on se syy hieman tarkemmin kustakin 🤣 ohjelmasta?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään kotimaisia en katso ellei joku pakota. En pidä suomalaisten näyttelijäntaidoista enkä toisaalta halua katsella mitään mukajulkkisia haastattelemassa toisiaan tai leikkisästi kisailemassa jossain tyhmässä visailussa (sis. kokkiohjelmat yms).
Kuin minun näppäimistöltäni!
Ja yhtä ainoaa tosi-tv-ohjelmaa en ole katsonut enkä katso.
Sama täällä.
Katson lähinnä Yleä. Muilta pääkanavilta saatan katsoa leffoja, esim. Maria Werniä tai Beckiä. Kaikki uuskanavat ovat täynnä ohjelmia, jotka ehkä kelpaavat aivottomille amerikkalaisille mutta eivät minulle, esim. näytellyt murhadokkarit tai morsiuspukuohjelmat.
Vain elämää. En kestä sitä itkemistä.
Kyllä noissa kotimaisissa ns. laatusarjoissa on näyttely paljon kökömpää kuin Salkkareissa. Noissa rikos- ja draamasarjoissa puhutaan epäluonnollista, töksähtävää kirjakieltä ja kaikki ns. huippunäyttelijät näyttelee jokaisen roolinsa tismalleen samalla tavalla. Pamela Tola, Ville Virtanen, Pihla, Viitala, jne. Todella luonnotonta dialogia. Salkkareiden kadulta repäistyt näyttelijät on noihin verrattuna luonnollisempia ja jopa karismaattisempia, ihme kyllä!
SuomiLovesta katson vain musiikkiesitykset. Nyyhkytarinat kelaan ohi. Latistavat tunnelmaa.
Posse, Duudsonit tuli taloon, jne.
Harmi, että Jaakko Saariluoma ja Kalle Lamberg lähtivät mukaan Possen roskaohjelmaan.
Surullista se, että kun yksi suomalainen julkkis menestyy jossain ohjelmassa, hänet loppuun käytetään joka ikisessä ohjelmassa. Kuka näitä jaksaa? Hyviä tyyppejä sinänsä, mutta ei toistoa kiitos!
En katso urheilua. Aamu-tv:n uutiset pilattiin, kun sää tulee vasta urheilun jälkeen.
Mitä ihmettä teen tiedolla, että joku RYSK on parempi kuin POKS tms.
Katsoin ennen master chef australiaa, muutta sitten se muuttui niin, ettäleivottiin jatkuvasti jotain kakkuja ja muffinsseja. Olin jo ihan kypsa, ja siinä vaiheessa ilmoitettiin että, Kakku viikko alkaa. En ole sitten muutamaan vuoteen katsonut klatsonut, vaikka katsoin kaikki aiemmat kaudet. Ei ole oikein muita sarjoja, joita en aktiivisesti sydämellä katso.
Ylen ajankohtaisohjelmat. Liikaa rasistien sortoa.
Hintikka ärsyttää, samoin Ile. Ohjelmat, jossa nämä, jäävät katsomatta
Voice of Finland ja haluatko miljonääriksi. Voice on niin loppuun kulutettu lammasohjelma joka ratsastaa nyt vain Ollin kuolemalla ja muistelulla! Miljonäärissä on Jaajo ! YÖK molemmat ohjelmat.
Lähes kaikki suomalaiset, uutiset. En ole koskaan katsonut uutisia ja olen 30 v.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät ja huonot uutiset. Se Pääskysaaren väkisinnauraminen!
Grillit huurussa. Sami Hedberg on niin ällö.
Paljon muita kotimaisia "viihdeohjelmia", joiden nimeä en edes muista.
Se vaan, että Pääskysääri ei ole Hyvissä ja huonoissa uutisissa ainakaan juontajana. Parissa kolmessa muussa ohjelmassa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Huutokauppakeisari, Lapin Sampo ja kauppiaan rouva, Tuurin kyläkauppa. Roskaa
Joo juuri nämä tällaiset, "hei katsokaa, meidän elämä/työ on tällaista ja käsikirjoitetaan tähän vielä hauskoja tilanteita ja otetaan junttiasiakkaat ohjelmaan mukaan".
Salkkarit
Simpsonit
Kaikki missä on Hirviniemi tai Duudsoneita
Kaikki paritus- ja parinvaihto-ohjelmat
Helpompi olis sanoa, mitä ohjelmia katson! Mulla ei ole telkkaria, joten en näe vahingossa jotain ohjelmaa, joka ei kiinnosta. Tosi-tv-ohjelmat kuuluvat näihin. En ole koskaan nähnyt ainuttakaan jaksoa vaikkapa Huutokauppakeisari, Temptation islandia, Kardashianien ohjelmaa, Ensitreffit alttarilla jne., mitä näitä nyt on. Mulla on ollut telkkari viimeksi keväällä 2009, ja silloinkin asuin Virossa.
Kaikki suomalaiset sarjat jotka voidaan kiteyttää näihin asioihin, riitely, haistattelu, huutaminen ja paneminen.
Salkkarit. Alusta lähtien aivan umpisurkeita näyttelijöitä ja ihan idiootteja juonenkäänteitä. Tai en ehkä voi sanoa että kaikki näyttelijät ovat ihan huonoja, ehkä ohjauksessa on vika, koska on niin tasaisen paska sarja.