Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ulkoilmaelämä tekee miehistä vanhemmiten vaan karismaattisempia, naisista kamalia harppuja?

Vierailija
03.04.2019 |

Olen tätä pitkään pohdiskellut, kun tulee aika ulkoilmaelämää vietettyä. About jokainen 40+ ulkoilmaihminen, jonka tunnen, sopii tuohon otsikon kaavaan. Miehille tulee kasvoihin särmää, mikä vaan lisää niiden karismaa, vallankin jos eivät päästä itseään isommin lihomaan. Naiset taas alkaa näyttää hirveästi ikäistään vanhemmilta. Miehiäkin toki kova altistus elementeille vanhentaa, mutta kumminkin tavalla joka tuntuu viittaavan enemmänkin seikkailuihin kuin ikään. Naiset alkaa vaan näyttää kuluneilta.

Minusta tämä on hirveän väärin. Sitä viettää tervehenkistä ja urheilullista elämää ja suojautuu silti auringolta toisin kuin ne miehet ja näyttää silti siltä että viettää suurimman osan ajastaan lähipubissa ja loput sillan alla.

On oikeasti kamalaa kun se rakas elämäntapa tekee sen että mieheni vaan komistuu vanhemmiten ja minä -en.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän muutenkin komistuu vanhetessaan. Esim. mallimaailmassa näkyy paljon komeita harmaatukkaisia miehiä nuorten joukossa, mutta eipä harmaatukkaisia naisia näy. Mallin ura on ohi jo alta kolmikymppisenä.

Tämä ei johdu siitä että vanhemmat naiset olisivat rumia (esimerkkinä vaikka upea Helen Mirren) vain siitä että meillä on kaksoisstandardit miehille ja naisille. Jotkut miehet komistuvat, jotkut naiset kaunistuvat, toiset kaikista vaan rupsahtavat, ikävää mutta niin vain on.

Ei se 10v sitten kaikkien kuolaama Johnny Depp:kään enää ole niin herkku (nykyään käyttää vain korkeakauluksisia paitoja kun kaula roikkuu niin pahasti):

https://pmcvariety.files.wordpress.com/2018/06/johnny-depp.jpg?w=1000

Selitellä itselleen, eritellä mielessään, miksi kuviot on pielessää ..

Sinccis

Vierailija
22/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alan kohta uskoa että av on tosiaan täynnä siiderimammoja kuten nillimiehet väittää."

"sisällä sohvalla telkankatsomiseen keskittyneet siiderimammat"

"Tuo linkattu rekkakuski on ikivanha"

"No, Peltsihan on aika paksu siinä sarjassa. Yllätyin ihan siitä eturepusta."

Arvostelet muita aika paljon ap. Ehkä ystävällisyys kaunistaisi sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ehkä olet vain yksi niistä jotka eivät vanhene tyylikkäästi. Geenit tai whatever. Nyt selität huonoa vanhenemista ulkoilmassa olemisella, mutta voihan olla, että jos olisit istunut elämäsi sisällä juomassa siideriä, olisit nyt vielä rumemman näköinen.

Vierailija
24/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa ikävältä ihmiseltä. Ensinnäkin, mikä pakkomielle sinulla on tuohon "siiderin lipittämiseen" ja "siiderimammoihin"? Joka viestissä pakko mainita.

Toiseksi, jokainen joka tosissaan pohtii ja vertailee omaa ja miehensä "markkina-arvoa", saa kavahtamaan. Mihin sinä ja miehesi oikein tarvitsette jotain "markkina-arvoa"? Teillähän on toisenne. Rakastatteko toisianne? Onko rakkaus kiinni merituulessa tulleista rypyistä?

Vierailija
25/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa ikävältä ihmiseltä. Ensinnäkin, mikä pakkomielle sinulla on tuohon "siiderin lipittämiseen" ja "siiderimammoihin"? Joka viestissä pakko mainita.

Toiseksi, jokainen joka tosissaan pohtii ja vertailee omaa ja miehensä "markkina-arvoa", saa kavahtamaan. Mihin sinä ja miehesi oikein tarvitsette jotain "markkina-arvoa"? Teillähän on toisenne. Rakastatteko toisianne? Onko rakkaus kiinni merituulessa tulleista rypyistä?

Siiderimammathan on palstaslangia.

Eikö muka kellään muulla ole ikä- ja ulkonäkökriisejä? Porukka käyttäytyy kuin sellaisesta ei olisi koskaan kuultukaan.

-ap-

Vierailija
26/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys on yksinkertainen. Ap pitää miehistä enemmän kuin naisista, joten näkee nämä viehättävämpinä. Heteromies näkee asian toisin. Liikunnallinen ulkona viihtyvä terve nainen on heteromiehen silmissä viehättävämpi kuin vastaava mies.

