Mitä tv-ohjelmia ette koskaan katso? Edes hetkellisesti. Kun ne ovat ehkä ärsyttäviä tai muuten huonoja.
Mikä on se syy hieman tarkemmin kustakin 🤣 ohjelmasta?
Kommentit (87)
Helpompi sanoa, mitä katson: satunnaiset hyvät elokuvat, joita tulee valitettavasti harvemmin kuin kuukausittain. Pystyisin helposti elämään ilman televisiota ja vuosikausia elinkin. Mies katsoo ylen puoli yhdeksän uutiset ja jalkapalloa silloin, kun sitä tulee, muun ajan se on yleensä kiinni.
Kokovartalomies ja kaikki muutkin tämä pellen ohjelmat jätän katsomatta.
Ylen uutisetkin jätän katsomatta jos rönkkö on niitä on lukemassa.
Maikkarin ohita aina, sen kanavilla ei ole ainoatakaan hyvää ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi Pääskysaari päästetään televisioon tuon näköisenä? Käsittämättömän räjähtänyt habitus ja siihen nokkiintuva, ylemmyydentuntoinen näpäyttelyjuontotyyli niin kuka päästää sen studion ovista sisälle? Tuollaiset kassialmat heitetään Alepastakin pihalle.
Hyvä kysymys, jos esität sen myös niiden miesten kohdalla.
Posse, Duudsonit, Top Gear, muut auto-ohjelmat. Itseäni ei kiinnosta myöskään remontti tai sisustusohjelmat. Ei vaan kiinnosta toisten kämpät niin paljoa, että jaksaisi katselle telkkarista.
Kaikki YLEn viihde on roskaa. Pahin on tämä maaninen pallosilmäinen partanaama joka mölisee valeuutisia. Oikein virallista satiiria, yäk! Kyynikoiden kuningas Jyrki Lehtola pääsee jostain kumman syystä käsikirjoittamaan "viihdettä". Se ihmisvihaaja ei osaa tehdä mitään hauskaa.
En katso tv:tä mutta yle areenalta tai ruudusta saatan katsella joitakin dokumentteja.
En siedä reality-sarjoja, katsoin pari jaksoa Big brotherista vuonna 2006 ja sen jälkeen olen ollut vakuuttunut, etteivät tämänkaltaiset ohjelmat ole minua varten. En siis katso mitään poikamiessaariselviytyjät-ohjelmiakaan. Idolsia katsoin sinä vuonna, kun siellä oli Diandra, riitti se yksi kerta eikä yhtään kiinnosta samankaltaiset vuodesta toiseen toistuvat kuviot. Saara Aallon Britannia-seikkailun katsoin youtubesta (ne biisit) mutta muiden biiseistä en jaksanut kiinnostua enkä jaksanut finaalia katsoa, kun kuvio oli niin päällenäyteltyä kuin olla ja voi. Eikä se Saara Aaltokaan tässä kiinnostanut vaan lähinnä uteliaisuus, miten britit suhtautuvat tähän ja minkälaisiin esityksiin yltää.
Inhoan suomalaisia sarjoja ja elokuvia, joten en katso niitäkään. Netflixistä katson tv-sarjoja mutta en suomalaisia.
Salatut elämät. En enää vuosikausiin ole katsonut.
Salatut elämät. En enää vuosikausiin ole katsonut.
Minä en edes tiedä niiden ohjelmien nimiä joita en katso. Käytännösdä katson nykyään vain uutiset.
reporadio kirjoitti:
Kaikki YLEn viihde on roskaa. Pahin on tämä maaninen pallosilmäinen partanaama joka mölisee valeuutisia. Oikein virallista satiiria, yäk! Kyynikoiden kuningas Jyrki Lehtola pääsee jostain kumman syystä käsikirjoittamaan "viihdettä". Se ihmisvihaaja ei osaa tehdä mitään hauskaa.
Mikko Hirvonen?
https://areena.yle.fi/1-50111464
On paljonkin tv-ohjelmia, joita en katso, mutta mistäs minä niiden huonouden tai ärsyttävyyden tietäisin, jos en ole koskaan yhtään katsonut?
En katso tv:tä käytännössä lainkaan. Jälkikäteen saatan tsekata streamina, jos joku erityisesti suosittelee sarjaa, joka ei ole realitya.
Putous, voiko turhempaa tekohauskaa ollakaan. Kaikki ohjelmat, jossa Vappu Pimiän, Maria Veitolan naama näkyy saa telkun kiinni ja radion kiinni.Onhan näitä Suomi-TV pullollaan ohjelmia, joita en kyllä katso, toisaalta en kyllä pahemmin telkkua muutenkaan katsele, tällä hetkellä viikossa 2 h. Muu perhe katselee ja mä yritän parhaani mukaan suojata itseni turhilta sosialistien populistisilta ohjelmasaasteilta.
Arto Nybergin ohjelmaa en jostain syystä pysty katsomaan.
Kaikki reality, eipä sen jälkeen jää enää paljoa katsottavaa, kun nykyään varmaan 80% tarjonnasta on sitä samaa. Netflix, Areena ja vaihdellen muut suoratoistopalvelut lähinnä käytössä. Urheilua katselen välillä Yleltä, harmi vaan, että suuri osa urheilutapahtumista on nykyään maksukanavilla.
- Kotimainen draama
- Joku kolme kaveria ja tyttö tjms.
- Simpsonit
- Varastojen metsästäjät jenkki- ja suomiversio
- Leijonan luola
Ainakin.
Stadi vs. Lande on ihan täyttä kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Surullista se, että kun yksi suomalainen julkkis menestyy jossain ohjelmassa, hänet loppuun käytetään joka ikisessä ohjelmassa. Kuka näitä jaksaa? Hyviä tyyppejä sinänsä, mutta ei toistoa kiitos!
Mulla on tämä tunne Christoffer Strandbergistä. Hyvin on kyllä koomikon kykynsä näyttänyt, mutta siitä onkin tie nykyisellään lähes jokaisen paneelishown tai tietokilpailujen vakiojuontajaksi. Niinhän se on Hirviniemikin nyttemmin vähän kaikkialla. Aikanaan kun tuli Putouksen eka kausi niin yksi kaveri piti häntä hyvänä Peteliuksen manttelinperijänä viihdyttäjäpuolella.
Kaikki asunnon ja pihan laittamiseen tai sisustukseen liittyvät ohjelmat. Voiko mitään tylsempää olla? Ketä kiinnostaa, että minkälaista tapettia jonkun täysin vieraan ihmisen kotona on?
Mä en ymmärrä miksi Pääskysaari päästetään televisioon tuon näköisenä? Käsittämättömän räjähtänyt habitus ja siihen nokkiintuva, ylemmyydentuntoinen näpäyttelyjuontotyyli niin kuka päästää sen studion ovista sisälle? Tuollaiset kassialmat heitetään Alepastakin pihalle.