Miksi ulkoilmaelämä tekee miehistä vanhemmiten vaan karismaattisempia, naisista kamalia harppuja?
Olen tätä pitkään pohdiskellut, kun tulee aika ulkoilmaelämää vietettyä. About jokainen 40+ ulkoilmaihminen, jonka tunnen, sopii tuohon otsikon kaavaan. Miehille tulee kasvoihin särmää, mikä vaan lisää niiden karismaa, vallankin jos eivät päästä itseään isommin lihomaan. Naiset taas alkaa näyttää hirveästi ikäistään vanhemmilta. Miehiäkin toki kova altistus elementeille vanhentaa, mutta kumminkin tavalla joka tuntuu viittaavan enemmänkin seikkailuihin kuin ikään. Naiset alkaa vaan näyttää kuluneilta.
Minusta tämä on hirveän väärin. Sitä viettää tervehenkistä ja urheilullista elämää ja suojautuu silti auringolta toisin kuin ne miehet ja näyttää silti siltä että viettää suurimman osan ajastaan lähipubissa ja loput sillan alla.
On oikeasti kamalaa kun se rakas elämäntapa tekee sen että mieheni vaan komistuu vanhemmiten ja minä -en.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mutta naiselle ikääntyminen ei tee ulkonäköön kyllä yhtään mitään hyvää 25-vuotispäivän jälkeen.
-ap-
Tämän kommentin jälkeen olen melkoisen varma, ettet ole nainen, vaan ääliömies, ja tarkoituksesi on vain arvostella aikuisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pois auringosta, se vanhentaa ihoa.
Tajuaisivat pysyä siellä keittiössä, niin ei olisi tuotakaan ongelmaa.
Ihmellinen ketju. En ole huomannut rapistuneita naisia enkä mitään karismaattisia miehiä. Ulkoilma tekee kaikille hyvää, tulee punaa poskiin, ryhtiä hartioihin ja kirkkautta katseeseen.
T. vannoutunut ulkoilmanainen 42v, joka rakastaa peilikuvaansa
Vierailija kirjoitti:
Asun maassa jossa kansa on valkoihoista mutta ihannoi rusketusta vielä paljon enemmän kuin suomessa tehdään. Voin sanoa että ei todellakaan se epätasainen, kurttuinen iho miehiäkään kaunista 🙄. Ihan anteeksi nyt vaan kamalia korppuja, huomaa kyllä kuka on istunut terassilla "nauttimassa auringosta" kymmenen kuukautta vuodesta koko ikänsä. 30v miehet näyttävät järjestään 45 ikäisiltä. En siis käsitä mistä ap repäisi tuon luulon että kurtistuminen kaunistaisi miestä, ei todellakaan!
Onpa salaista, kun ei voi maatakaan kertoa. Varmaan joku täältä Vantaalta nyt sut tunnistaa ;)
Sinccis
Juon siiderini terassilla. Siinä saa kaikki ulkoilmaelämän edut lukuunottamatta liikuntaa tietysti.