Vierailija
27/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka kellään muulla ole ikä- ja ulkonäkökriisejä? Porukka käyttäytyy kuin sellaisesta ei olisi koskaan kuultukaan.

-ap-

Mene jonne siitä jo. Hus. 

Sinccis

Vierailija
28/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Kyllä niitä varmasti on, mutta kriisihän on aina mahdollisuus! Sinullakin on nyt mahdollisuus unohtaa turhat markkina-arvo -puheet ja muiden arvosteleva tarkkailu, ja keskittyä onnellisempaan loppuelämään. Rakkautta!

Vierailija
29/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ja moni muu näemmä täällä haaveilee maailmasta, jossa naiset on puettu burkhaan, että säilyvät sitten miehille heidän mielestään hehkeinä. Kuvotatte aika pahasti.

Minä olen kyllä nainen enkä haaveile burkhasta. Haaveilen vain siitä että miehen ja minun keskinäinen ulkonäöllinen markkina-arvo pysyisi samana myös ikääntyessä. Mutta näköjään tämä rakas elämäntapa tekee sen että miehen MA kohenee ja minun laskee huomattavasti nopeammin kuin mitä siideriä lipittäen kävisi.

Ja ei, en ole trolli. Täytin vaan juuri 45 ja havahduin yhtäkkiä siihen miten kello on näyttänyt raksuttaneen kohdallani tuplasekunteja mieheeni verrattuna.

-ap-

Mikä on MA? Kuka henkisesti terve 45 v nainen kirjoittaisi tuollaista tekstiä?

Vierailija
30/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti taipumus naisvihaan saa sinut näkemään asian noin.

Vierailija
31/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ehkä olet vain yksi niistä jotka eivät vanhene tyylikkäästi. Geenit tai whatever. Nyt selität huonoa vanhenemista ulkoilmassa olemisella, mutta voihan olla, että jos olisit istunut elämäsi sisällä juomassa siideriä, olisit nyt vielä rumemman näköinen.

Ei vallasväki ennen kulkenut naama paljaana ulkosalla. Aina oli leveälieristä ja auringonvarjoa matkassa. Tummiksi paahtuneet peasantit niitä peltoja kuokki.

Vierailija
32/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl miesten ihokin näyttää sellaselt karkeelta 😁naisille on useimmilla ohuempi iho ainakin joka vaikuttaa. Ihan yhtä ns kamalilta naiset ja miehet näyttää. Ehkä oot homo, tms?

Vierailija
33/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitys on yksinkertainen. Ap pitää miehistä enemmän kuin naisista, joten näkee nämä viehättävämpinä. Heteromies näkee asian toisin. Liikunnallinen ulkona viihtyvä terve nainen on heteromiehen silmissä viehättävämpi kuin vastaava mies.

Tämä on muuten aika pirun hyvä selitys. Minulle tietysti mikä hyvänsä ulkoilmaelämästä kertova muutos miehessä tekee siitä minulle entistä puoleensavetävämmän, mutta koska en ole naisista kiinnostunut samassa mielessä, ne vastaavat muutokset vaikuttavat vaan epäesteettisiltä. Minulla ei siis ole kompetenssia arvioida miltä nainen näyttää sellaisen ihmisen silmissä, joka on lähtökohtaisesti kiinnostunut naisista.

Kylläpä helpotti. En voi nähdä itseäni "miesten silmin" joten paras unohtaa koko juttu.

-ap-

P.S. Epäilemättä minulla on hyvin ruma luonne. Eläkää sen kanssa. ;)

Vierailija
34/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten aika pirun hyvä selitys. Minulle tietysti mikä hyvänsä ulkoilmaelämästä kertova muutos miehessä tekee siitä minulle entistä puoleensavetävämmän, mutta koska en ole naisista kiinnostunut samassa mielessä, ne vastaavat muutokset vaikuttavat vaan epäesteettisiltä. Minulla ei siis ole kompetenssia arvioida miltä nainen näyttää sellaisen ihmisen silmissä, joka on lähtökohtaisesti kiinnostunut naisista.

Kylläpä helpotti. En voi nähdä itseäni "miesten silmin" joten paras unohtaa koko juttu.

-ap-

P.S. Epäilemättä minulla on hyvin ruma luonne. Eläkää sen kanssa. ;)

P.s. Sinähän sen kanssa elät

Vierailija
35/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä ole ketään muuta ulkoilmanaista jota häiritsisi ulkonäön nopea rapistuminen? Alan kohta uskoa että av on tosiaan täynnä siiderimammoja kuten nillimiehet väittää. Vai oletteko te muut jotenkin tämmöisen yläpuolella?

-ap-

Tässä vaiheessa sun alkuperäisestä postauksesta oli kulunut 23 minuuttia... 

Vierailija
36/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, te vanhenette miehen kanssa ihan samalla lailla, riippumatta siitä ulkoiletteko vaiko ette.

Se, miksi näet miehen vanhenemisen "särmänä" ja naisen vanhenemisen rupsahtamisena, johtuu siitä että sinut on uskoteltu näkemään niin. Naisen ulkonäkö ja ikä on vuosisatoja olleet paksumman suurennuslasin alla kuin miesten, ja lisätään siihen vielä nai.svi.hamielinen, iänikuinen retoriikka ikääntyvästä maidosta ja viinistä.

Tosiasiassa hyvin harva mies ikääntyy charmikkaasti, ja jokaista tällaista miestä kohti löytyy vähintään yksi upeasti ikääntynyt nainen.

Siskot ja veljet, vanhetaan ylpeydellä!

Vierailija
37/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä sillan allahan sitä ulkoilmaelämää nimenomaan vietetäänkin?

Ihan sama tuli mieleen. Nämä rantojen miehet, jotka viettää paljon aikaa ulkona ovat varmaan ap mielestä niin mielettömän karismaattisia :)

Niin se ulkoilmaelämä tekee mieheistä karismaattisia. Oijoi, kurja, ettei naisille käy niin.

Ps. tulee mieleen noista ensimmäisen sivun ap omista kommenteista, että ap on palstapelle eikä mikään nainen , joka harmittelee sitä , että rupsahtaa ja mies  vaan komistuu:D

kaikki miehet kun ei todellakaan komistu iän myötä eikä kaikki mnaiset rupsahda. Se on niin ihmisestä kiinni.

Vierailija
38/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän muutenkin komistuu vanhetessaan. Esim. mallimaailmassa näkyy paljon komeita harmaatukkaisia miehiä nuorten joukossa, mutta eipä harmaatukkaisia naisia näy. Mallin ura on ohi jo alta kolmikymppisenä.

Tämä on totta. Jos mies pysyy pitää itsensä kunnossa, se voi olla vielä 60-vuotiaana tosi karismaattisen ja hyvän näköinen. Alunperin poikamaiset tyypit vaan miehistyy ja komistuu ja ne kirveellä veistetyt muuttuu entistä kirveellä veistetymmiksi, eli miehekkäämmiksi ja siten haluttavammaksi.

Mutta naiselle ikääntyminen ei tee ulkonäköön kyllä yhtään mitään hyvää 25-vuotispäivän jälkeen. Ja sitten vielä kaikki sisällä sohvalla telkankatsomiseen keskittyneet siiderimammat näyttää ihonsa suhteen nuoremmilta kuin minä. Kyllä ei ole reilua se.

-ap-

No, saataisko kuvamateriaalia karismaattisista 60-vuotiaista miehistä? Niin ymmärretään paremmin mistä puhut ja onko se komeus totta. Hmmm, harmaahapset mallipoikien joukossa, kuvia on todennäköisesti muokattu.

Vierailija
39/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ja moni muu näemmä täällä haaveilee maailmasta, jossa naiset on puettu burkhaan, että säilyvät sitten miehille heidän mielestään hehkeinä. Kuvotatte aika pahasti.

Minä olen kyllä nainen enkä haaveile burkhasta. Haaveilen vain siitä että miehen ja minun keskinäinen ulkonäöllinen markkina-arvo pysyisi samana myös ikääntyessä. Mutta näköjään tämä rakas elämäntapa tekee sen että miehen MA kohenee ja minun laskee huomattavasti nopeammin kuin mitä siideriä lipittäen kävisi.

Ja ei, en ole trolli. Täytin vaan juuri 45 ja havahduin yhtäkkiä siihen miten kello on näyttänyt raksuttaneen kohdallani tuplasekunteja mieheeni verrattuna.

-ap-

Ole huoleti ap. Ei kaikki naiset rupsahda tuossa iässä vaikka ovatkin ulkoilmaihmisiä. Sinä vain olet rupsahtavaa laatua. Ei sille mitään voi.

Etkä sinä mitään markkina-arvoa tarviikaan, kun sulla se ukko jo on. 

Vierailija
40/45 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maassa jossa kansa on valkoihoista mutta ihannoi rusketusta vielä paljon enemmän kuin suomessa tehdään. Voin sanoa että ei todellakaan se epätasainen, kurttuinen iho miehiäkään kaunista 🙄. Ihan anteeksi nyt vaan kamalia korppuja, huomaa kyllä kuka on istunut terassilla "nauttimassa auringosta" kymmenen kuukautta vuodesta koko ikänsä. 30v miehet näyttävät järjestään 45 ikäisiltä. En siis käsitä mistä ap repäisi tuon luulon että kurtistuminen kaunistaisi miestä, ei todellakaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi